Co je humpr

Od: Datum: 13.08.17 16:55 odpovědí: 71 změna: dnes 14:49

Dobrý den. "humpr" Toto slovo jsem objevil při přihlášení zde.Co to znamená?


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: lego®
Datum: 13.08.17 16:57
avatar

Zrovna jsem se pripravoval polozit se na stejnou otazku


doplněno 14.08.17 10:26:

Tak uz mam 20x humpr a nevim jestli je lepsi mit jich hodne nebo malo:-/

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 13.08.17 16:57

Možná se někdo překlepl a mělo být humor ,ne?


doplněno 13.08.17 17:00:

tak já mám 8x humpr :-D


doplněno 14.08.17 10:33:

a já jich mám 11 -nějak nám to roste sakryš...

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 13.08.17 17:10
avatar

Á, právě jsem si toho všimla a také jsem chtěla položit tuto otázku. :-D Já tam mám 7x humpr. *co*


doplněno 13.08.17 19:04:

Škoda, že se to neukazuje i ve statistice.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: ben®
Datum: 13.08.17 17:14
avatar

Dobrý den, to bude zkratka - např. hrubě urazil místní přátelské rádce + počet. Mám tam 14x, tak to ještě jde . Zdravím!


doplněno 13.08.17 17:28:

hahanaj + wamp - já jsem se jen zamyslel a "šel do sebe". Jen nevím, jestli 14x je za celou dobu mé přítomnosti na poradně nebo za poslední týden .

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 13.08.17 17:18

@ben Vy máte hned pro všechno vysvětlení *smich*

Ohodnoceno: 0x
 
Od: wamp®
Datum: 13.08.17 17:23
avatar

Bene,co si to vlastně vůbec dovolujeme,že? *smich*

Ze své vlastní vůle a ze svého drahého času si uždibujeme,jen abychom poradili kvanta let svým pocestným.

Tak a to máme za to *smich*

Jo a dokonce máme i odcházet.Píše sám nejvyšší *nevi*

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 13.08.17 17:20
avatar
PVNO = přišel, viděl, neřekl, odešel. *hi*
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 13.08.17 17:53

Zní to jako nějaká nemoc. Já nechci mít humpr *plac*

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 13.08.17 18:01
avatar

A co takhle humorné íspěvky...? ;)

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 14.08.17 08:52

PVNO = přišel, viděl, neřekl, odešel.

Tohle bude zase nějaká kulišárna. @admin mlží. Že by mu tu řádil kromě syslů ještě skřítek Humpr? Mně navštívil 13x.*zmateny*

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 14.08.17 08:56
avatar

@admin rád spekulace a fantazii uživatelů :) Není ještě jisté, že to kdy bude využito, ale makám na tom. Takhle to bude pro mě větší motivace k dokončení, když budu pod mírným tlakem. *smich2*


doplněno 14.08.17 09:08:

Abych nezapomněl: taky jsem zvědavý, zda někdo odhalí, co to ten HUMPR je znamená. *halo*

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 14.08.17 09:06

Tak se @admine snaž. Mám 20 "humprů", tak ať vím, jestli vedu nebo jestli jsem "na ocase"*smich2*


doplněno 14.08.17 09:20:

Určitě to má něco společného s humorem a přikláním se k názoru @72mona3.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 14.08.17 09:43
avatar

No, tak vtipná zase nejsem. Včera 15, dneska 17 ;)

Co třeba hodnocení uživatelů měsíčně ..? Doplňte p r ..

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 14.08.17 09:18
avatar

Já žádnýho humpra nemám! Já ho chci taky *bum*!

(No možná, že jen špatně hledám...*nevi*)


doplněno 14.08.17 09:28:

Aha, tak to jich mám 14 *sok*. Já myslel, že se to ukazuje někde během přihlašování.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 14.08.17 09:21

"(No možná, že jen špatně hledám...*nevi*)"

V příspěvku @lego máš obrázek;)


doplněno 14.08.17 11:14:

@culdabulda: Humpr z tvého odkazu nemá nejmenší souvislost s adminovým humprem. Bohužel...

