Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Nový design - VAROVÁNÍ!

Od: admin® odpovědí: 96 změna:
avatar admin

Zdrahé a drazí,
dokončil jsem nový design a nyní jen čekám, a budete připraveni na tu změnu. Změna přinese vyřešení některých neduhů a jistě přinese jiné. Věřím ve Vaší shovívavost a trpělivost :)

Design bude úplně jiný a více profesionální. Určitě to nebude na škodu. Je možné, že na první pohled se Vám nebude příliš líbit, ale po nějaké době se budete naopak divit jak jsme mohli existovat v současném. Je to tak vždycky :-D

Takže až budete připraveni, dejte vědět ;)

Pavel

 

 

96 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

cybermagefroll*
hodnocení

0x

Mě už nemůže překvapit nic.

 

hodnocení

0x

Nasadíš ho před srazem?

hodnocení

nasadím ho v nejbližších hodinách, ale počkáme až se sníží provoz a spadne návštěvnost (večerní hodiny)... a taky jdeme před tím do kina... po roce! :-D

Chcete tipovat nové barvy? Budou veselé a jsou 3 základní... poradím: je mezi nimi svetle modrá! *smich*

al bunda*

OK, ale nespouštěj to před druhou nad ránem.
Veselé barvy? Děsíš mě... *smich*

 

al bunda*
09.08.08 11:47
hodnocení

0x

GO!

 

mil®
hodnocení

0x
avatar mil

Jsem připraven! *hej*

 

09.08.08 12:37
hodnocení

0x

OK :)

 

vojtahavel*
hodnocení

0x

Jsem připraven na nový desing, šup ho sem :).

 

tracy*
hodnocení

0x

*klik* změna je život, tak sem s tím*ua*

 

hodnocení

0x
avatar spider

Já ještě nejsem připravený *nevi*

hodnocení

v pořádku, máš ještě skoro 6 hodin, stihneš to? *smich*

Ty máš přeci dovolenou :P

Už skončila *uf*

a mě začne...snad *dril*

 

martina30*
hodnocení

0x

Jejda zase dnesky dlouho vzhůru.To zas budu tápat*modla*

hodnocení

HOTOVO, a teď vychytat případné chyby :)

 

al bunda*
hodnocení

0x
Hezký nový design. Budu si muset chvíli zvykat na trochu nevýraznou broskvovou (nebo jaká to je barva - jsem jak základní windows, rozeznávám šestnáct barev a broskvová je vodka, ne barva), ale jinak naprosto bez výhrad.
Pěkné to tu máte.
al bunda*
Ale jo, zvyknu si i na tu "broskvovou".
Zatím dobrý.
hodnocení

broskvovou myslíš tu oranžovou v menu? Ta se povedla, co? *smich*

Jinak máme tedy světle modrou, hnědou a oranžovou ;)

Ještě čekám námitky na úvodní stranu, že zmizely neodpovězené otázky a poslední odpovědi. Teď je to více uklizené, ale zase to trošku zmizelo z očí. No nevím. Obojí má své výhody *nevi*

furtnic*
Změna je život.Je to moc hezký.Šikovný chlapec.*palec*
hodnocení

ještě zbývá vymyslet 12 textů za "Lorem ipsum", takže kdyby někoho něco napadlo ;)

pro mě ještě zbývá změnit mnoho obrázků, jak z úvodní strany, tak z hodnocení a možná i hodností...

al bunda*
Já myslel barvu pozadí (Ty jí říkáš hnědá) - oranžová nahoře je v pohodě, sedí. Ty nezodpovězené otázky a poslední odpovědi mi osobně vyhovují v téhle variantě - doufám, že v nich jde listovat; aha tak nejde. Ale mohlo by jít, co říkáš? Unesl by to program? když už jsme u těch novinek... A abychom to listování u posledních odpovědí omezili, tak by mohlo jít listovat jen v otázkách neuzavřených - tedy pokud je to jednodušší. Pravda, trochu riskujeme, že nám noví uživatelé budou otevírat neaktuální věci, ale to dělají i tak.
hodnocení

listování je v plánu v nebližších dnech, ještě bych chtěl něco na úvodní stranu pod všechny rubriky, tam co byly původně otázky/odpovědi. Je tam holé místo a nový návštěvník v podstatě nemá na co kliknout. Možná tam vrátím poslední odpovědi a budou tam holt vícekrat na jedné straně (ještě v té záložce) nebo nějak zapracuju "oživené otázky" - to je zatím jen v mé hlavě, ale myslím, že se Vám to bude líbit :)

ale jo, zvykneme si! to je jasné!

ale podle mě by bylo asi oprvdu vhodné přidat "okýnko" POSLEDNÍ VLOŽENÉ DOTAZY, můj názor

al bunda*
Máš to tam nahoře vlevo. Klikni si.
výtka
Upozornění od sys al bunda 09. 08. 2008 23:40:06
Akorát že se to jmenuje "poslední vložené dotazy" a "poslední odpovědi".
al bunda*
Tak dolů dej nějakých pět posledních otázek z každého ranku a dolů tlačítko "další..." a to ať vede na seznamy, ve kterých lze listovat.
Probereme to příští víkend. Nahoře zrušíš tlačítka a nápis hlavní strana a získáš řádek na "něco užitečného". Třeba.. :)
tracy*
Myslím, že ty schované otázky a opovědi jsou v pohodě.*palec* Našla jsem je okamžitě a překliknout záložku není problém, ne?! Ten mi činí pouze ta hnědá barva, *sok*špatně se mi čte, ale jak píše al bunda, je to asi o zvyku, uvidím za pár...*klik*
al bunda*
Přesně, špatně jsem se v tom orientoval, ale po chvilce se to poddalo, tak uvidíme.

 

hodnocení

0x
Tak už mi pujde odpověď?
ufff
Tak abych řekl co jsem chtěl: jediná má výhrada je asi nezabarvení otázky, odpovědi jsou pěkně podbarvené,ale otázka ne a trochu se tím pádem ztrácí...co myslíte?
martina30*
Také souhlasím maverick a ráno mi nešlo odpovídat i 2 hodinky,ale už jsem zas v provozu*slunce*

 

al bunda*
hodnocení

0x
Pavle dostal jsem hlášku, že ve Firefoxu nejdou vkládat odpovědi (a tudíž Ti to tady nemohou sdělit ;)) - podívej se na to.
Mě to nešlo v opeře ani v IE, psalo to: nevybraly jste rubriku (nebo tak něco)
al bunda*

Mi to v noci fungovalo naprosto v pohodě (v Maxthonu) a teď jsem přišel až s křížkem po funuse. Novou otázku jsem vkládal bez potíží (už je smazaná :-D). Možná se v tom Pavel zrovna vrtal...?

BTW To barevné odlišení otázky na stránce s odpověďmi bych asi taky ocenil.

tracy*
Souhlasí, taky mi nešla zadat rubrika u nové otázky! Tak sem to zde chtěla dát do odpovědi, ale ta mi taky nešla, že sem nezadala rubriku. U nové otázky, než to spraví, stačí překliknout na jinou sekci a pak zpět na tu, kterou potřebujete a už to běží, ale u těch odpovědí nevim *nevi*
cybermagefroll*
Teď jsem to řešil celý dopoledne. *zed* Nefungovalo mi vkládání odpovědí ani v Opeře ani ve Firefoxu. Když už jsem zoufalý, napadlo mě v Opeře přepnout na identifikovat se jako Internet Explorer a ejhle, najednou to začalo fungovat. Takže nějaký bug.
hodnocení

ba ne, to s FF nemá souvislost. Nefungovalo to všem, jen shoda náhod. Už jsem to dal všechno dopořádku a vrátil i nový editor - v novém designu byl zase starý :-D

 

al bunda*
hodnocení

0x
Ještě jedna drobná věc - ve starém designu se mi vešly všechny rubriky na hlavní straně na jednu stránku. Teď je to větší (řádkování?) a musím scrollovat dolů. Není to nepřekonatelný problém, ale u touchpadu je to poněkud nepohodlné.

 

hodnocení

avatar admin
jak jste si všimli udělal jsem jendu koninu a nešly vkládat otázky ani odpovědi. Dopoledne jsem to na rychlo opravil a teď to jdu skutečně vychytat. Tak kdyby to 10 minut nešlo, tak víte proč :-D

Tak já to teda taky zkusím, jestli jako jo o.

Huráááááááá *ua* jo o. Nešlo mi to už včera v 1:30h., už jsem se bála, že mě admin vypískal.

Takže: je to pěkný, mám ráda změny a vůbec, komu se to nelíbí, ať si políbí. *smich*

hodnocení

na tebe začínám být zvědavý :) nu což, sobota se blíží :-D

Zvědavý? Nic mimořádného nepotkáš.

Víš co by mě ještě zajímalo - proč se mi při vkládání smajlíků zobrazí jednou ti s tím textíkem pod a jednou ti bez textíků. V podstatě mně je to jedno, hlavně, že je sem nějak dám, ale prostě se jen ptám. Díky.

hodnocení

s textíkem a bez? Nerozumím... kde kdo co, a kolik lidí to vidělo?

Já jsem věděla, že jsi moc inteligentní, abys mě blbce pochopil. *smich* Nuže, obrázek řekne víc.

Nový design - VAROVÁNÍ!

a bez textíku

Nový design - VAROVÁNÍ! #2

Protože jedno je ta ikonka smajlika a to jsou přímo obrázky a druhé je odkaz zkratky smajlíků (takhle napsané) a přes to nic nevložíš, jen vidíš zkratku jak onoho smajla udělat *frajer*

hodnocení

přesně tak, jedno jsou jen zkratky a proto tam musi byt videt a druhé jsou klikací, kde naopak zkratky vůbec netřeba ;)

al bunda*

No jo, ale holčina se ptala, proč se jí to bez zjevné příčiny zobrazuje jednou tak a jindy jinak. Ne na to, co to je zač. Nebo mi něco uniklo?
*smich*

No dobrý, už to neřešte. *zed* Chápu stačilo by *modla*

Hezký den

St

al bunda*

Ale mě by to zajímalo. Jsem takový nechutně zvědavý...

Hele Ty nechutně zvědavý, podívej se na ty obrázky a zjistíš, že jsem úplně blbá. Kdybych měla tu možnost, tak to smáznu a je to. Já to říkám pořád - aktivní blbec je horší než třídní nepřítel, to jako myslím sebe. *zed*

Čauvec

hodnocení

neblbni, zvídavé dotazy máme nejraději. Nutí nás to k myšlení :)

Já vím, ale víš co, občas - mluv s volem o pátku, když jde v sobotu na porážku ... *nevi**smich*

*haha**haha**haha* Já už jsem z vás a z tý soboty tak zblblá, že už motám dny , takže : mluv s volem o sobotě, když jde v pátek na porážku *smich**smich**smich*

Čauky a už mizím.

hodnocení

fuj! pusť kostičku! *smich*

hodnocení

ano, něco málo uniklo :)

al bunda*

Aha! Těmahle dveřma, rovnou doleva, dvacet kroků přes dvůr a tam to najdete cizinče. *hi*

Ono je něco v sobotu? *sok*

abych něco nezaspal *frajer*

Mám ten pocit, že nezaspíš ... ;)

 

mil®
hodnocení

0x
avatar mil

Dobrý, snad si zvyknu. Určitě si zvyknu. *uspech*

 

hodnocení

avatar admin

teď mi nějak docvaklo, že hlavní strana se držela zbytečně starého designu, který je krokem zpět. Takže během pár dnů se drasticky změní. Zapomeňte na "katalog" možností, na které nikdo není zvědavý. Vlastně to dopadlo tak, že není kam kliknout. Potažmo v původní verzi jsem klikal jen na poslední odpovědi a nezodopovezené otázky. Nyní nemám kam a tuším, že většina je na tom stejně.

Takže otázka: pro koho je nyní hlavní strana? Ten, kdo již poraďte zná, ten ji neužije ani v nejmenším! Ten, kdo přišel poprvé je maximálně dezorientován a neví kam kliknout (příliš bohatý rozcestník) - stačí mu vyhledávací pole, pokud hledá něco konkrétního a jinak nemá co by.

Máte stejné poznatky?

al bunda*

To je celkem fakt - já třeba chodím do rubrik označených jako "Nové" po změně (mám dojem, že tu v poslední době držím stálou službu - už víš co piju, že? *smich*), a co bych ještě ocenil je listování v nezodpovězených otázkách, které by byly všechny někde pohromadě. Potom třeba otázka by se mohla trochu barevně lišit od odpovědí - cos tam dal tu reklamu, je to ještě nepřehlednější, než to bylo - jsem už starší pán, hůř vidím a výraznější barevné rozlišení bych vážně ocenil).

