Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Hledá se táta

Od: stefanajarosova odpovědí: 11 změna:

Hledám pana Jaroslava Jaroše který by měl bydlet v Hanušovicích 17 okres Šumperk. Jsem jeho dcera a chtěla bych ho alespoň jednou vidět. Nikdy jsem neviděla ani jedninou fotografii.Diky všem

11 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

people90*
hodnocení

0x

Tak, když víš adresu tak si ověřit na internetu zda to tak je:) či na OÚ Hanušovicích a pak se jen rozjet a seznámit..:)

stefanajarosova
hodnocení

Ta adresa je stará 40 let možná už ani neplatí.Co když on mě nebude chtít vidět když mě nikdy nehledal.

people90*

Aspoň bychto nejdříve zkusil na tom OÚ hanušovice v kronice obce je vždy uchováno něco a tam by ti určitě dali více informací.-) Tam bych opravdu začal...

olaf71*
hodnocení

0x

já našel otce, který emigroval do USA po 25 letech na Facebooku.

tomasgulas
hodnocení

0x

Zdravím,
tak někdo takový tam opravdu bydlel, viz kronika Hanušovic z let 70. až 80.:
"Jak uvádí kronika města Hanušovice, v těchto letech hasiči svou činností zachránili velké hodnoty jednotlivců i celé společnosti. Jejich hlavním úkolem bylo a je vždy zasáhnout, zlikvidovat či lokalizovat požár a preventivně předcházet jejich vznikům.
V těchto letech měl náš sbor asi 70 členů, z toho 7 žen. Celková činnost byla hodnocena jako velmi dobrá. Starostou sboru byl Jan Klimeš a ve funkci velitele se střídali Jaroslav Jaroš, Petr Czástek a Antonín Barčík."

Já bych doporučoval napsat starostovi a zeptal se ho. Ale chtělo by to ještě nějaké indicie, alespoň věk nebo zaměstnání. Také mám pocit, že existuje ze zákona zpoplatněná služba, kdy můžete pomocí úřadů tohoto člověka zkontaktovat, ale je na něm, jestli odpoví. Ale nemusela byste ho hledat.

tomasgulas

hodnocení

0x