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 14.08.17 11:11
avatar

já jsem našla akorát tento odkaz :

https://www.names.org/n/humpr/about


doplněno 14.08.17 11:12:

Co znamená název Humpr?

H is for humble, a saintly quality. H je pro pokornou, svatou kvalitu.

U is for unite, you bring people together. U je pro sjednocení, spojujete lidi.

M is for mirth, your laughter. M je pro veselí, tvůj smích.

P is for patriot, your love of country. P je pro patriota, tvoje láska k zemi.

R is for respect, earned through your actions R je pro respekt, získané prostřednictvím vašich akcí


doplněno 14.08.17 11:19:

satam

- škoda - bylo by to docela hezký !

Ohodnoceno: 0x
 
Od: ben®
Datum: 14.08.17 11:37
avatar

Dobrý den, když si porovnám stav "humprů" včerejší a dnešní, tak by to možná mohlo být hodnocení uživatelů mimo poradnu - tedy ve Volné diskuzi. Zdravím!


doplněno 14.08.17 11:45:

culdabulda1 - ano, je to jen tip. Uvidíme, až se admin sám "práskne".


doplněno 14.08.17 12:00:

satam - je to jen tip. A do Volné diskuze přispějete snadno - přesunutím otázky z poradny.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 14.08.17 11:40
avatar

ben

- to by mohlo být logicky ONO ! - dobrej tip.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 14.08.17 11:55

No jo, ale kde jsem nabral těch 20 "humprů", když do volné diskuze skoro nepřispívám? Nebo to jsou mínusové body, že se tam skoro neobjevuji*sok*

Ohodnoceno: 0x
 
Od: krtek66
Datum: 14.08.17 11:58

Humpr cimpr Campr?*nevi*:-D

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 14.08.17 12:28

také bych tipovala, že to může být počet hodnocení, které udělíme my? Podle toho, jak se to od včera změnilo. Schválně dnes zkusím obodovat a počítat si kolik jsem rozdala a uvidím zítra? Hodnocení uživatelem.. to mpr- to tedy netuším? :-D

Ve volné diskuzi - to se mi nezdá, moc tam nebývám..


doplněno 14.08.17 12:41:

Tak jsem rozdala body 3x ve společnosti, 1x v domácnosti, tedy za fakt dobré odpovědi. Uvidím zítra *poctar*

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 14.08.17 12:39
avatar

Zdravím. Taky přemýšlím, co jsem tu 14x provedla, že jsem dostala 14 humprů. *zmateny* Ida


doplněno 14.08.17 13:18:

Když vycházím z adminova PVNO, napadá mě, jestli to nebude moment, kdy navštívíme poradnu, pročteme si otázky i odpovědi a neodpovíme ani nebodujeme. Protože já normálně boduju, co to jde.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 14.08.17 15:19

Čím víc nad tím přemýšlím, tím víc z toho začínám být trochu zhumprovaný *zmateny*

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 14.08.17 16:09
avatar

V tuhle chvíli můžu říct, že to bude... protože se mi to povedlo dokončit a zdá se, že to funguje podle představ. *superman*

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 14.08.17 16:17

Uf, povedlo se, třikrát sláva *palec*
H
lavně Už Mi PRozdraďte, CO TO JE *modla* *smich*

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 14.08.17 16:22

Sice jsem se zeptal, ale po dni čekání na odpověď, je mi to už šumák.

Datum: 14.08.17 16:25
avatar

holt si neumíte hrát - náhodou to byl dotaz zajímavej a "výživnej" !

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 14.08.17 16:31

Já jsem napjatý o to víc *sok* Protože tuším, že to bude věc tak průlomová, že o tom budou psát deníky na titulních stranách. Internetoví historici zavedou do praxe termíny "doba předhumprová" a "posthumprová". Možná i sám Bill Gates se na to přijde podívat. A co na to Jan Tleskač?
*hra*

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 14.08.17 16:40
avatar

No, tak ne, že bych to nechtěl vědět *co*, ale o fefíž semnou zvědavost zrovna nemlátí...

