Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Kam zmizeli dobří rádci?

Od: babajaga® odpovědí: 52 změna:
avatar babajaga

Dobrý den, jsem na Poradně už nějaký ten čas a pozoruji, že poměrně dost dobrých rádců odchází. Proč? Kde jsou? Vím, že to není povinnost sem přispívat, ale když si člověk na něčí odpovědi zvykne, chybí mu. Vím, že Liduš sem nechodí kvůli zdravotním problémům. Odešel Mowla a to velice znenadání. Ale chybí mi i Ladaadal /naposledy 18. 6. 2013/ a Hankauk / naposledy 16. 10. 2012/ i se svým pejskem Harleyem. Kdysi, už před dlouhou dobou nás takto opustilo i Chlupatépendolino a Freebird..

Sice přicházejí noví, ale tito původní rádci mi chybí. A myslím, že Vám mnohým taky. Je to jejich právo. Přesto - nevíte o nich? Zvláště o té Hanceuk bych ráda věděla, byla to příjemná holčina, ráda si na ni vzpomenu. Jaga.

doplněno 15.01.14 12:40:

Omlouvám se tímto paní Liduš. Spletla jsem nicky. Paní Liduš tady pořád je a dobře radí, mně však chybí ještě paní Lidka´.

 

 

52 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x
avatar clayman

lidé přichází a odchází... koloběh nejen života, ale i lidí na poradně. Někdo vydrží déle někdo méně. Občas se někdo vrátí po letech... třeba nedávno jsem si všimnul, že se tu mihnul @hawatt, kterého budou znát jedině déle registrovaní.

doplněno 15.01.14 11:54:

těm, co jsou registrovaní lze psát vnitřní poštou ;)

 

hodnocení

0x
avatar martincakl

No...

Třeba je to tím, že téměř u každé otázky je někdy i 3/4 odpovědí nejenže nesprávných, ale vyloženě "katastrofálně špatných"..A člověk, který dané otázce rozumí, už nějak nemá sílu pořád někoho opravovat a dohadovat se.

Opravdu se tady u spousty odborných věcí dočtu fakta, že bych.."vraždil"..

Ten kdo odpovídá mnohdy dané věci nerozumí, ale "myslí si že má pravdu".

Bohužel to je opravdu případ velkého procenta odpovědí.

Zde mne napadá "Myslet znamená ho*** vědět"...a "Mlčeti zlato".

Toť můj názor..

tomasek*

Přesně tak. Možná nebylo vůbec od věci, kdyby se mohly dávat i "mínusy" a odpověď s určitým počtem mínusů by se celá nezobrazila (zobrazil by se třeba jen jeden řádek a zbytek na rozkliknutí)...

zabu

To by nefungovalo. Kdo by posuzoval, čí odpověď je dobře. Jestli je opravdu 3/4 odpovědí špatných, tak podle zákona statistiky by dostal Martin za správnou odpověď, 3/4 mínusů, a byli by jsme zase na začátku.

Možná by pomohla jakási "autorizace" rádců kteří jsou v těch oborech kde radí nějak vzdělaní. Ale jak nastavit kritéria ...možná to někdo rozvine.
lidus*

"dexx" to tedy díky, mám všechny školy zemědělské a jsem spíš kozel než zahradník.

Ale kozel je dobrá kvalifikace na zahradníka; kolik takových je ve veřejných textech uvádeno... :-D

praivo2

Vzdělání v oboru ještě neznamená potřebné znalosti a naopak i člověk bez vzdělání může radit dobře. Já taky oficiálně nejsem vzdělaný ani v jednom z oborů, ve kterých radím.

praivo2

Omlouvám se, že píšu nepřihlášený, jsem ve škole.

 

aroff

@martincakl, BINGO. Toto je třeba můj případ, proč sem už téměř nechodím. Úroveň Poradte.cz šla postupně dolu a dnes to není už poradna, ale spíše tlachárna, kde se člověk dočte šílené hovadiny. Bohužel, někdy jsou "rady" takové, že to může i tazatele poškodit i po finanční stránce. Bohužel jsem zaznamenal, že když někdo napsal totální hovadinu a druhý ho na to upozornil, upozornění bylo smazáno a hovadina zůstala.

