Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Přesazování draceny

Od: terezulinka odpovědí: 6 změna:
Ahoj, mám již 3 roky Dracenu Draco a řikám si, že je asi na čase ji přesadit. Potřebovala bych poradit v podstatě se vším, jakou hlínu, zda je potřeba písek, jestli dát do dírek v květináči kamínky, aby se nesypala hlína a hlavně o kolik větší mám koupit květináč. Děkuji moc za rady, jsem naprostý laik.

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

miax
doplnit odpověď
hodnocení

0x
ahoj, nejsem žádná studovaná zahradnice,mohu ti jen poradit ze své zkušenosti. Mám asi 1m vysokou dracenu a přesazovala jsem ji téměř ihned po zakoupení do substrátu pro pokojové květiny, květní jsem volila celkem veliký, cca25-30 cm- nebudeš ji pak muset přesazovat dost dlouho, žádný písek ani kamínky jsem nedávala, jednou za čas ji přihnojím a moje dracena se má čile k světu.
al bunda*

Přesazuje se na počátku vegetačního období, tedy obvykle na jaře. Květináč se používá o 2-4 cm většího průměru, než je stávající. Drenáž z hrubšího štěrku se dává na dno květináče. Substrát použijte běžný pro pokojové rostliny - dá se koupit hotový. Pokud jde o samotný postup, to snad už nebude třeba rozebírat, probírá se to v každém třetím Loskutáku, nebo Receptáři.

Hezký den.

terezulinka
hodnocení

Díky a ta drenáž se běžně prodává?

Hezký den a omlouvám se za přiblblé dotazy, ale chci, aby mi pěkně rostla

al bunda*

Jako drenáž lze použít hrubší štěrk do akvária nebo keramzit. Vrstva tak 1-2 cm dle velikosti (výšky) květináče. Obojí obvykle nakoupíte v baumarktech.

Hezký den.

divnykytky
doplnit odpověď
hodnocení

0x
Jestli máte opravdu rostlinu Dracaena draco pak Vás mohu odkázat na stránky Divný kytky Dobrá voda(najdete ve vyhledávačích).Této rostlině je tam věnována celá stránka.
divnykytky
Poprvé se mi nepodařilo vložit obrázek,tedy pokus č. 2

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky: