Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Rostlinka z Turecka

Od: verkoldruvky* odpovědí: 25 změna:

Vnuk dovezl z dovolené semínka.Dokonce mi vyklíčila a mám z nich krásný keříček. Ale co to je.Jak pěstovat?

doplněno 19.08.10 21:30:

Ráda bych doplnila fotečku,ale nevím jak na to.jsem začátečník v práci na počítači.Potřebuji návod.

25 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

marenka*
hodnocení

0x

Bez fotky Vám asi nikdo neporadí. *zed*

pepane*
hodnocení

0x

*klik*Nahoře klikněte FAQ tam jsou užitečné rady.
Jak můžu vložit obrázek k otázce nebo odpovědi?
Napište text otázky nebo odpovědi a před stisknutím tlačítka VLOŽIT zatrhněte volbu CHCI VLOŽIT OBRÁZEK. Po odkliknutí vložení otázky (odpovědi) a jejím uložení Vám bude nabídnut formulář pro výběr a odeslání obrázku.

lidus*
hodnocení

0x

To jste na tom jako já, ale mě tu dobří lidé poradili. Zatrhněte chci vložit obrázek, pak vyberte foto co máte v PC a je to. No a když se nezadaří tak se zeptejte vnuka jak na to.

cituska*
hodnocení

Děkuji za radu,snad se fotečka povede. jedná se o dvě krajní rostlinky.

cituska*
hodnocení

Snad se povede druhý pokus,jinak to vzdávám.Počkám na radu vnuka

Rostlinka z Turecka
cituska*
hodnocení

Třeba to tak bude,kvete také a přezimuje venku?

lidus*
hodnocení

0x

Nejsem zahradník ale není to Blahočet ztepilý? Také se mu říká Aureálie (tak nějak).

Araukárie, pokojová jedle. Nevím ale, jestli jsou to ty rostliny na obrázku, připadají mi spíš jako kapradiny.

doplněno 21.08.10 13:51:

Jehličí je měkké, nepíchá, a větvičky jsou hodně ohebné.

doplněno 21.08.10 13:53:

Navíc rostliny na obrázku tazatelky nemají typickou "jehličnanovou" špičku. Spíš to vypadá jako palmičky.

Rostlinka z Turecka #2
cituska*
hodnocení

Podle přiložené fotografie,to nejsou mé rostlinky,ty jsou jemné, ale na kapradí, roste stále jeden stonek pořád výš a výš.*hi* Čekám další rady.*ee*

lidus*