Nejste přihlášen/a.
Našla jsem na zarostlém neudržovaném pozemku,kde se bude stavět, vinnou revu. Ted je to asi 14 dní od vykopání, rozpojení, silného kmínku co vše spojoval po zemi (vycházelo to z jednoho většího vyššího kmínku který je ještě na původním místě a teprv ho budu štourat ven k přesazení) a přesazení a zastřihnutí aby vubec šlo zachránit z místa. Poprosila bych o rady jak mám postupovat dál ,protože vypadá, že se chytla . Něco jsem dala do záhonu, něco v pytlích než vymyslím místo kam s tím zda to poroste. Šlahouny jsou silné jako tužka. Jsem naprostý začátečník, předem děkuji všem za reakce.
Podívejte se na nové výhony které raší z jednoletého dřeva (loni narostlé). Po řezu vyzrálého dřeva vám musí v tuto dobu téct na řezu vinné révy míza. Na obrazků1. Máte rašící nový výhon révy a na obr. č. 2 psí víno (loubinec). Tak porovnejte jak se vytváří nové výhony. Na révě jsou jednoleté výhony zdřevnatělé vyzrálé a na loubinci se ohýbají měkké.
je to vinná réva, ne psí víno. Šlahouny jsou tvrdé, lupe se jim kůra podélně, byly tu k nalezení na šlahounech suché listy velikosti dlaně a tvaru co má vinná réva. Je tu zarostlá náletama stará , nebo pozustatky staré malé vinice, i dráty na ty šlahouny, psí víno by nikdo takle nepěstoval. Navíc můžu porovnat s koupenou sazenicí co mám taky pár dní vinnou révu zilgu. Výhonky - rozbalující se, má uplně stejné jako moje nalezená vinná réva. Psí víno tu taky lidi mají na plotech u chat,má i jinou kůru na větvích atd.. Jo a míza tekla hodně když jsem to z chroští vystříhávala, až jsem se lekla , že prší
A samozřejmě děkuju za odpovědi, odkazy, zkusim lip vyfotit detaily at vite proč jsem přesvědčená že je to vinná réva.