Na takovouto Poradte.cz opravdu nemám čas a ani náladu. Dnes je na stejné úrovni, jako Odpovědi atd. atd. Je to,ale můj případ, ostatní co "odešli" můžou mít důvody jiné.

Má to,ale své výhody, mám více času na své koníčky, rodinu i práci. Takže čus ar

A zrovna Tve rady tu citelne chybi.

Ale ocividne to tu stale po ocku sledujes, takze si snad nad tim tady tu hul jeste uplne nezlomil.

aroff

Opravdu jen po očku, však jsem taky psal téměř, ne úplně. On mě jistě někdo nahradí. Všiml sis, ale jak ubylo "zajímavých" otázka tazatelů?

Taky jsi si všiml, že ve statistice už se neuvádí počet registrovanýh? Já jsem jen zaznamenal jak postupně číslo klesalo a pak zmizelo úplně.

Ono to možná souvisí s tou "tlachárnou" a stupidníma radama. Když se někdo zeptá jak opravit škrábnutý nárazník a místo rady se dozví, že od toho nárazník je. Tak už se asi niky tady na nic nezeptá a ani se nedivím. Takovýchto podobných "rad" je spousta a čím dál tím víc. Taky je čím dál tím víc "duchaplných" otázek. Není divu, většinou se takoví tlachalové stahují na jedno místo a nejde jim o to poradit druhému v tom co znám, ale jen tak si pokecat a do každého odvětví něco plácnout. Je úplně jedno, že je to mimo mísu, hlavní je se zúčastnit.

Jak už jsem psal u toho nemusím být a sem tam nakouknu. Tak zase někdy, čus ar.

Ahoj, nic nezmizelo, jsou to fce pro registrované. Počet registraci klesnul asi o 1tis tím, že se eliminovali spam roboti. Jak vidíš všechno není tak jak si myslíme. Proto je dobrý se ptát než si udělat mylnou představu ;)
majsterjoe*

To je ale problem syslu, ze mazou veci ktere naopak maji zustat videt.

 

lidus*
hodnocení

0x

Jaguš, já to přečetla a hned mi docvaklo, že jde o Lidku, ta chybí docela dost.

 

2054
hodnocení

0x

Také jsem to již zaznamenal. Takový ar@. Jeho rady byly vždy na urovní, uměl dobře poradit a bylo vidět, že svému oboru rozumí. Je ho škoda a hodně mi tu chybí. A taky maruska, její odpovědi byly skvělé, uměla poradit, bylo vidět, že je to člověk s velký srdce. Škoda :(

2054

Ještě si vzpomínám na uživatele bena. Co se týče počítaču a vše okolo nich, všemu rozuměl, ten mi tu chybí taky hoodně

2054

Ano marenku@ se myslel, nějak jsem popletl to jméno :D

praivo*

Béňa odešel (myslím) na Odpovědi.

hop®

Ano,. Béňa je úspěšný rádce na Odpovědích pod nickem Bedy...

Bena odešel, škoda. Rozhodl se sám.
Pokud je to ten Bedy na Odpovědích, tak ten je stříbrný, něco pod 10 000 bodů.
Je tam také Michal Kolesa, ten je pro změnu zlatý, přes 21 000 bodů.
Co k tomu dodat?! My délesloužící víme svoje...
hop®

Úspěšnost Michala odpovídá úrovni poradny. Dovolím si v této souvislosti vzpomenout na našeho Kosáka, tam je jako "bolak", rád vzpomínám na to, jak často oživil tuto poradnu - nicméně souhlasím s Adminerm, že dost vybočoval a bylo lepší, že emigroval...

Ale konkrétně někteří rádcové jsou tam rozumní, Béňa je toho příkladem a je škoda, že došlo k tomu, že již není tady a dále to nebudu rozvádět.
Další úspěšná rádkyně tam emigrovala od nás (i tam byla úspěšná) a po čase se opět vrátila, Věro, zdravím! ;)
Trošku záhadou je mi tamější Mowla, mám pocit že je to původně náš Mowla, už v době kdy byl ještě aktivní zde se nijak nebránil mé teorii, že působí i tam, i ten nick není úplně standardní...

