Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

ŽENA - MUŽ - NEUVEDENO - nové nastavení

Od: admin® odpovědí: 74 změna:
avatar admin

Dobrý den,
od tohoto okamžiku si můžete v MOJE PORADTE/NASTAVENÍ nastavit, zda jste žena/muž. Všichni mají nastaveno na nechci uvést. Resp pár lidem jsem status nastavil sám, ale opravdu jen u pár.

Je to na vás! *palec2*

Ikonky jsem zkoušel různé vč klasických ♀♂, ale nebylo to ani hezké ani patrné. Současné jsou samozřejmě k diskuzi, ale vyšlo to takhle nejlépe.


ŽENA - MUŽ - NEUVEDENO - nové nastavení

 

 

74 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x
avatar ringo

A co my? Hermafroditi?

hodnocení

Budou šedí... šedá se bude zobrazovat až za pár dnů. Zatím by tu bylo šedi příliš mnoho. :) Jinak viz nastavení.

 

hodnocení

0x
avatar amper

Zrovna si protírám oči, co se to objevilo za čtverečky. A ejhle, úředně potvrzeno, mám camfourek :-D.

hodnocení

uvidíme jak bude svítit i červená, asi mi to přijde zbytečně velké takže uvidíme a asi budeme zmenšovat. :)


doplněno 05.01.18 14:10:

nač čekat, už je to o 20% menší ;) Přijde mi to lepší.

Když už se do toho rýpe, modrou bych prosil malinko zesvětlit - nevím jak kdo, ale já ji vidím skoro černě.

 

hodnocení

0x
avatar jmlc

takových novinen na první dny v roce... abychom ještě nemuseli podávat certifikáty k vědomostním testům *smich*


doplněno 05.01.18 13:57:

a já se zase lekl, že k pytlíkovi budu mít i famfulína


doplněno 05.01.18 14:59:

jj, admin mi pohlaví označil sám a vůbec to nebolelo *hi*

 

hodnocení

0x
avatar mikihans

Tak jsem byl automaticky označen za muže. A je to správně *smich*

 

lucie*
hodnocení

0x

Jeden můj kolega po rozvodu...absolutně neznalý co si koupit za kosmetiku,považoval všechny do modra laděné krémy(obaly) pro kluky a do červena pro holky.*smich*takže tyhle čtverečky pochopí taky každý.

 

majsterjoe*
hodnocení

0x

No super. Tohle mi to chybělo od začátu, některé přezdívky nebyly jasné jestli patří té nebo tomu.

 

hodnocení

0x
A není to trošku proti západním trendům? :)
doplněno 05.01.18 14:57: Ano, a vůbec podle nich škatulkovat. Navíc jen do dvou škatulek. Zá se, že na západ od nás už by aktivisti vyskakovali a podávali žalobu.

Myslíte ptát se na orientace, víru a politické smýšlení?

hodnocení

Na to navazuje další krok. Vždy se bude moci přihlásit tolik mužů, kolik bude přihlášených žen a obráceně, abychom byli korektní. *sarkasmus*
Koretní bude, když jich bude muset být 2x tolik, protože jim musíme vykompenzovat ta staletí útlaku. :)

A jak si stojíme teď? Je to jako v tanečních nebo jako v parlamentu?

Jo a bacha! Je údaj o pohlaví osobním údajem nezbytným nebo budeme po 25. květnu házet zpátečku? *ee* Vivat EU! Vivat GDPR!

 

hodnocení

0x

Nj, ale já se bojím...

Chce to po mě totiž heslo, a já nevím, jestli ho vím. A pak už se sem nedostanu *plac*


doplněno 05.01.18 15:07:

*ua*

výtka
Upozornění od sys hejkal 05. 01. 2018 14:57:37
Požádej admina, aby ti pohlaví označil on.
hodnocení

Počet pokusů není omezen, jen si omylem nepreulozte heslo v prohlížeči. Pokud dáte špatné heslo nic se nestane.
pohanka*

Asi jsem jeden z mála neschopných trotlů, ale od 5.1 jsem někam přeuložila heslo a nyní se nemůžu přihlásit. Dvakrát jsem žádala o poslání přes Registrace → ztráta hesla, ale asi jsem to pokonila tak, že jsem mimo systém.