Ovšem tady by se měli vyjádřit noví uživatelé - já už jsem starý pes a provozní slepota je hrozná věc. Neumím se už na Hlavní stránku podívat očima prvně přicházejícího.

al bunda*

Ještě mě napadla jedna věc - dát nezodpovězené a poslední zodpovězené zase dolů - bude třeba tam vždycky "sjet", pokud to nebud nikde výrazně na hlavní straně nahoře, budou nově příchozí vědět, kam kliknout?

Dělej si poznámky, sobota bude asi mimo jiné i dost výrazně pracovní...

hodnocení

ale ony nebudou dole... jsem říkal drastické změny *bum*... ale tu reklamu jsem nepochopil žádná nová reklama není *nevi*

al bunda*

Ale já se nehádám - chtěl jsi postřehy, tak co se bráníš? Ty jsi šéf, ne? Drasticky si změň, co uznáš za vhodné.
V tom prázdném řádku se reklama občas objeví.
A vůbec to je celé prostorově příliš velkorysé. Monitory jdou spíš do šířky než na výšku. Budu muset i na svoje návrhy kouknout těmahle očima.

hodnocení

ale já se nehádám *smich* ale porad nemám tušení o jakém prázdném řádku mluvíš? kde? na hlavní stránce, v diskuze nebo kde?

tracy*

Podívejte se na hlavní stranu, tam kde je vyhledávání, tak se při otevření otázky objevuje reklama, možná tím myslel tohle. A nad tím jsou také nějaké odkazy, úplně nahoře... *hi**nevi*

tracy*

*ee*Jsem úplně slepá. Pod zobrazením struktury odpovědí je momentálně červená! reklama na inteligentní plastelínu. Kam já to koukala*zed*

hodnocení

ano, ale ta tam je odjakživa, akorát jsem zkusil jednu šestinu nahradit bannerem na tu plastelínu, ale to je přece fuk jestli je tam google nebo plastelína *nevi*

tracy*

za 1. mně ta reklama nevadí, za 2. se v počítačích nevyznám, jen zapnu a vypnu atd., jen sem se snažila vysvětlit, kterou mohl al bunda asi myslet... jak psala stanavaf, aktivní blbec...*hi*

hodnocení

ale kdepak, počkáme co tím myslel AL *placni*

al bunda*

Jo, byla to pravděpodobně ta inteligentní plastelína (Tracy díky), ale nejde o tu reklamu jako takovou. Je sice z té stránky nejvýraznější a klidně ať tam je - nic proti ní. Já se pokoušel říct, že se mi to jeví nevýrazné, že bych ocenil viditelný rozdíl mezi otázkou a odpovědí, řekl bych že i písmo je menší, než bylo a mezi řádky je spooousta místa. Řekl bych zbytečně. Stránku to natahuje tak, že se musí dolů scrollovat a text působí rozmělněným dojmem.
Ale kašli na to. Kvůli mě přece ty stránky neprogramuješ. ;)
Máš to dobrý a jenom mi se furt něco nezdá. :-D

tracy*
11.08.08 18:20

:) není zač*placni*

 

nensy*
hodnocení

0x

;)admin*placni*na jedničku...

 

tracy*
hodnocení

0x

Tak nevím, ale stále mi nejdou vložit otázky *nevi*

 

al bunda*
hodnocení

0x

Počkám, až se Ti začnou bouřit tazatelé a poradci...
Hádej proč?

výtka
Upozornění od sys al bunda 12. 08. 2008 00:46:54

Ale jinak je to dobrý nápad. *palec*

šťastná*

Jééé.. fůj! Kdo se má na něj koukat? -To je hrozné! Udělejte s tím něco! Plís! Já už se bouřím!

hodnocení

proč, proč si tak upřímná? *plac*

nn, dělám si legraci! *smich* V podstatě cokoliv bylo lepší než to, co bylo včera a navíc i to tam je, jen stačí kliknout na záložku. Jinak tohle je víceméně zkušební a přechodná jedno max dvoudenní verze. Jen abyste se zbavili předsudků a měli otevřené oči.

Finální verze se bude ještě lišit, i když v principu to tak zůstane... nebo máte pocit, že přijdete na hlavní stranu a není kam kliknout? :-D

Teda s Tebou se člověk nenudí, každou minutku je to tu jiné. Jen tak dál, člověk se má pořád na co těšit. :)*palec*

Příjemný den

St.

