Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
mohl by mi někdo poradit s výběrem pokojovky do okna orientovaného na jih? Jelikož jsem amatér tak nejlépe něco méně náročného co by tolerovalo moji pěstitelskou nezkušenost, ale aby to v kuchyni vypadalo pěkně
Díky,
Tereza
Zkuste bylinky - rozmarýnu, bazalku, pažitku, tymián a další, na okně v kuchyni vypadají moc hezky, a ještě je užijete při vaření. Pak je hezká africká kopřiva - coleus, když ji zaštipujete, aby byla nízká a košatá, je to nádherná barevná ozdoba. Pak je pěkný i obyčejný zelenec, tradeskancie, pilea, různé nízké sukulenty...prostě nižší rostliny, které vypadají na okně hezky. Když vyberete vhodné ozdobné květináče, já klidně použiji i keramický hrnek, misku, starý hrnek...různé proutěné košíčky, a teď mají všude rychlené hyacinty, narcisky - ty Vám přivolají jaro, ale to je jen na chvíli, než odkvetou...
Ahoj! já jsem taky amatér, ale mám na jihu tři orchidee, roustou a kvetou jako divé, jsou nenáročné na "údržbu" a to je přesně něco pro mě...tak to taky zkus, těch orgideí je obrovské množství a vypadají náááádherně...
Já mám okna na jih -hic pic , od rána do večera, orchideje mi tu nejdouuž jsem se s tím smířila.
Všem závidím kytky na okně. Mě bratr varoval, že když nebudu stále větrat, budu mít plíseň. Bydlím v ve dvouletkách s plynovým topením.
A tak se ze mě stala větrací babka z OV.
A kytky na okně shodí nebo, při větrání, zničí průvan nebo spálí mráz. Tak jsem to vyřešila truhlíkem za oknem a jen páskem ocele, aby truhlík nespadl. A mám kvetoucí okno kuchyně od května do konce října.
Ale mám vyvětráno.
Nejde mi to zkopírovat, ale koukněte na otázku Co do truhlíků?
co se týká naročnosti u nás se zalejva tak dvakrát do týdne lehce
a na okně máme annanas, anturii,orchideje ,yuku nolinu, dračinku,skřipina a Fiitonia