Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Skleník - zalévání pouze o víkendu

Od: alusska* odpovědí: 5 změna:

Milí rádcové,

na chatě máme skleník, do kterého jsem nasadila rajčata, papriky a okurky. Jsem pěstitel začátečník, tak bych se ráda zeptala.

Možnost zalévat mám jen o víkendu.

Mám na Vás otázky:

1. mám nechat pořád - přes ten týden otevřená okénka? A jak moc? (ve skleníku jsou k dispozici 2, s rozevřením tak 40 cm).

2. napadlo mne, že bych do uličky dala třeba 2 kýbly naplněné vodou, aby se odpařovaly a byla tam vlhkost.

- na okurkách se mi objevily žluté skvrny - podle fotek na netu asi plíseň okurková. Koupila jsem přípravek Alivio (nebo tak nějak podobně). Pomůže postřik?

- nevím, jak okurky zaštipovat - dle popisu na netu to nějak nechápu.

děkuji za případné odpovědi. Alusska

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

jinx*
hodnocení

0x

Nepisete kde su tie okna.Ci su zboku spredu,ci sa da vetrat krizom predne/zadne celo.

Ja mam foliovnik 4mx2.5m a vyska 180cm.Vetranie krizom tzn. na zadnom cele okienko 30x30cm poodchylene na cca 10-15cm a vpredu su vstupne dvere ktore su pocas slnecnych dni dokoran...aj tak je tam hic.Ked je zamracene dvierka su zatvorene.Inak polievam kazde 2 dni.Zalievanie o vikendu je zalostne malo.To sa vam tam skorej vsetko upece.Vedro s vodou a nejaka vlhkost...toto urcite fungovat nebude.apropo a uhorky toho vlhka potrebujuuuuu.

Inak vcera som si odtrhol svoju prvu papriku (musim sa pochvalit):)

alusska*
hodnocení

Děkuji za odpověď.

Skleník je veliký cca 1,5 m x 2,5 m. Výška cca 2 m.

Okna jsou tam udělané křížem - jedno vlevo vzadu, druhé vpravo vepředu. Dvířka jsou zavírací na kličku.

Mohla bych to eventuelně zajéct zalít i 1x přes týden.

To jste teda výborný pěstitel, že jste sklidil už papriku :). Kdy jste jí do skleníku vysazoval?

sebod*