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 14.08.17 17:49

se mno jó, se mnou jó
*hra* *hra*

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 14.08.17 18:14
avatar

Hry s písmenky a slovy mám ráda. Takže jsem už také několik humprovských variant vymyslela. Jako první mě včera napadlo (stejně jako Idu - výše) reagovat na adminův jinotaj PVNO. Hned utekl/a místo poskytnutí rady. Ale k čemu taková informace je? Sama vím, kdy přijdu, kdy radím. Nikoho dalšího to zajímat nemusí. Rovněž nikoho nemusí zajímat, kolik bodů denně udělím.

Zajímavý by snad mohl být počet odpovědí nahlášených jako špatné, nevhodné, mimo dotaz. Hloupá úvaha místo použitelné rady. Pak by ale stačil třeba vykřičník.. Ale nechce se mi věřit, že by někteří z rádců, kteří zde přiznali počet humprů, by "dosáhlo" na poměrně vysoký počet nahlášených odpovědí. To také nebude ono...

Mírná zvědavost trvá, ale napínání se nesmí přehánět :).

Můj stav humprů - včera 9, dnes 10. :)

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 14.08.17 18:48

Je to ukazatel za poslední den. Soudě podle toho, že číslo se pohybuje od nuly do dvaceti a spousta z nás tu visí v podstatě pořád, je to @adminův soukromý ukazatel:

Hodin u mého projektu rozjímal :-P.

Kdo první dosáhne 24, nevyhrává milón, ale pobyt na oddělení léčby závislostí (bacha, wi-fi není ani na nadstandardu).

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 14.08.17 19:05

To vypadá nadějně*palec*

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 14.08.17 18:59
avatar
Myslím, že mě sežerete, až zjistíte oč se jedná. Klika, že jsem nedal dramatický odpočet času do spuštění. *smich2*
Ohodnoceno: 0x
 
Od: ben®
Datum: 14.08.17 19:30
avatar

Dobrý den, doufám, že to celé nebude založeno na známém principu, že každý zlepšovák se časem ukáže jako zhoršovák . Zdravím!

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 14.08.17 19:33

Klid, fyzická likvidace nehrozí. Většina to má z ruky a mě přibrzdí radar u Říčan ;).

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 14.08.17 19:30
avatar

Dobrý den. Mě by jen zajímalo, jestli je lepší být 4x humpr, nebo 10x humpr?

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 14.08.17 19:33
avatar

Kdo se přidá na testování? ;)

https://www.poradte.cz/hry/


doplněno 14.08.17 19:55:

HUMPR bude později ještě uzavřen, jsou tam chyby...


doplněno 14.08.17 20:25:

Čekal jsem maličko větší zájem, ale je pravda, že je to zcela mimo záběr Poradte.cz... a každopádně má ještě hodně nedostatků. Jen nevím, zda opravou ztrácet čas, pokud to nebude téměř nikdo používat. :)

Asi dám anketu: Proč vás to neoslovilo? *smich2*

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 14.08.17 20:30

Na rovinu: Jakékoli PC hry a tuplem onlinové mě vůbec neberou.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 14.08.17 20:32
avatar

jj, v pořádku. Ona to snad ani není hra. :) Ale je to rozumné vysvětlení. *palec*

Ohodnoceno: 0x
 
Od: ben®
Datum: 14.08.17 20:35
avatar

Dobrý den, ani Cimrman nebyl za svého života pochopen, tak to nevzdávejte - slepých uliček je stále dost . Zdravím!

