Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Vari system,převodová skříň

Od: popelka® odpovědí: 13 změna:

Dobrý den potřebuji poradit mám Vari system a zabírá mi jen pravé kolo a táhne to k jedné straně,prosím o radu jak to opravit,aby šli obě kola.děkuji

13 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

2x

Funguje klapačka v kole?

doplněno 07.07.20 19:16:

Klapačka může být také zaseklá a stačí promazat. Jde povytáhnout přepínání klapačky a točit s ním?

doplněno 07.07.20 19:49:

Dejte fotku nefunkčního kola z boku, aby byl vidět ten váleček. Tím válečkem jde kolo vypnout, dát do záběru pouze vpřed nebo vzad nebo oběma směry.

hodnocení

Zkoušel jsem ji a zdá se mi ze to kolo je pořád volný a zařadím rychlost a levé kolo není v záběru je prostě volný.

hodnocení

To nevím jestli funguje jsem laik,zkuste mi podrobně poradit.

hodnocení

Ok o víkendu to nafotim

hodnocení

Tak jsem to nafotil

Vari system,převodová skříň
Vari system,převodová skříň #2

hodnocení

2x
Ty kola mají klapačku. Podívej se na osu. Ta se určitě točí na obou stranách jen to máš v kole vypnutý. Je to místo diferenciálu když jedeš s vozíkem.
hodnocení

Jj máš pravdu ty poloosy se točí a teď to zapnout,zkoušel jsem to o víkendu a myslim ze tam jsou dvě polohy a ty jsem zkoušel a nic,jestli mysliš z boku kola takový váleček jak se vytahuje a zpátky zapadne dovnitř.

hodnocení

Nebo musím vyndat kolo?

Já to musím vytáhnout a pootočit. Jak to má tera přesně nevím. Já mám starou německou mašinu Brumi. Myslím ale že to bude hodně podobný.
hodnocení

Jj tak nějak jsem to zkoušel a nic,zkusim to ještě o víkendu a dám vědět.

0000
07.07.20 19:30
hodnocení

0x
Vari system,převodová skříň #3

hodnocení

0x

Podle fota se zdá že ho nemáte (ten palec)nadoraz tak proto nezabírá.Chtělo by to kolo rozdělat a mrknout dovnitř.Je to jednoduchý systém. ekomeli.cz/...

hodnocení

0x