Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Kaktus - asi plíseň, jak lečit?

Od: majak* odpovědí: 6 změna:

Dobrý den, nedávno jsem dostala od rodičů kaktus, ale bohužel jsem si nevšimla asi plísně na povrchu rostliny, vypadá to jako bílá vata. Nejsem odborník na rostliny, ale mám je ráda, a proto žádám prostřednictvím této rubriky o radu, jak mám kaktus léčit, aby byl zase fit. a navíc poslední dobou začal růst nakřivo. Moc děkuji za každou odpověď

Kaktus - asi plíseň, jak lečit?

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

0x

Patrně se jedná o vlnatku krvavou. Jsou pod tou "pavučinkou" nějací broučci?

majak*
hodnocení

Žádní broučci tam nejsou.

hodnocení

0x

Na fotce není nic moc vidět. Mohla by to být sviluška. Lze použít např. Omite 57, BI 58 NEU, Anthio 33...

majak*
hodnocení

ludmila*
hodnocení

0x
Dobrý den.Ja mám jeden netradičný, ale viackrát vyskúšaný spôsob na odstránenie vlnatky na rastlinách. Ked už nepomáhali žiadne porśtreky, známi mi poradili, aby som rastlinu postriekala DIFUSILOM- je to postrek na psov a mačky proti rôznym parazitom. Aj ked sa mi to nezdalo, vyskúšala som to a škodca zmizol. Už pri striekaní na rastlinu uvidíte, ako sa vatičky rozplývajú a stácajú priamo pred Vašimi očami.Je pravda, že na niektorých rastlinach sa po čase škodca objavil znova, ale stačí postrek zopakovať.
Pokiaľ ide o to nakláňanie kaktusu,už sa mi to stalo, ked som kaktus nadmerne polievala-teraz nepolievam v zime vôbec.
majak*
hodnocení

Děkuji za Vaši odpověď, když jiné přípravky nepomohou, určitě vyzkouším.

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.