Samozřejmě jsem chtěla změnit čtvereček na jinou barvu.

A ještě se zeptám, co to je ,,v nastavení uživatele,, za Německý jazyk?

Viz příspěvek Ivzez 6.1. ve 14.40 - Durchsuchen a Keine Datel ausgewählt?

Děkuji. Pohanka

hodnocení

Ivzez má očividně prohlížeč či OS v němčině.
A co reset hesla? Při každém resetu přijde nové aktuální heslo na mail.
pohanka*

pro Admin - Vámi uváděný ,,reset hesla,, není to, co píši já, tedy přes záložku Registrace → ztráta hesla /zadejte registrovaný mail: a Heslo Vám pošleme na e-mail?

Žádost poslána dnes i včera bez odezvy.

---------------------------------------------------

Ale případně to neřešte, nemusím již být zaregistrovaná, trička nechci a body nehoním. Díky Pohanka

výtka
Upozornění od administrátora 09. 01. 2018 15:12:03
Poslal jsem vám mail na jir****@***um.cz. Pořešíme dále v mailu.

@hejkal: Co je to za návrhy před 22. hodinou?*smich*

Sorry, já musel...

lucie*

*haha*hejkal.....hmmm,to večer pronesu před chlapem,že jestli si mě nebude více všímat,nechám si označit pohlaví jinde*smich*

lucie - nechám si označit pohlaví jinde
Netěšte se předem - já si ani nevšimla, že k něčemu došlo *smich*

05.01.18 18:52

*haha*

Taky mě to pobavilo. Udělala jsem ze sebe ženu a přihodila k tomu ikonku ženy. Přece tam nedám ikonku zvířete nebo pohádkové bytosti. Necítím se jako kačer, trpaslík, tučňák, tlusťoch, víla, myšák, rybka nebo příšerka:-D.

 

ben®
hodnocení

0x
avatar ben

Dobrý den, je to dobré - ještě stále jsem muž (a sebevědomí trochu narostlo) . Zdravím!

 

still10k*
hodnocení

0x

Ja chci zelenej ctverecek
*bojovnik*


doplněno 09.01.18 22:12:

Takhle je to geniální *palec*

Já chci zelený ® *bojovnik*

iz*

Jj, když už, tak pořádně! Chybí "třetí pohlaví"... *hledam* *bojovnik* *fn*


doplněno 06.01.18 12:15:

A jak rozumět tomu "plus" u žen a "minus" u mužů?


doplněno 06.01.18 15:17:

Myslela jsem, že je zřejmé, že si z toho dělám legraci... *sarkasmus*

Nejak se ty obrazky musej jmenovat.
poradte.cz/...
poradte.cz/...
poradte.cz/...


doplněno 06.01.18 15:20:

Takovou praci mi dalo najit o jake plus a minus se jedna:)
A proc maj holky plus a kluci minus furt nevim:-/

Původní záměr byl, že holky budou mít červené plus, kluci modré mínus, pak jsem to otočil na koso, ale pořád to nebylo dobrý. S čtverecky vypadalo líp.

 

72mona3*
hodnocení

0x

Taková "pitomost" a jak se kvůli tomu pobavíme *smich*

Děkuji, takhle jsem se už dlouho nezasmála *palec2* Žena Mona.

