Nejste přihlášen/a.
Vzkazuji VSEM POZOR NA SPOLECNOST MALL.CZ! dnes jsem obdrzela email, ze moji reklamaci resi jen ze sve dobre vule a nemam na nic narok.
PRO VYSVETLENI: Nakoupila jsem darek pro stare rodice na Vanoce. Mel dojit balik na 3x. Dosly jen 2 baliky a ridic tvrdil, ze dalsi doveze nasledujici den. Nedovezl. Nebudu se zminova o tom, ze dosla sms ze prrijedou vecer a nikdo neprijel a toto se stalo asi 3x...Tyden je rodice vyhlizeli a cekali na ne doma, nikdo neprijel. Zasilku jsme nekolikrat u dopravni sluzby urgovali a stale tvrdili, ze vec je v reseni a v unoru prestali reagovat. Obratila jsem se tedy v breznu na spolecnost MALL, kterym jsem poslala penize predem jiz v prosinci. Vyridili do mesice moji reklamaci s drzyma poznamkama, ze mi delaji laskovast a ze jsem se mela ozvat uz v prosinci. Moje odpovedi, ze jsem reagovala u prepravni spolecnosti ihned proste prehlizeji, zda umysne, netusim.
Melou stale dokola svoji pisnicku presto, ze DPD potvrdila, ze balik predali nekomu jinemu a ze se pak balik ztratil, proste, ze ho nekdo ukradl. Nemam sve zbozi, penize a jeste musim travit hodiny psanim emailu na reklamacni oddeleni...atd atp..
Mall.cz mi napsal, ze udajne: VUBEC NEMUSI VRACET PENIZE ZA NEDODANE ZBOZI POKUD PRY NECHTEJI...PROSIM VSECHNY CO SE CHTEJI VYHNOUT REKLAMACIM N E N A K U P U J T E U M A L L!
Tot ma zkusenost...prijde mi, ze v CR si opravdu vsichni delaji co chteji...
Pokud se nepletu s obchodnich podminkach je napsano, ze znicene, nebo nekompletni zbozi mate resit s firmou Mall, ne s prepravni firmou.
Ano, prepravni spolecnost vec resila a pak prestala reagovat a napsali at se obratim na Mall, ze mi oni vratit penize nemohou... jeste nejaky blby otazky?
Vůbec nechápu, proč jste nereklamovala u Mall? A pak se ještě divíte, že trávíte čas psaním mailů...
Pláčeš krásně - ale na špatným hrobě...
Problémy s dodávkou zboží jsi měla řešit s dodavatelem - se kterým jsi měla (máš) smluvní vztah. Tys ale namísto toho kdovíco řešila s dopravcem (který se s tebou vůbec nemusí bavit - nic jsi mu k přepravě nedala) a dodavatel neměl o ničem ´páru´ - a teď se pokoušíš dodávku reklamovat po třech měsících.
A ještě z vlastní hlouposti obviňuješ dodavatele.
Máš naprostou pravdu - "v CR si opravdu vsichni delaji co chteji" - namísto aby dělali to, co mají.
A - mimochodem - domníváš se, že ti zapnutý CapsLock pomůže? - klidně si vezmi na psaní kladivo...
Nestojim o tve laicke a hloupe rady, promin ... nepokladala jsem otazku, ale vzkaz...
Pro ty hloupe tedy jeste jednou: kdyz nam zavazeli zasilku volali nam dodavatele a proto s nim byla planovano doruceni. MALL toto nedela, nevola kdy dopravce prijede, proto jsme zavozy resili s dopravcem a zjistovali kdy dojede...Vse bylo u DODAVATELE reklamovano...nevim co to tady meles za nesmysly...
Nemarni svuj cas a bez radsi neco delat tedy neco cemu rozumis, dekujeme za pochopeni...
Původně jsi psala, že jste "urgovali u dopravce", nyní píšeš, že jsi "reklamovala u dodavatele" (podle původního textu ale až v březnu!) - no, myslím, že chceš pohladit po hlavičce a přitakat, že všichni jsou zlí - jen ty jsi ´letadlo´...
