Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Zahradní nůžky, které?

Od: naufrago® odpovědí: 17 změna:

Dobrý večer, máte prosím někdo praktickou zkušenost s různými zahradními nůžkami? Sháním je pro babičku. Je jí přes 80 a revma jí práci na zahradě také neusnadňuje, takže mě zaujaly různé mechanismy slibující efekt s menší námahou. Zatím jsem koukala na tyto:

fiskars-online.cz/...

fiskars-online.cz/...

fiskars-online.cz/...

fiskars-online.cz/...

Dokázal by mi někdo říci, jaký je mezi nimi v praxi rozdíl nebo které by pro můj účel mohly být nejlepší?

Předem děkuji :)

17 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

1x

Použil bych nůžky z třetího odkazu. Hodí se i pro menší ruku a nevyžadují velkou sílu. Mám podobné a je to OK. V žádném případě nekupovat nůžky, které mají jen jeden břit, který se opírá o plošku. Tyto nůžky nestřihají, ale štípou a je potřeba větší sílu.

hodnocení

0x
Nejsem odborník ale vzal bych s rovným ostřím. Jednou jsem měl se zahnutým a peklo.
A taky by bylo fajn, kdyby byly namačkávací. Tedy, aby větev nemusela cvaknout na jedno stisknutí ruky ale pomalu mačkala a ony postupně ucvakávaly.
doplněno 16.11.19 20:22: Ty odkazy jsem nekoukal.
hodnocení

Díky, to rovné ostří možná nebude od věci. Ale vždycky měla ty zahnuté, tak jsem primárně koukala po těch. Třeba se k tomu ostří ještě někdo vyjádří.

jabraka*
hodnocení

0x

V Lídlu jsem koupil zahradní nůžky kovadlinkové s ráčnou. Protože nevyžadují příliš velkou sílu ke střihu,ostatní dvoubřité jsem odložil.Silnější větvičky kolem 1,5 cm se stříhají i na tři zmačknutí.

JABRAKA

hodnocení

Jabrako, kovadlinkové máme, ty máme na tlustší větve, které jí někdo vždycky přijede sestříhat. Ale na takové to malé sem-tam zastřižení potřebuje právě tyto menší do jedné ruky... vánoční dárek :)

hodnocení

0x

Zdar..

Já fiskáry dostal předloni k ježíšku ale musím přiznat že staré KDS stříhají líp. Ty co mám se už asi nevyrábí ale nejpodobnější jsou KDS SEDLČANY 4525

hodnocení

0x