Mimochodem, je více místních kolegyněk a kolegů, které (kteří) jsou na Odpovědích registrováni, nejsem výjimka...

doplněno 15.01.14 19:16:

Jen upřesním, Kosák byl emigrován, byl to první případ banu, kterého jsem si všiml...

praivo*

Taky si myslím, že Mowla je @mowla, i vyjadřování tomu odpovídá.

praivo*

Béňa odtud byl vyhozen pro propagaci Nokie a Windows Phone, Michal Kolesa je už podle všeho mrtvý.

patronka*

Musím tě s politování opravit, Michal Kolesa už není mezi námi.

extra.cz/...

No comment. Patronka

hop®

Aha, díky za info a link, to mi fakt uniklo, budiž mu země lehká. Ale přiznám se, že pro mne to osobní tragédie není, sorry..,.

majsterjoe*

Michal Kolesa je uz po smrti.

Nicmene nekterym vecem docela rozumel, tedy jeho odpovedi mely castecne pravdu.

ben®

Dobrý den, uživatel Bena je ještě občas spojován (zaměňován) s moji osobou. Kdybych byl býval věděl při registraci, že ten nick bude tak podobný, tak bych si byl býval zvolil ten nick jiný. Stejně si asi stále někdo myslí, že jsme "jedné krve". Zdravím! Ben

doplněno 15.01.14 20:14:

hop - děkuji Vám za upřesnění. To jsem ani nevěděl, že Bena byl tak úspěšný.

suzymon - máte skvělé deduktivní schopnosti.

doplněno 15.01.14 20:21:

mikihans - děkuji Vám za gratulaci. No, "vystudováno" mám, ale důležitější je, když snad poradím dobře.

doplněno 15.01.14 22:18:

hop - děkuji Vám. Je fakt, že jsem si říkal, že dotáhnu ten rok působení na poradně a skončím. Možná už to stačilo a měl bych uvolnit místo jiným. Ale, zatím pokračuji. Až začnu vadit, tak to "zapíchnu". Je zde velké množství kvalitních rádců a i dobrých lidí s moudrostí, o kterou se chtějí nezištně podělit, tak to je tady fajn.

doplněno 15.01.14 22:23:

marenka - zdravím Vás a držím palce. A přiďte pobejt.

doplněno 15.01.14 23:50:

hop - díky za kompliment a vracím. Vy také radíte na úrovni. Ale, nejde o to se tu chválit. Určitě si podobné hodnocení zaslouží většina slučných uživatelů poradny. Někdy se až divím, jaké mají znalosti a přehled. Tak se zde dá i hodně naučit.

doplněno 15.01.14 23:51:

oprava - slušných.

Pravda! Já si to také určitou dobu myslela. Ale pak jsem tuto doměnku deduktivně vyloučila.

hop®

@ben - podle mne se nemáte za co stydět, Béňa byl dobrý rádce, v době kdy byl "odejit", tak byl na 5. místě v TOPu s hodnodtí rektora...

doplněno 15.01.14 23:13:

Bene - nejde o uvolnění místa, sem se nás vejde dost, není třeba uvolňovat místo - takhle si to zdůvodňujte, až Vás to tu přestane bavit, a jen sám před sebou, radši. Myslím, že nebudu mluvit jen sám za sebe, když řeknu, že "podobný kecy" nejsou důležitý. Dobrých rádců není nikdy dost a Vás si dovoluji řadit mezi ty lepší tady. Nemusím koukat na statistiku a hodnost, stačí mi když čtu Vaše rady. málokdy se spletete, většinou nemám moc co doplnit.

Pokud odejdete, svět se nezboří, pravděpodobně i tahle poradna bude fungovat dál. Ale chybět budete, a jestli si myslíte že ne, tak se pletete! Hezký den!

A ben to za takovou chvilku dotáhl ještě výš, gratulace :)
hop®

Ben je univerzálnější, Béňa byl "možná lepší", ale jen a jen ve svém počítačovém revíru. Samozřejmě se připojuji ke gratulaci, jen aby Vám to, Bene, vydrželo! ;)

doplněno 15.01.14 22:04:

... třeba kolega Mowla také rychle zazářil a rychle zhasl, proto to říkám...