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 14.08.17 20:36

Mně se to líbí. Jsem sice o tři humpry lehčí, ale pobavil jsem se :)
A teď ještě zásadní otázka, kde vzít humpry? *smich*

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 14.08.17 20:38
avatar

Mě to neoslovilo proto, že nemám zálibu ve hrách založených na náhodě - nějaké křížovky, cvičení paměti nebo hlavolamy, to je něco jiného. *hi*

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 14.08.17 20:40
avatar

z větší části to je opravdu o náhodě, proto se mi to líbí, ale určitá strategie je potřeba... :)

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: včera 11:02
avatar

Zdravím, přátelé. Tak mě napadlo, že by ty humpry mohly být za ohodnocené odpovědi, ale ne dvěma body, nýbrž jen jedním. Nemáte někdo stejnou zkušenost? ;) Ida

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: včera 11:36

Ido, admin už včera v 19.33 vysvětlil, o co se jedná :)

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: včera 11:45
avatar
No, já sice vím, o co jde, ale co to znamená HUMPR, to nevím pořád *smich* M.
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: včera 18:34
avatar

Myslím, že zájem upadnul, ale pokud by chtěl někdo ještě luštit, kde se to slovo vzalo, musí přidat ke slovu HUMPR i tato písmenka, která jsem ubral. Jsou seřazené podle abecedy. Když to nikdo nedá, tak to necháme jako záhadu. :)

A-D-H-V-Y-Y

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: včera 18:46

Tedy @admin e, dekryptovací schopnosti mého mozku jsou značně omezené a lepší už to nebude, ale tohle mi připomíná jeden vtip:

Když ve slově LÁSKA změníme 4 písmena a jedno ubereme, dostaneme slovo PIVO, což jistě stojí za povšimnutí. Ale teď pozor! Když ve slově LÁSKA změníme 5 písmen a jedno přidáme, vznikne slovo FERNET. To už nemůže být náhoda!

:-P

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: včera 18:49
avatar
Souhlasím, ale tady stačí pouze přidat. Netlačím na pilu, klidně to považujme za uzavřené téma. ;)
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: včera 19:10
avatar

A písmena ve slově humpr nejsou nijak přeházená? Tj. stačí mezi ně pouze doplnit ta, co jste připsal?


doplněno 16.08.17 13:06:

Taky jsem zkoušela všechny různé kombinace, vycházela jsem z průměrné délky českých slov, z průměrného rozložení určitých písmen, různě jsem to přehazovala - nic. *smich*


doplněno 16.08.17 14:09:

Jakože by se ta hra jmenovala podle Vás - to mě také napadlo. Ale potom tam zase nějaká písmena chybí. *nevi*

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: dnes 13:16
avatar

A mě to přišlo tak zřejmé, že jednotky běžně odvozujeme od jmen jejich autorů... André-Marie Ampère, James Watt, Alessandr Volt

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: dnes 14:25
avatar

Z písmenek jde složit jméno významné osobnosti. Humphry Davy.

https://cs.wikipedia.org/wiki/Humphry_Davy

Ale ten byl přes elektro, chemii, fotografii...

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: dnes 14:29
avatar

to by šlo *palec2*

Technologicky výrobu žárovky zdokonalil a patentoval Thomas Alva Edison v roce 1879 - první žárovka byla rozsvícena 21. října 1879 a svítila 40 hodin. Na trh byly uvedeny žárovky v provedení s bambusovým vláknem a standardní šroubovací paticí E 27 v roce 1881. Svítily asi 600 hodin a byly drahé - 1 dolar a 15 centů. Edison ale není původním vynálezcem žárovky. Jeho předchůdcem byl Heinrich Göbel. První pokusy se žárovkou (principiálně vznik světla žhavením materiálů průchodem elektrického proudu) lze datovat k roku 1802 (Humphry Davy). Jako datum jejího vynalezení je často uváděn rok 1854 a jméno Göbel (Goebel), ale výrobou žárovky Edison v soudní síni dokázal, že prvenství ve využití patří jemu.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: dnes 14:37
avatar

Ne, tak na to bych nepřišla. :-D O souvislosti hry se žárovkou jsem nikdy nepřemýšlela, i když je pravda, že je vyobrazená v logu Poradny.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: dnes 14:40
avatar

