Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Choroba květiny?

Od: babicta* odpovědí: 4 změna:

Prosím oradu:poslední dobou se mi na této rotlince dělají nehezké fleky a po čase listy zežloutnou a usychají.Prosím,poraďte co s tím...Ještě prosím o název-jsem naprostý laik...Děkuji mooooc.

Choroba květiny?

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

3x

Myslím si, že se jedná o Sleziník, což je druh kapradiny. Problém bude asi v prostředí, teplota by nikdy neměla klesnout pod 18°C, navíc je rostlina náročná na vlhkost vzduchu. Kořenový bal by nikdy neměl vyschnout. Rostlina nesnáší průvan! Pro tuto rostlinu je ideální umístění v koupelně s oknem, ne však na sluníčku...

doplněno 24.01.10 09:39:

Aha, ještě druh - Asplenium nidus

babicta*
hodnocení

Děkuji...už jsem chytřejší-opravdu se jedná o Sleziník-našla jsem si foto na jiných stránkách-děkuji moc.A tento problém bude asi v tom sluníčku-musím ho dát někam dále od přímého sluníčka...děkuji-moc jste mi pomohl.

kytka*
hodnocení

0x

Měla jsem ji také,ale bohužel mi odešla ,kamarádka ji má krásnou ,ale jak píše strejc má ji v koupelně u světla a denně ji prý rosí. Zkuste obrat poškozené listy a přemístit ji a rosit/sprchovat ,ne však ledovou vodou.

doplněno 24.01.10 15:18:

Až budete květinu přesazovat,půjde Vám špatně vyklepnout /nejspíš nepůjde/ rozbijte květináč. Sleziník má kořeny tak jemné ,že přiléhají na stěny květináče a jsou jakoby přilepené. Tak na to myslete,při přesazování. :)

babicta*
hodnocení

Děkuji za radu *palec*.

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.