maruska? Mi chybí marenka@ i se svými mopsíky a lidka@ a vlastně už jste hodně těch, kteří to vzdali, vyjmenovali. Nad krkovičkou@ kroutím hlavou ještě dnes. *plac*

hop®

Babčo, Mařenka měla nějaké problémy, i finanční, neměla ani na žrádlo pro pejsky, trošku jsem se snažil pomoci a pak se zde ještě párkrát objevila.
Psal jsem jí před chvílí vnitřní poštou, snad se ozve, pokud ne, zkusím něco vysondovat telefonem, i mně moc schází !

marenka*

Ahojky moje zlatíčka, po upozornění se musím ozvat. (sakra chybí smajlíci) Ano, měla a mám velké potíže, teď díky antidepresivům už je tak nevnímám a díky nové práci na ně vlastně nemám čas. Třeba tento týden mám 6 dvanáctihodinových služeb - pracuji v Albertu jako pokladní, oteklé nohy, víčka, sotva lezu. Ale zaplatím nájem, elektřinu, plyn. To je strašně důležité. Třeba dnes, ve 21 hod jsem končila, zítra od sedmi ráno, ještě musím poklidit, pohrát si s pejskama, navařit na zítra.. normální babský kolotoč a snad se o půlnoci dostanu do pelíšku :D Myslím na vás všechny neustále.

hop®

JUPÍÍ ! *placni*
Jsem rád, že ses ozvala, fakt ! *pusa*

lidus*

Mařenko, hlavně, že se začalo dařit a občas aspoň nakoukněte.

Maři, chybíš tady. Na FB se občas sejdeme na pokec, ale času je málo... *mala*

byvalakrkovicka

Občas nakouknu už jen s úctou.Neprovokuji ani nepřispívám.Vztek už dávno přešel.Jsou na světě horší věci :)

Semtam se mihnu na odpovědích,jsou tam lidi kteří pomůžou a znám je i odsud...to víte rok a půl,nebo jak dlouho jsem tu byla se nedá zapomenout.Zdravím.

hop®

@krkovicka (byvala) - jsem rád, že jste v pohodě, život jde dál, a "dobří holubi se vracejí"!
já jsem ve vzteku na chvíli emigroval jinam, ale pak se rád vrátil, protože jsem jinde nenašel prostředí, které je tady.

Mějte se fajn! *slunce*

 

hop®
hodnocení

0x
avatar hop

Jaguško, @ladaadal byl znechucen nějakou situací tady na poradně a oznámil, že odejde, pak se zde asi ještě týden objevoval a od té doby už ne. I tohoto rádce je škoda. Ale více mne mrzí absence kolegy @technikjirik, měl svůj web "jirikovovideni", ale ten již je někoho jiného...

 

hodnocení

0x
avatar inzinyrka

A vzpomínáte na toho úžasného dědečka, který se na poradnu poprvé obrátil, když chtěl upéct něco dobrého své babičce? Příliš brzy nás opustil.

Mně Lidka taky chybí, co s ní je? Doufám, že je v pořádku.

doplněno 15.01.14 23:00:

Vzpomněla jsem si: děda Čibuk.

hop®

Samozřejmě,. děda @cibuk, dodnes si pamatuji jeho avatar i moudré rady ! Všichni jsme s jeho vnukem prožívali skon jeho milovaného dědečka skoro v přímém přenosu. A mám trošku dobrý pocit, že jsme toho sedmnáctiletého kluka trošku psychicky podrželi v jeho životním neštěstí - fakt byl na dědu dost psychicky vázaný...
Zkusím kontaktovat toho mladého medika - pan doktor děda Čibuk svoje povolání odkazoval přes tatínka dál až po toho nešťastného Kubu (@jakubdeda) - už v tom nicku je ta láska znát...

 

ff*
hodnocení

0x

Úroveň poradny nastavují admini.

Když nemají znalosti a vyzrálost je to jejich chyba.

Potom tady excelují študáci se svými pocity a rádobyznalostmi bez praxe.

hop®

Tsay je jeden Admin, který nastavuje pravidla hry. Pak jsou rádci, kteří ovlivňují úroveň poradny v rámci možností, které poskytuje majitel, tedy Admin. Někdy tady excelují i registrovaní kolegové, ale to se dá většinou tolerovat. Výlevy neregistrovaných náhodných návštěvníků tady většinou nejsou brány moc vážně, naštěstí...

doplněno 15.01.14 23:19:

*Tady

ben®

Dobrý den, nedovedu posoudit úroveň poradny dříve a dnes - nejsem zde tak dlouho.

Možná se změnila i úroveň dotazů, protože někdy je to "ptákovina". Jenže, třeba je to "ptákovina", která tazatele trápí a dobrou radu očekává. A jinak, tu úroveň budeme mít takovou, jakou si ji uděláme. Pokud se někdo dopustí špatné odpovědi, tak to pocítí a ostatní si to pohlídají - a to je správně. Být slušně opraven není ostuda - a udělat chybu může asi každý. A pravidla tu jsou daná. Pokud si každý udrží vlastní úroveň, tak bude posílena i úroveň poradny.

Jak je to s úrovní jiných (laických) poraden nevím, neb ji (je) nesleduji. Zdravím!

doplněno 16.01.14 00:25:

hop - také si myslím, že je zde stále slušná úroveň. A to, jak rádců, tak jejich odpovědí.

Jistá dávka tolerance, slušnosti a pochopení je nutná a pak to jde. No, a jak říkám, tak do p*dele se dá hezky poslat i oklikou a slušně - a postižený se může i těšit na cestu.

Spory nevyhledávám, prudiči tu moc nejsou a občasná nedorozumění se dají řešit s nadhledem. Také asi, čím je rádce mladší, tím je jeho vlastní názor pevnější. Starší si nechají poradit a nad svým názorem se zamyslí. Ale, to je i v reálném životě.

hop®

Bene, měl jsem možnost a příležitost prozkoumat mnoho jiných poraden, když jsem se kvůli něčemu poštěkal s Adminem této poradny a chvíli jsem se místního dění neúčastnil. Ale odešel jsem ve vší slušnosti a vysvětlil důvod své absence, prostě jsem nepráskl vrátky, jen tiše zavřel. A byl jsem rád, že mám kam se vrátit, protože jsem nenašel podobný web, který by mi vyhovoval jako tenhle. To neznamená, že se s Adminem nehádám, jen naše spory jsou o funkčnosti poradny a už ne o konkrétních rádcích, a řešíme je většinou soukromě a ne zde veřejně. Možná už mě dneska Admin i přes veškeré problémy bere trošku jako člověka, který nejen občas poradí tazatelům, ale někdy pomůže i jemu, třeba jen tím, že něco plácnu z pohledu druhé strany. Nikdy mi to nějak neřekl, ale to je lepší, asi bych zbytečně zpychl... :-D

Jinak co se týká Vašeho vystupování na poradně, jste vzorem slušnosti a rozumnosti. Aspoň podle mého názoru. A to myslím vážně!

 

hodnocení

0x
avatar babkazov

Jago, jsem moc ráda, že jsi založila tuhle otázku. ;) A jsem ještě více ráda, že jsem se dozvěděla o lidech, které mám doposud ráda, více.:) Patronka se také ozvývá. kytka@, její odpovědi jsem také neignorovala, líbily se mi. Nad tou také stále kroutím hlavou. :( Nějak mi unikl odkaz na bena@, otevřela jsem ho až teď a musím vám říci, že čučím jako puk. Kdo ví, jak bychom působili na ostatní, kdyby nás fyzicky poznali. Jak bychom na ostatní působili my. *sok*

ff*

Právě to je kouzlo internetu.

Že mohou sotěžit mezi sebou myšlenky, idee

a debaty nesklouzávají k povrchnímu, ale ty zase máš velký nos, nebo ti odstávají uši.

I když někdo to má rád ale ten se může uspokojit na facebooku.

 

bozenka*
hodnocení

0x

Pan bena rozumel pocitacum. Byl velice ochotny mel trpezlivost. Pomahal mi na jnp poradne ale tu zrusili a ja nevim kde je. Na odpovedi se nemuzu dostat. Nemate na nej nekdo prosim kontakt. Potrebuju se na neco optat zase mi to tu zlobi a nevim si rady. Dekuju vam

praivo*

Nikdo nic nezrušil, zive.cz/...

A kontakt na něj má @hop

hop®
Napiste mi vnitrni postou kontakt na Vas, predam ho Benovi, nebo mi radeji mailnete na poradte_hop@volny.cz a ja jen Vas mail preposlu. Zbytek uz je na Benovi...
doplněno 16.01.14 20:38: ... a jak uz jsem rikal, funguje na Odpovedich...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]