Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jak správně pěstovat rajčata a papriky?

Od: doc odpovědí: 11 změna:

Dobrý den všem. Předevčírem jsem si koupil v holešovické tržnici sazenice keříčkových rajčat a červené a žluté papriky s tím, že je zkusím zasadit na balkoně do truhlíků. Sazenic rajčat mám 6 a paprik 5. Chci se zeptat, jak je správně zasadit, jak velký rozestup mají mít sazenice od sebe v truhlíku? Už je mohu mít na balkoně i přes noc? Jak se o ně správně starat? Nějak zastřihovat, nebo prostě nechat volně růst a případně časem přípevnit nějaké tyčky? Jsem naprostý laik a chci si to vyzkoušet, tak budu rád za každou radu...Děkuji...

11 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

doc
hodnocení

Jen bych chtěl opravit, že jsem si nekoupil semínka, ale už vyrostlé rostlinky :) Mám rostlinky vyndavat z těch malých kelímků ve kterých jsou a rozstřepat kořeny nebo zasadit s tím? Očekávám vaše odpovědi. Děkuji

doc
hodnocení

Jestli třeba odtrhávat žluté uschlé listy, aby rajčata a papriky lépe rostly, atp. Prostě takové užitečné tipy pro začínajícího pěstitele, laika :) Děkuji moc.

razic*
hodnocení

0x

Všechno, co potřebujete vědět najdete na internetu. Třeba na iReceptáři je obsáhlý článek www.ireceptar.cz//... a průvodce pro pěstování paprik www.ireceptar.cz//...

Doufám, že jsem pomohl *slunce*

doc
hodnocení

Děkuji moc. Jdu číst. Spíše mi šlo, ale o pěstování na balkoně. Nějaké tipy. Jestli truhlík musí mít zespodu díru, jelikož mám truhlíky, které zespodu díru nemají, tak nevím, jestli to hodně vadí, nebo jestli se to dá zkousnout, atd., atd...

limetka*