Nejste přihlášen/a.
Také jsem chtěl odejít. Dokonce jsem to na čas udělal.Ale pak jsem si uvědomil,že to nedělám pro sebe či pro pár arogantních hlupáků, kteří se honí za nějakými body a odpoví, bez znalosti podstaty, na každou otázku, kdy jejich rada je pouhým odkazem na nějaký web či zavádějící a škodlivá. Ale občas má rada někomu pomůže, což je pro mne smysl.Jen kvůli aroganci cenzora jsem si změnil i nick a necpu se do všeho. Je mi u zadele, zda jsem student či docent. sossu @seznam.cz
To mě tedy mrzí, Cobraku. Byl jste jeden z těch, které jsem tady viděla ráda.
A že se lidé neumějí chovat a neumějí poděkovat? To máte pravdu, ale s takovými se setkáte všude, nejen na Poradně. Při Vaší těžké záslužné práci Vám všichni Vaši pacienti poděkovali? Spíš se dneska člověk setkává s tím, že záchranář od rozjančeného pacienta /většinou ožralého či zfetovaného/ dostane do zubů.
Vzpomínáte si na seriál Sanitka? Starý lékař celý život čekal, až mu nějaký zachráněný pacient přijde poděkovat. Když konečně jeden přišel, bylo to proto, že hledal svůj deštník, který se mu během záchrany života ztratil. Tak to prostě chodí a nic s tím nenaděláme. Někdo v sobě holt slušnost má a jiný...
Tak Vám přeji, aby se Vám dařilo, abyste si vzpomněl a abyste se třeba vrátil, budete-li chtít.
Sobě přeji, abych se s Vámi nikdy nesetkala při Vaší službě. * Jaga.
Cobraku, musím vám říci, že vy jste skvělý, moudrý, vzdělaný, chytrý člověk. Moc bych si přála, aby tohle, co cítíte, co vás odtud vyhnalo, byla jen chvilková bezmocná beznaděj, která se hromadila 3 roky. Nepalte mosty, neházejte klíče do kanálu, ale v klidu počkejte, až to přejde. Možná za chvíli, možná zadlouho. A pak se vraťte. Asi tady už nebude stejná sestava, ale poradte.cz bude stále. Prozatím, neztraťe avatára! Dobře si ho uložte a až příjdete, použijte ho. Všichni vás ihned poznají.