 

lucie*
hodnocení

0x

Ted jak jsem nakoukla do otázek a cinkly mi do očí ty barvy...no nevím,ta červená u žen je dost výrazná,aby to potom nepůsobilo,že ty odpovědi mají větší váhu,hned upoutají pozornost*nevi*aby se chlapi necítili méně výrazní:-Dale kdyby ženy byly růžové,to by nás všechny hodilo do teen věku...tak si asi zvyknem.


doplněno 05.01.18 19:59:

culda-cítit se můžeš jak chceš,realita je jasná*smich*červený puntík se ti neodpáře

Jinak nechci být rejpal,ale uniká mi smysl rozdělování na kluky a holky,ale aspon vznikla zábavná diskuze o přidělování pohlaví.


doplněno 05.01.18 21:27:

bene-to je dobrý postřeh,to by byla inovace-kosočtverec*smich**palec2*

 

culdabulda1*
hodnocení

0x

jéžiš ! - ale já se cítím jako muž ! ...


doplněno 05.01.18 21:07:

mona *haha*


doplněno 05.01.18 21:33:

Ben

- no leckdy mezi tím není žádný rozdíl ! *smich*

72mona3*

A já se někdy cítím jak úplný debil. Jaký čtvereček by mi byl přidělen? :-D


doplněno 05.01.18 21:32:

Říkám debil, ne pí.. *smich2*

ben®

Dobrý den, možná by při takovém pocitu měl být přidělen kosočvereček . Zdravím!


doplněno 05.01.18 21:32:

lucie - ovšem, kosočtvereček by byl jen pro ty největší dráčky (s ocasem i bez) .


doplněno 05.01.18 21:38:

Končím - seriozní otázka se stává až moc pikantní .

a já chci dráčka !

neviditelnypes.lidovky.cz/...

 

still10k*
hodnocení

0x

Asi budu jediný, ale mně se to nelíbí. Je to moc výrazné a nesedí mi to do designu webu. Vedle avataru a smajlíků to teď bude jeden z nejvýraznějších prvků v příspěvku. Bych to nějak poladil. Nebo pokud by to mělo zůstat viditelné, tak změnit tvar, barvu a umístění, třeba nevýrazný jednobarevný trojůhelníček, holky hrotem dolů, kluci nahoru?

Tuším o co adminovi asi jde, má to své výhody jak pro stálé, tak nové návštvníky webu, v některých dotazech může být klíčová informace, jestli radí žena, či muž. Ale zkusil bych to nějak vymyslet hezky a zajímavě. Žijeme v době html5, fláknutí čtverečku vedle nicku mi přijde fádní *afro*


doplněno 06.01.18 03:45:

Nebo co tohle?


doplněno 06.01.18 10:42:

Jo takhle menší a světlejší už je to dobré *palec*

ŽENA - MUŽ - NEUVEDENO - nové nastavení #2
lucie*

..já už to psala,že to bije do očí a uniká mi smysl,více by se mi líbilo,kdyby ta značka(čtvereček,panáček,panenka...)byly třeba v té tabulce.Když si najedete myší na nick uživatele,tak se zobrazí tabulka s délkou registrace,%,kdy byl naposled...tak tam by mohlo být i to pohlaví.Pokud je pro někoho stěžejní zda mu radí muž či žena,tuhle informaci by tam měl*jasne*

Mně to nevadí. Docela jsem to uvítala. Ovšem kdyby to tam nebylo, tak by mi to nechybělo. Ta červená barva trochu bije do očí. Na to si zvykneme.


doplněno 06.01.18 10:53:

Je to už krása. Každý má svou kostičku:) . Už nám nic nechybí ke štěstí.

 

eulalie*
hodnocení

0x

Dobrý den. Jako nápad na zlepšení mi přijde barevné odlišení pohlaví rádců dobré. Jen bych změnila barvu. Holky by mohly mít růžovou a kluci světle modrou barvu. Možná by to tak pak nebilo do očí.

