Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Tulipány do země nebo květináče?

Od: petras* odpovědí: 5 změna:

Dobrý den, koupila jsem ve výprodeji cibulky tulipánů a modřence. Bude se tulipánům a modřencům dařit i ve džberech na terase, nebo musí jít do země? A není už na vysazení pozdě? Pokud by šly pěstovat ve džberech, tak kdy je mám zasadit a co s nimi přes zimu? Venku ještě nemám vyplevané záhony, takže by mi asi mezi trávou nevyrostly. Děkuji za rady, jsem začátečník, chci trochu zvelebit okolí naší novostavby a nevím, jak na to? Zem se bude ještě příští rok planýrovat, takže nic trvalého nemůžu vysadit.

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

0x

Na vysazení je opravdu už nejvyšší čas, lépe je sázet tak v polovině října, ale letošní zima pozdější sadbu do země umožňuje. Cibulky vsazujte tak deset cm hluboko...

doplněno 11.11.10 08:03:

Vlastně letošní teplý PODZIM... :)

myse*
hodnocení

0x

vysadit - a honem! Klidně i do toho džberu, ale ten na zimu obalit (jutou, pletivem+listí, polystyrenem...) aby nepromrznul...

a nebo do země - ten plevel trochu protrháte a zasadíte - za hodinku hotovo...

na jaře po odkvětu a zatažení listů se cibule stejně vyndavají... tak můžet planýrovat...

sebod*

myse. Malinko Tě opravím . Modřence s nechávají na jednom míctě kolik let. A tulipány? O tom se vede stále diskuze. Já je měla na jednom místě také kolik roků a nevadilo to. Trošku tu je nebezpečí, že je sežerou hryzci apod.

myse*

já vím a souhlasím... ale pokud chce rekultivovat zahradu - tak je může vydloubat... Já modřence taky nevytahuju, tulipány jak kde... ale mám pocit, že jsou menší a menší... když tam zůstávají...

doplněno 15.11.10 15:01:

jsou moc hluboko, proto jsou malé...

sebod*

myse. Zkus je pořádně pohnojit ;)

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky: