Nejste přihlášen/a.
Milí rádcové,
na chatě máme skleník, do kterého jsem nasadila rajčata, papriky a okurky. Jsem pěstitel začátečník, tak bych se ráda zeptala.
Možnost zalévat mám jen o víkendu.
Mám na Vás otázky:
1. mám nechat pořád - přes ten týden otevřená okénka? A jak moc? (ve skleníku jsou k dispozici 2, s rozevřením tak 40 cm).
2. napadlo mne, že bych do uličky dala třeba 2 kýbly naplněné vodou, aby se odpařovaly a byla tam vlhkost.
- na okurkách se mi objevily žluté skvrny - podle fotek na netu asi plíseň okurková. Koupila jsem přípravek Alivio (nebo tak nějak podobně). Pomůže postřik?
- nevím, jak okurky zaštipovat - dle popisu na netu to nějak nechápu.
děkuji za případné odpovědi. Alusska
Nepisete kde su tie okna.Ci su zboku spredu,ci sa da vetrat krizom predne/zadne celo.
Ja mam foliovnik 4mx2.5m a vyska 180cm.Vetranie krizom tzn. na zadnom cele okienko 30x30cm poodchylene na cca 10-15cm a vpredu su vstupne dvere ktore su pocas slnecnych dni dokoran...aj tak je tam hic.Ked je zamracene dvierka su zatvorene.Inak polievam kazde 2 dni.Zalievanie o vikendu je zalostne malo.To sa vam tam skorej vsetko upece.Vedro s vodou a nejaka vlhkost...toto urcite fungovat nebude.apropo a uhorky toho vlhka potrebujuuuuu.
Inak vcera som si odtrhol svoju prvu papriku (musim sa pochvalit)
Děkuji za odpověď.
Skleník je veliký cca 1,5 m x 2,5 m. Výška cca 2 m.
Okna jsou tam udělané křížem - jedno vlevo vzadu, druhé vpravo vepředu. Dvířka jsou zavírací na kličku.
Mohla bych to eventuelně zajéct zalít i 1x přes týden.
To jste teda výborný pěstitel, že jste sklidil už papriku . Kdy jste jí do skleníku vysazoval?