 

hodnocení

0x

Je docela zajímavé, jak jsme různí. Dočetla jsem se, že se některým nelíbí barvy čtverečků a dost mne to překvapilo. Já vidím na svém monitoru hezkou, švestkově modrou a jasně červenou a vůbec mi to nepřijde násilné. Bleděmodrá, by se dala později zaměnit za tu šedou, co přijde později a růžová pro "holky", mi přijde zase dětská a navíc by byla také špatně vidět. Mně se barvy líbí a neměnila bych je. A jinak je ten nápad podle mne dobrý, protože jenom z "nicku", bylo někdy nesnadné určit pohlaví a kolikrát jsem zde četla vysvětlování, typu, "já jsem ale žena", nebo naopak. Kolikrát jsme museli psát třeba (měl-a), když jsme váhali mezi pohlavím toho, ke kterému jsme se obraceli. Takhle je to jasné na první pohled. Takže za mne hlásím, že jsem spokojená a pokud možno, tak neměnit barvy, ani nehledat jiné řešení. Tohle je jednoduché a jasné! A v jednoduchosti je mnohokrát ta největší síla. *palec*

 

hodnocení

0x
avatar jmlc

mne zase překvapilo, že tato informace (případně další budou navazovat) se nezobrazí při najetí myši na nick - přece se objeví ten obdelníček s údaji o rádci - proč to tedy není tam, když už by někdo měl ten zájem...

hodnocení

I tak by to šlo. Vše je otázka pouze praktičnosti, přehlednosti či nadbytečnosti informace.

 

72mona3*
hodnocení

0x

Barvy už jsou světlejší.

 

hodnocení

0x

To je jak návrat do školky:) jen ty kostičky by mohly být ještě trošku menší..asi na velikost menšího písma přezdívky *co*

sebod*

Já nic komentovat nebudu. Jen se chci podívat, jaký mám čtvereček :-D

Své nadšení z praktické, přehledné a barevné změny jsem dal najevo tím, že jsem svůj čtvereček vymazal. Je tam sice už šedivý, ale s tím nic nenadělám. Jinak souhlas s tím, aby byl umístěn do náhledu na nick a ne takto.

ben®

Dobrý den, to je škoda a neměla jste to dělat . Zdravím!

 

lucie*
hodnocení

0x

admin - ...už jsme tady tři co bychom čtvereček uvítali v tabulce u nicku.Na nick kdokoli přiloží kurzor a vyskočí mu tabulka s informacema o tom člověku a tam uvidí i pohlaví,takže bude mít přehled s kým má tu čest;).Zvažoval jste tuhle možnost?

Ono by slo vyuzit barvy tabulky u nicku.
Ale uz ted maj 2 barvy asi nejaky duvod:-/

ŽENA - MUŽ - NEUVEDENO - nové nastavení #3
hodnocení

Ano, i tohle byla možnost. Kdo to tady zná ví, že většinu novinek dáváme na delší lokte resp že ji postupně ladím do nejlepší možné formy. Viz zmínky.
Dejte tomu čas. Je dost možné že to tak bude. Možností je více. Pokud by všichni měli avatar bylo by to ještě snazší.

 

blanka33*
hodnocení

0x

Dobrý den, mně to nejde, chce to po mně heslo. Jak to mám nastavit? Děkuji :)


doplněno 06.01.18 14:56:

Aha, děkuji, nevěděla jsem, zda to tak mohu udělat. Snad se na mě nebude admin zlobit, že jsem mu poslala zprávu. Omlouvám se.

výtka
Upozornění od administrátora 06. 01. 2018 15:04:05
To fakt nevadí. Klidně bych pomohl, ale až od počítače... :)

Uz to tu bylo vcera:)
Požádej admina, aby ti pohlaví označil on.

iz*

Označte barvu, kterou chcete. Do příslušných okének vyplňte své heslo a klikněte na "Změnit registraci".

ŽENA - MUŽ - NEUVEDENO - nové nastavení #4
ben®

Dobrý den, mělo by to snad jít změnit, když stejné heslo zapíšete do všech kolonek (takže 3x) a potvrdíte změnu (a nejdříve si vyberete možnost žena, muž, nevím ). Heslo bude stejné jako to, pod kterým se již nyní přihlašujete (pokud ho nechcete změnit). Zdravím!


doplněno 06.01.18 18:04:

aja1946 - je takový problém podívat se na příspěvek výše nebo i na obrázek ještě o něco výše?

