Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Přísavník tříprstý - jak rozmnožit

Od: milena* odpovědí: 5 změna:

Vážení,u sousedů jsem narazila na zeď obrostlou přísavníkem. Moc by se mi hodil na chalupě,a proto prosim o rady jak jej mám rozmnožit. jak jej ostříhat,namnožit a zasadit. Jsem začátečník,takže za všechny rady předem děkuji

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

4x

Nastříhejte šlahouny jak se vám povede, vložte je do vody a po pár dnech, až uvidíte počínající kořínky, zasaďte. Většinou se uchytí hned. Zprvu zalévejte, později nechte vše na přírodě. Roste to jako divé, najvíce po deštích. Mám takto obrostlou část plotu a pergoly. Upravuji elektrickými nůžkami tak jednou za tři týdny...

jarmik*
hodnocení

0x

Měl jsem to na domě a rostlo to jako blázen v podstatě samo. Hlavně velice vděčené to bylo za zalejvání.

adil*
hodnocení

0x

Druhý rok mi roste na zahrádce po chatce.Opravdu roste hodně rychle,jen ne na severní straně,tam se mu nelíbí.Zkusila jsem ho množit tak,že jsem na jaře jeden výhon táhla po zemi a přihrnula jsem přes něj hlínu.Říká se tomu hřížení.A v místě zahrnutí pustil kořeny,pak jsem teprve větvičku odstřihla.

jabraka*

Protože i velmi bohatě kvete,i když květy moc nejsou vidět,ovšem všely ho vyčenichají a celá stěna pak hučí jako úl.Pak má samozřejmě i semínka,ty se sesbírají a na podzim vysejí do truhlíku.Když semenáčky mají první list,lze je vysadit na stanoviště.

adil*
hodnocení

0x

Opravdu tam je hodně květů a je to plné různého hmyzu.Semínka jsem nezkoušela,taky to zkusím.Ale větvičky,to byl první pokus,ten nevyšel.

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.