Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Réva, co s ní?

Od: sebor® odpovědí: 15 změna:

Ahoj, dostal jsem tuto sazenic révy. Chci ji zasadit - teď, nebo nechat na jaro, jak zkrátit, moc otázek, jsem laik. Díky! Sebor

Réva, co s ní?

15 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

0x
Já bych v první řadě rostlinu v květináči zavlažil.
Potom bych hledal vhodné místo na zasazení, protože do jara by mohla zaschnout.
Nevíme, jaká je to odrůda, i tak úroda z jednoho kořene na výrobu vína nebude stačit. Takže asi na mlsání, na zastínění proti pohledům a slunci a pod.
Zakrátil bych ten dlouhý výhon na úroveň ostatních. Na jaře usmerňoval výhony do stěny podle potřeby.

hodnocení

Zdravím, děkuji za odpověď. Náhodou nebyla zalitá. Prý se jedná o tmavě a sladké plody. Chtel bych ji zasadit na místo, kde mám nyní, asi 15 let, starý keř s malými, asi 1 cm velkými, sladkokys. plody, sama pecicka. Na místo dám starý kompost. Vše dělám jen tak, že mně to baví a zajímá, co z toho bude:). Ještě nevím, jak moc to zkrátit. Sebor

hodnocení

Ahoj, tak jsem řevu zasadil do kompostove země. Teď ji potřebuji pokrátit, má tři výhony a nevím, jak na to, jak moc hluboko. Poradíte prosím? Sebor

Réva, co s ní? #2
neo®

zdravím , pokud mohu poradit ,tak letos nic nekrátit. Nechte ji jak je, jen stonky (réví) snad to píšu spravně ,které před zimou vyzraje (bude mít tmavě hnědou barvu stonku) bude mít šanci příští rok ,že budou růst.Jinak réva se stříhá ,až opadají listy, vinaři od unora do poloviny března . Ovšem jde o polohu kde jste já jsem v 457m.n.m. a i když jsem víno stříhal koncem dubna tak k žádnému slzení nedošlo. Letos bych je jen přihnojil tím to

a před zimou přihrnul ke stonku kompost co jste ji zasadil ,asi do výšky 15cm , a na jaře odhrnout. Co mě pomohlo je tento

kanál

pokud pochopíte princip ,tak vlastne skoro všecno příští rok ostříhate ,nechate dve očka, zapichnete k vínu prut -roxor. Co bych udělal už ted a k němu budete vyvazovat budoucí kmínek...

hodnocení