 

hodnocení

0x
avatar aja1946

Chtěla jsem to opravit, dala jsem tam žena, ale chce to napsat staré heslo a nové heslo, heslo měnit nechci, takže změna se neuskutečnila.

Napis vsude stejny a platny (soucasny) heslo (tvoje).

iz*

Ájo, postup máte v obrázku v mé odpovědi výše. Ve svém nastavení najdete pro heslo tři okénka. První je předvyplněné, do druhého napište stejné heslo a do třetího znovu stejné heslo. Teprve potom se změna v nastavení provede.

v souvislosti s tím... @admin , nešlo by tohle nějak ošetřit, aby se při každé změně nastavení nemuselo vyplňovat heslo? a to dokonce třikrát? ;)

iz*

Také bych se přimlouvala za usnadnění...

 

ben®
hodnocení

0x
avatar ben

Dobrý den, ona již akce "čtvereček" skončila? Už toto označení nevidím. Zdravím!


doplněno 08.01.18 19:28:

admin . jo, děkuji. Už to vidím, ale je to jen pro znalé .

hodnocení

Akce se vyvíjí... CTR+F5.
blanka33*

Dobrý den, teď jsem si toho také všimla. Ale v nastavení je to stále *nevi*.


doplněno 08.01.18 19:32:

Aha, tak teď už jsem to aktualizovala a nechci kritizovat, ale teď to není tak hezky vidět. Za mě byl lepší čtvereček ;).

ben®

Dobrý den, vidím, že jste děvčátko, protože máte červené R za nickem (já jsem chlapeček, tak moje R je modré). Zdravím!


doplněno 08.01.18 19:43:

admin - čtvereček byl fajn, protože tam bylo po najetí kurzorem i oznámení jeho významu (což nyní není).

Ovšem, co bylo zarážející, že se někdo stydí přiznat si, že je muž nebo žena .


doplněno 08.01.18 19:52:

admin - no právě. Někdo zde např. napíše, že je rozvedená a potom se bojí přiznat, že je žena. Jiný radí jako muž, ale přiznat to nechce. Ovšem, super by bylo, kdyby toto označení bylo povinností při vložení otázky pro neregistrované - tam se to často nepozná a někdy je to informace pro radu důležitá.

hodnocení

Tak určitě se nejde zavděčit všem ani kdybych čtverecky rozkrájel. Chce to chvíli vydržet a vidět celý den - na zhodnocení. A ano, je to nyní výrazně decentnejsi. :)
doplněno 08.01.18 19:46:

ano, je to nyní více tajemné, ale chytří to myslím prokouknou docela rychle, zasvěcení (registrovaní) to budou znát (i ti chytří) a ti zbylí, co tu prolétnou se bez toho obejdou. :)

iz*

Barevné "R" mi přijde nejlepší.

72mona3*

A já zas se svým tabletem nevidím nic *vezen* M.


doplněno 08.01.18 19:51:

Admine, já vím *frajer*, už jsem to tu řešila několikrát. Takže počkám a snad se dočkám... Jen mě mrzí, že ostatní již vidí.

Ivzez, díky :-D

hodnocení

Na mobilu/tabletu je problém načíst nový styl... ale má platnost maximálně týden, pak se načte vždy nový. Určitě to není nic, co by bylo potřeba nějak uspěchávat. :)

iz*
08.01.18 19:44

A teď?

