Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Obří pokojovka- jak o ni pečovat

Od: cvalenka odpovědí: 5 změna:

Dobrý den, ahoj. Před lety jsme si koupili v Bauhausu tuto rostlinu. Dobře se jí daří, a hodně nám vyrostla. Neznáme název, takže si nemohu vyhledat co má ráda a co ne, jak přesazovat atd. Už teď má tak obří a těžký květináč, že jí nemáme kam dát, ale manžel k ní má velké citové poutu :-D Poradíte mi prosím co je to za rostlinu a jak přesazovat, jestli dá zredukovat a podobně? Sama neudrží svou váhu a přepadává do stran, podpěrné tyče jí také neunesou. Děkuji moc a nezlobte se na mě, že jsem takový amatér:)

Obří pokojovka- jak o ni pečovat

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

jabraka*
hodnocení

2x

Pravděpodobně se jedná o philodendron.

Jeho pěstování není příliš náročné.Zkopíroval jsem celou péči:

Požadavky na pěstování

Světlo:Rostlině vyhovuje jasné, rozptýlené světlo. Přímé slunce nesnášejí.Teplota:Běžná pokojová teplota je vyhovující. V zimě by teplota neměla klesnout pod 13 ° C.Voda:Pravidelně zaléváme, v zimě by substrát nikdy neměl zůstat suchý. Pozor však na promáčení.Vlhkost:V létě i v zimě ve vytápěných místnostech rostlinu pravidelně rosíme. Květináč s rostlinou rovněž umístíme do misky s vlhkými oblázky.Hnojení:V době vegetace hnojíme každých 14 dní standardním tekutým hnojivem.Množení:Množí se stonkovými řízky, které zakořeňují při teplotě půdy 20 - 24 ° C.Přesazování:Mladé rostliny přesazujeme každoročně vždy zjara. Starším rostlinám vyměňujeme horní díl zeminy.Zemina:jednotná zemina nebo rašelinový substrátČištění:Lesk na listy ji nevadí.Problémy:Pokud listy na okraji slzí, je převlhčený substrát. Příliš vody také způsobuje žloutnutí listů. Při zalévání vápenitou vodou nebo při vyschnutí substrátu špičky listů hnědnou.

JABRAKA

hodnocení

2x