Nejste přihlášen/a.
Ahoj, mám před barákem řádek hroznů - vinná réva. Jsou tam nasazené zelené plody a je tam moc listů. Vždy od plodu ke konečku prutu, napočítám 3 očka a zbytek odštiknu, aby se prosvětlila rostlina, lépe hrozen uzrál a bylo třeba méně živin. Existuje lepší metoda postupu. Myslím metoda, která lze vysvětlit "po netu"?
Pckop, já jsem si to teda zadala, ale jsem ráda, že jsem to předtím ani nevěděla . Kdybych ten článek četla předtím, než jsem to svoje "víno" začala stříhat, tak bych byla zoufalá a vůbec nevěděla co mám ustřihnout, abych něco nepokazila. Ale já nejsem odborník a ta vinná réva mi tady roste už dlouho. Vlastně jsem ji ani nesázela já, sadili ji dřívější majitelé a musím se přiznat, že jsem ji první rok chtěla úplně zlikvidovat, protože můj bývalý manžel, který se v tom vyzná jako kozel v petrželi tenkrát prohlásil, že to je plané a že to nikdy rodit nebude. Tak já jsem to upilovala, protože to vykopat nešlo. No a ono to obrostlo bujně a najednou se začaly dělat hrozny. Tak potom jsem se zeptala kamarádky a ta mi trochu ukázala jak se to má udržovat. Od té doby to tak dělám a fakt mám vždycky velikou úrodu. Ani nevím co je to za odrůdu, ale je to modré víno a je sladké a kuličky jsou dost velké. Ale mají zrníčka.
Souhlasím se Suzymon. Zkusil jsem do prohlížeče zadat "osečkování". To, co na mě vypadlo a co se skrývá pod prostým odlomením větvičky nebo listu nedaleko plodu...to je teda mazec. Snadněji se dozvíte a pochopíte kterak derivovat bez předchozích znalostí než pochopíte ty krkolomné konstrukce, které nabízí internet. Dokonce video na internetu je absolutně nepochopitelné, co tím chtěl básník říct nebo možná spíše cíleně nechtěl nic říct? Za celou dobu používání internetu, je tenhle pojem top s*it pojem, který jsem měl tu chápat prostřednictvím internetu.