ŽENA - MUŽ - NEUVEDENO - nové nastavení #5

 

hodnocení

0x

Tak, a teď vypadám jako důležitá osoba. ;) Lidé, kteří sem přijdou jako noví, vůbec nebudou vědět o co jde, protože jenom my víme, proč je to "r" zbarveno. Když na to kliknou, tak se stejně nic nedozví. To bylo sice s tím čtverečkem to samé, ale tak nějak to nevadilo, nebylo to tolik záhadné. Já pořád říkám, že v jednoduchosti je síla. A čím víc se to vylepšuje, tím víc je to nesrozumitelnější. To já znám velmi dobře. To se mi stává často. Čím podrobnější ve svých příspěvcích jsem, tím méně mi někteří lidé rozumí. :-D

Ale zeptala bych se touto cestou Ivzes, proč se třeba ona vzdala barevného označení. Všimla jsem si, že byla mezi prvními, která měla červený čtvereček a teď má zase šedý a přitom píše, že je toto označení lepší než čtvereček. Tak Ivzes, proč? Ptám se ze zvědavosti. :) Teď to šedé "r" vypadá na takovou malou šedou myšku a přitom tady patříte mezi silné rádce.

culdabulda1*

Suzy

- řekla bych, že "ivzez" vadí "škatulkování" proti její vůli. Taky mi to tak trochu zavání "velkým bratrem" !


doplněno 09.01.18 11:05:

Suzy

- já celkem nemám co dodat - jenom - pokud by to některým uživatelům nevadilo, proč by se tak urputně snažili o změnu barvy - i za cenu, že pak budou mít těžkosti s přihlášením?!

Mně osobně je to jedno - já se ke svému ženství hlásím v každém příspěvku, ale překvapilo mne to, protože takové, či jiné "označování" považuju za zásah do soukromí - anebo jen vidím toho "velkého bratra" i tam, kde (zatím) není?

 

Culdo, ale to tak přece není. Každý to musí udělat sám za sebe a změnit ve svém nastavení a to Ivzes napřed udělala a pak to změnila. Takže to nebylo proti její vůli. A pak, co je v tom za škatulkování, když přiznám své pohlaví? Já se za něj nestydím ;). Kdyby se pohlaví dalo vyčíst z "nicků", tak by toto opatření bylo zbytečné, ale ne všichni mají srozumitelnou přezdívku, s jasně určeným pohlavím. A kdyby chtěl někdo mlžit, tak může klidně kliknout na "chlapečka" a bude žena modrá. Ačkoliv vůbec nevidím důvod. Mně třeba kolikrát vadilo, že nevím, jestli mluvím s mužem, nebo se ženou. Ne nijak nepřekonatelně, ale přece. Mně se toto opatření líbí, i když se mi víc líbil ten čtvereček. A nakonec, v čem vidíš "velkého bratra"? Pořád tady dumám jak jsi to myslela a na nic nepřicházím...*zmateny* Jako že máme v občance napsáno pohlaví? Ale to snad ne. Fakt ti nerozumím.


doplněno 09.01.18 09:56:

Aha, tak to jsem nevěděla. A dík za vysvětlení. Já si toho právě poprvé všimla u Ivzes a na to konto jsem začala pátrat, co to má znamenat a pak teprve jsem rozklikla tento vzkaz o možnosti označení.

hodnocení

@ivzez stejně jako řadě dalších jsem to změnil já. Ona si to pak změnila na šedivou. Proto ta zdánlivá změna zpět.

iz*

Je to, jak píše admin → červený čtverečk nastavil on, já jsem označení, hned, jak jsem zjistila, kde/jak, změnila na neutrální.

Barevné R mi přijde nejlepší, protože se mi zdá nejméně nápadné. (To bych možná byla nechala, ale ten červený čtvereček na můj vkus moc "křičel".)

 

hodnocení

0x
avatar babajaga

Všimla jsem si až dneska, omlouvám se. Nevadí mi to, aspoň vím, že když mi napíše třeba Trdlo, zda je to on či ona. Trochu mi to připomíná dobu mého mládí a kalendář s několika červenými čtverečky. :-D

Nelajte mi, že ta baba chce zase něco extra, ale já za sebe lobbuji za čtvereček ZELENÝ. Mám totiž k tomu důvod. Admin bude vědět, pár ostatních asi taky. Díky - Jaga.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]