Já ti ale nevím, konkrétně u Mall.cz jsem nakoupil v průběhu několik let za cca 100.000,- - a vždycky bez problému a v pohodě, takže z mého pohledu by se mohlo z tvé strany jednat i o pomluvu - kapišto?
Nakupuji u nich dlouho a to dost často. Ještě jsem problém neměla a nehodlám se řídit tvými radami - nenakupovat.
Já to nechápu, nakupuji výhradně přes eschopy i na Mallu a nikdy jsem neměla zatím nejmenší problém. Dnes přišel poslední můj nákup a byl to naprosto mi cizí eschop kde jsem objednala jen proto, že jsem náhodně na nettu našla kod na 30% slevu a poštovné (i dobírka) zdarma, šlo o knihy. Já s těmito nákupy nemám problém a hodlám v tom pokračovat, pravda, pečlivě čtu podmínky a občas když obchod neznám i na Heurece ohlasy.
Nakupuji u nich taky a bez problémů v případě reklamace se řídím pokynama prodejce
V budoucnu tam budu taky nakupovat.
to Janice - tady je slušná společnost a tvé reakce : ... penize nemohou... jeste nejaky blby otazky?
JSEM ZAPLATILA! Jeste neco nechapes?
Nestojim o tve laicke a hloupe rady
Nemarni svuj cas a bez radsi neco delat tedy neco cemu rozumis... - si říkají - o přes ústa - na tebe slušnost určitě neplatí
Tak já vás asi všechny rozhodím - já u této společnosti nikdy nic nekoupil. Nějak nebyla potřeba. Ovšem celé mi to přijde takové... no, Janice, jestli jsi s nima debatovala způsobem jako tady, tak se ani nedivím, že tě poslali k šípku.
Jinak s fůrou jiných obchodů zkušenosti mám, nakupuju taky přes internet plno let. A jediný problém jsem měl s dodávkou psího žrádla, kdy jsem si objednal v akci dva velké pytle, vyzvedl dobírku a doma zjistil, že je jen jeden. Stačil jeden telefonát, paní prošťárala papíry, omluvila se, že to nějak expedient zblbnul a za dva dny mi přišel druhý pytel. Poštovné platili oni. Takže já si nemůžu stěžovat na žádný obchod.
Nevim jestli je to Mall.cz, kdyz tam nakupujeme tak vetsinou s osobnim vyzvednutim a zaplacenim.
Kazdopadne prepravni spolecnosti delaji ruzne veci. Nam napr. doruvoali nekolik baliku, ridic si nechal potvrdit pocet baliku, pak jeden sebral aniz bych si toho vsiml a zmizel.
Jenze mel smulu, v baliku byl notebook za 40tis a ridic s balikem byl videt na nasich kamerach, takze jsem to nahlasil prepravci, ridice chytli, ten se vymlouval, ze se spletl, a notebook pak u nej nasli zasitej v aute..
takze dostal padaka a flastr a my svuj notebook.
Janice, Vy jste asi byla v minulém životě motorkou. Dobře chytáte už na první našlápnutí.
Když čtu Vaše výlevy, mám před očima Vlastu Buriana s jeho písní:
Švýcarýýý jsou země vrškůůů, otvírám sííí na vás...ústáááá...
Takže pokud jste vyřizovala reklamaci stejným způsobem, jako debatu s námi, ani se nedivím. Slušnost brány otevírá...
A protože tímto příspěvkem nesu svou kůži na trh, tak teď do mě! Za svůj život jsem poznala lidi různé a tak mám už trochu hroší kůži. Proto věřím, že to tolik bolet nebude... Jaga.
Zároveň tvrdím, že VŠECHNO se dá vyřešit slušně. Aspoň já to pokaždé vyřešila.
Jednou na mě řval strašný cholerik, který neměl pravdu. Usmála jsem se, vyšla mu vstříc, podala mu ruku a řekla: Dovolte, abych se Vám představila...Budeme tedy řešit Váš problém... Chlápek ztratil řeč, problém jsme vyřešili k mé spokojenosti, chlápek se mi ještě omlouval. Přítomna byla moje dcera. V autě pak obdivně povídá: No mami, to jsem v životě neviděla, takhle zpacifikovat starého P... Ty bys měla pracovat v diplomatických službách! :D
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.