Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Rajčata Vilma na balkoně

Od: libi* odpovědí: 4 změna:

Dobrý den, jsem začátečník v pěstování rajčat. Zasadil jsem na balkoně sazenici rajčete Vilma kupovanou na tržnici do kbelíku 10 litrů. Substrát pro rajče a papriku.Kbelík má podmisku a nade dnem drenážní otvory a na spodu Keramzit.

Zasadil jsem 24.5. ( viz fotky) a přijde mi že dle fotek na internetu téhle odrůdy mi přijde že se jí moc nedaří. Má už plody, ale nejde do listů a do velikosti( teď má 20cm). Píšou že tahle odrůda má až 150(někde 200) plodů. Je to v téhle době (4.7.) v pořádku nebo jsem něco zanedbal?

Díky za odpovědi

Rajčata Vilma na balkoně
Rajčata Vilma na balkoně #2

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

rajce
hodnocení

1x

Přijde mě, že rajčata jsou vpohodě. K "dokonálé" internetové formě lze se přiblížit přehnojením, dostatkem světla (celý den svítit na rostlinu světlo) a nenápadným zasazení několika vedli sebe a pak se pár lidí může pochlubit, že jsou něco extra, ale hlavně jsou internetová fota upravená v grafickém editoru, tzn. ilustrační obrázek.

To, že něco píšou o až plochech, to byl asi nějaký rekord... A kdo ví jestli ještě halouzky nepřiřízkovali. Až plochů...:-D

Přijde mi že to máte ve tmě, ale to se mi může zdát, kvůli fotu, kolik hodin na ně svítí?

Třeba já zakrslé rajčata nemám rád, protože mě na ně jednou přišli mandelinky.

rajce

*nepřiřízkovali ... nepřiroubovali

libi*
hodnocení

Díky za odpověd. Mám je na lodžii orientovanou přesně na jih a slunce mají(pokud svítí) tak dest hodin denně.

Rostlina vypadá zdravě, jen jsem čekal že bude bohatší na listy a na plody jako na obrázcích producentů semen a na Google.

Ještě si dovolím otázku. Mám na lodžii asi dalších šest druhů rajčat(keříčková, soudková, cheery,a asi uragán)