Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Nektarinka usychá-proč?

Od: market* odpovědí: 6 změna:

Dobrý den, porad´te mi prosim: letos jsem vysadila nektarinku,vyrostlo nekolik listku,pote se rust zastavil a nyni listky vadnou a po dotknuti odpadaji.Myslim,ze se nam do nektarinky pustil nejaky hryzec.Je mozne nyni nektarinku vykopat a zkontrolovat koreny?Omlouvam se ,za neodborne vyrazy,jsem laik a tato nektarinka je muj prvni stromek,tak doufam,ze ne posledni.Za odpoved dekuji.

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

sebod*
hodnocení

0x

Jestli to byl hryzec, tak nektarinku už nejspíš nezachráníte. Je bez kořenů a v tomhle vedru je s ní konec *plac*. Vykopejte ji, prohlédněte kořeny a jestli to byl opravdu hryzec, tak ho musíte zikvidovat *bum*. Jinak Vám sežere všechno, co vysadíte*ee*. Mrkněte tady do vyhledávače. Několikrát se tu probíralo, jak se tý potvůrky zbavit *bum*

market*
hodnocení

Dekuji za odpoved.Kdyz se rozhodnu ji vykopat a koreny budou v poradku,mohu ji hned zasadit nebo ji mam dat na nejakou dobu do vody?

sebod*

Zkus vykopat po obvodu tu díru, do které jsi ji zasadil. Sakra, jak to napsat. Prostě odstraň hlínu kolem kořenového balu tak, abys tento bal nepoškodil a nektarinka zůstala v zemi. Při tomto "hrabání" bys měl narazit na chodbičku od hryzce. No a pak bys mohl opatrně kouknout na to, jak vypadají kořeny. fakt je, že po zásahu hryzcem tam už žádné nebývají *zed*. Ale hryzec nemusí být jediný důvod schnutí. Třeba za to můžou letošní vedra *nevi*

market*
hodnocení

Ok.Ja to tedy zkusim,snad to zvladnu.O vysledku budu informovat.

limetka*
hodnocení

0x