Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jak ochránit záhon před trávou ze sečení?

Od: delta® odpovědí: 15 změna:

Dobrý den!

Mám ráda čisté záhony, vkleče nůžkami obstříhávám kolem nich trávu. Mám ale souseda, který kolem projede sekačkou a trávu mi s ní nahází na ty záhony ( říká, že to jinak nejde a že se nemusím bát, že ta tráva uschne a bude to jako hnojivo ). Pokouší se vždy o mne infarkt. Není s ním jiná domluva. Poradíte mi někdo, jak by se daly ty záhony ochránit - třeba nějakým plůtkem, igelitem,...Jsem zahrádkář začátečník a nevím si rady... Děkuji!

Jak ochránit záhon před trávou ze sečení?

15 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

2x

Posečená tráva záhonu jen prospívá. A vidíte ji jen vy ;) Náš tata sypal posečenou trávu na záhonky schválně, říkával, že krmí žížaly :D Ale vpodstatě po zavadnutí ji zapravil do země při kypření půdy a hnojil ji. Také používal hodně "zelené hnojivo", sel a zapravoval do půdy.;)

sanyo*

Myslím, že jste vůbec nepochopila, o co tady vůbec jde, nikdo neříká, přece, že to půdě neprospívá, a tady jde přece o princip, chápete-li co to je.

sebod*

sanyo. Babča to pochopila. Ale prostě napsala, že když nejde o život, tak netřeba se kvůli tomu nervovat. A že záhon s namulčovanou trávou vypadá lépe, než záhon holý. No a navíc je to ještě užitečné. Nejen že je to hnojivo, ale pod mulčem neroste žádný plevel a tak tazatelka bude mít krásný záhonky bez plevele ;). Jistě je to odpověď trošku " z cesty", ale kolikrát člověk kouká na problém jen z jedné jediné strany a nenapadne ho naprosto jiné řešení *ua*

hodnocení

Ještě jeden obrázek

Jak ochránit záhon před trávou ze sečení? #2

sanyo*
hodnocení

0x