Posledni zodpovezene otazky na hlavni strane se mi libi *palec*.
Vzdy kdyz jsem z predchozi verze hl. strany odskocil do poslednich zodpovezenych, do konkretni otazky a chtel se vratit zpet do poslednich zodpovezenych, hodilo me to na hl.stranu se zalozkou temat diskuze.

 

peta22
hodnocení

0x

Ty barvy a rámečky jsou takový málo výrazný... stejně jako v podělaných win Vista... Mám dojem že se admin tímhle graficky zmršeným systémem inspiroval...

hodnocení

bohužel ne, zůstal jsem na XP a Vistu jsem snad ani neviděl :)

Není člověk ten, aby se zavděčil lidem všem.

Ale vezmi si brejle, příp. lupu.

hodnocení

ono se to všechno jeste vyvrbi... staci mi dat krapat cas, uvodni strana bude jina nez je ted (ale myslenkove stejna) a pismo bude ve vypisu vetsi. Posledni dobou jsem nejak vyrizeny, takze vsechno jde pomaleji nez bych chtel... asi to budou tou dovcou, co jsem uz prakticky 2 roky nemel a letos to nebude lepsi... no jo, musel jsem si postěžovat :-D

12.08.08 11:10
al bunda*

A proč? Já vidím velmi dobře. To písmo je zbytečně zmenšené.

 

al bunda*
hodnocení

0x

Doufám že necháš na Hlavní straně a v rubrikách ty blikající nápisy "Nové". Nechce se mi listovat úplně ve všem. Ono číst všechno, co tu máš tím titěrným písmem - to dá práci. ;)

 

hodnocení

avatar admin

ještě jsem neskončil, ale není to teď stejně lepší než nějaké rubriky, které nic neřeknou?

al bunda*

Už jsem říkal, že je to dobrý nápad. A co jsi zvětšil písmo, ani to není tak rozmělněné.
Varianta dát obrázek tazatele je rozhodně zajímavější, než to, co jsem viděl večer. Možná by to mohlo vůbec být bez obrázku? Kolik nových se registruje a přiřadí hned avatar?

hodnocení

obojí je možné, ale často se lidé vrhnou na odpovědi a pak zaplaví stránku svým avatarem, opacny zpusob pusobi tak, ze registrovanym resp. tem co radi a uz maji svuj avatar venujes vetsi pozornost - a to si zaslouzi ;) nevim, co je lepsi :)

hodnocení

ještě mě napadlo: včera byl velký propad v počtu načtených stránek na poradte.cz, uvidíme dnes. I podle toho se dá mnoho odvodit ;)

 

hodnocení

odvolávám, co jsem řekl. Google počet stran udává správně až druhý den, ne aktuální. To jsem nevěděl. Nové poznatky jsou opačné: od 9. 8. je poměr počtu zobrazných stran a počet návštěv lepší - tj. jeden uživatel zobrazí více stran. Může to znamenat, že buď nemůže najít to, co hledá nebo naopak projde více diskuzí... ale ta změna je zanedbatelná... 0,3 stránky na jednoho uživatele, zatím.

al bunda*

Nejsme ve sporu - já večer reagoval právě na to zaplavení - vyfotil jsem si to, bylo to zajímavé. Jde o to, že poradci se ptají zřídka, tudíž většinou tam asi budeš mít prázdná okýnka - což je opačný extrém oproti včerjší noci. Já osobně věnuju pozornost blikajícímu označení "nové", avatary mě nezajímají vůbec - ty vidím až u otevřené otázky.

hodnocení

jj, trošku blbě jsem to napsal... dám spíše nějaké decentnější anonymy, ale graficky se mi tam hodí. Je to "osvěžení", nu praxe ukáže :)

Jako je hlavní strana, tak budou stejné i seznamy v rubrikách - připravte se psychicky :-D

Nový design je hezký, ale některé věci jsem podcenil - a grafik s nápady taky nepřišel, je to pech!

 

hodnocení

avatar admin

finální (100) odpověď: už jsem přišel na to, co je špatně a jak z toho ven. Čeká nás další změna designu (už ne tolik markantní) a vůbec podtrhnutí celého ducha Poradte.cz. Hlavní strana se změní celkem hodně, ale současná logika zůstane dál.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]