Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Který měsíc kvetou rododendrony

Od: albireo1 odpovědí: 2 změna:

Dobrý den, mohl by mi někdo říci, kdy začínají kvést rododendrony? Mám na zahrádce dva( koupili jsme chalupu letos, tak jsem začátečník) jeden má žluté listy. Poradí mi někdo co sním, jak mu mohu pomoci, doufám, že neumřel*plac*

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

lidka*
hodnocení

0x

Vážení chalupáři! Také já mám u domečku dva rododendrony, tak mohu o nich něco napsat. Jeden rododendron je světlý s nádechem do růžova. Ten začíná kvést podle délky zimy a počasí až tak koncem května - začátkem června. Druhý keř, ve stáří více než 40 let, ten je krásný světle fialový. Ten kvete až po odkvětu toho světlého. Jinak keře mají stálezelené tuhé listy. Možná, že ten jeden keř měl přes zimu málo vláhy. Jinak jsou to krásné nenáročné keře - překrásné ve květu. Dají se celkem snadno množit. Stačí přihrnout spodní větvičku zeminou a přichytit (já používala zahnutý drát) a do roka určitě zakoření. Takto jsem vypěstovala několik odnoží a obdarovala zájemce. Po odkvětu jsem suchá květenství opatrně vylamovala, ale pozor na výhonky vedle květů. Jednak se keř nevysiloval tvorbou semen a keř byl i po odkvětu pěkný zelený. Nejsem žádný odborník, ale mým rododendronům se daří. A určitě i Vám budou keře dělat radost a snad se i ten druhý zmátoří! Hezký večer!

jabraka*
hodnocení

0x

Není nad květnovou záplavu kvetoucích rododendronů.Ale ne každý si ji může dovolit.Tam kde je v půdě hodně vápníku,má pěstitel smůlu.Může je pěstovat jen tak,že vymění veškerou zeminu 50 cm do hloubky za zeminu bezvápennou,s rašelinovým obsahem a zásypem.Zalévání pouze dešťovou vodou.Je nutno najít zastíněné místo.Zkrátka,hodně péče.Albireo,pokud ti rododendron žloutne,spytuj svědomí.

Který měsíc kvetou rododendrony

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky: