Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, přečetla jsem si Vaši diskuzi o společnosti Asterie, někdo chválí, někdo pomlouvá, já si myslím, že když si někdo nabere hodně půjček a nemůže je splácet, tak se chytá každý šance. A proto je tu Asterie, která pomáhá a pomohla už hodně lidém. Já jsem mzdová účetní a vím, kolik lidí má půjček, a kolik lidí má exekuce, nejhorší jsou Provident a Profireál, chtějí po klientech neuvřitelných 100 procent navíc, a ti lidé jim na to kývají a platí jak mourovatí, pokud neplatí, tak pak mají problémy, bud přijde exekuce na plat, tam úroky ještě stoupnou a nebo exekuce na byt. proto radím, pokud to není nutné, nebrat si půjčky, pokud je to nutné, brát je jen u solidních firem. Našla jsem tu hodně lidiček, kteří hledají pomoc a oddlužení, napište mě na mail, pokusím se Vám pomoct. Majka.
Milá schery. Škoda, že nemůžu posoudit tvůj případ, prtože mi asi neřekneš číslo smlouvy, nebo své jméno, aby jsem mohl z pozice ředitele ASTERIE posoudit tvůj případ. Jedno vím ale uřčitě po mikom nechceme 10 000,- pokutu pokud podal řádnou výpověď. Ba ani pokud dáme klientovi výpověď my pro neplacení, tak se chceme s nm dohodnout na ukoncění, jak píšeme ve výpovědi.
Mrzí mne jen, že tady pomlouváš ASTERII a nechceš se pod to ani podepsat. To svědčí o tvé hodnověrnosti.
Zkus o tom jen přemýšlet...
Zdeněk Bučko
774 809 551
z.bucko@asterie.cz
AKTUÁLNĚ CZ:
Například společnost Asterie žádá od klienta za pouhý slib oddlužení šestitisícový poplatek, pak dalších devatenáct procent z každé splátky. A důvěřivcům hrozí další - až desetitisícové - smluvní poplatky.
Má to háček, dluhy rostouHáček je v tom, že většina věřitelů se společností Asterie, firmou FL Consult či Colos Makler reality a jinými, které oddlužení prodávají, nekomunikují. Věřitel dál vymáhá splátky od toho, komu půjčil.
Mnozí dlužníci už to poznali. "S Asterií nemám dobré zkušenosti.