Vztah mezi humpry - našimi "hracími žetony" a H. Davym je tedy žárovka. Žárovka v záhlaví této poradny.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: dnes 14:47
avatar

Nebylo snadné vymyslet novou jednotku, o které by Google (jakož i o tom slovu) nic nevěděl. *superman*

Líbilo se mi, že nabízel automatickou opravu na HUMOR. *smich2*

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: dnes 14:49
avatar

"Technologicky výrobu žárovky zdokonalil a patentoval Thomas Alva Edison"

Jenže to není pravda. Každý přece ví, že žárovku vymyslel Jára Cimrman a ta se taky podle něj původně jmenovala "járovka". Teprve časem došlo ke zkomolení názvu na "žárovku" a vynález byl neprávem připsán Edisonovi. *bzum*

Ohodnoceno: 0x
 

 

Datum: včera 19:08
avatar

No potěš *tyty*

:-D

Ohodnoceno: 0x
 
Od: scv®
Datum: dnes 13:01
avatar

Z fakt záhadného důvodu mě uprostřed noci napadlo, že by si s tím hravě poradil Python a já si už jen projel těch pár permutací *smich* Ehm.. asi je jasný, jak to dopadlo. MemoryError. 39 916 800 je trochu moc.. *zed* Tužka a papír asi bude lepší..

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: včera 11:10
avatar

HUMPRa jsem dnes ráno opravil vč chatu. Už nezlobí ve více hráčích a tahy jsou více spravedlivé. Pokud se spustí změní se název stránky v záložce, takže si toho lze snad všimnout i při jiné činnosti v jiné záložce.

Nově vytvořené může autor smazat, pokud se nedočká soka a nepřijde tak o svého humpra. :)

Stále to považuji za beta verzi, ale aktuálně nevím o žádné chybě.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: včera 18:36

Good job, už je to konečně použitelné *palec*

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: včera 19:45

Dva dny pryč, odpověď není a nebude. Ještě že takto neodpovídají na otázky všichni. Co se týče otázek kolem poradny, nikdy už se na nic nezeptám. Akorát ztráta času a zadělaný e-mail.

Datum: včera 19:59
avatar

Teď jsem na tuto otázku přišla. Sice jsem ji zaregistrovala, ale nerozklikla, protože jsem si říkala, nic takového neznám a spíš jsem to tipovala na nějaký nástroj zemědělce.

Tak tedy koukám, co to je za ...nic, moc.

Akorát pro závisláky na PC, na hry, ztráta času. Nic to člověku nedá. Proč to je na této poradně je mi záhadou. Je to hádání nějakého čísla, na které myslím. Pckop, o nic nepřicházíte.

Tipnu, že tato hra zajde na úbytě.

Diskuze a legrácky okolo, oč se vlastně jedná, je asi největší přínos.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: dnes 10:08
avatar

Zdravím. Pochopila jsem, jak se dají humpry využít (pro mně žádná krása), ale zatím mi nebylo objasněno, kde se humpry berou. A myslím, že to mám. Ubývají mi body a přibývají humpry. *tyty*Ale podle jakého klíče, to furt nevím. Ida

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: dnes 10:10
avatar

to né, to by mě tu ukamenovali! *tyty*

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: dnes 10:15
avatar

Zdravím ještě jednou. Včera jsem měla 159 dobrých odpovědí a 16x humpr a dnes mám 157 dobrých odpovědí a 18x humpr. Jednoduché počty - a souhlasí to. ;) Ida

Ohodnoceno: 0x
 
Od: ben®
Datum: dnes 10:22
avatar

Dobrý den, ty body začnou ubývat každému, kdo je zde déle jednoho roku, resp. systém je nastaven tak, že nahoru se jde bodově první rok a potom dle aktivity a hodnocení to může jít zase dolů. Zdravím!


doplněno 16.08.17 10:34:

idanova - ono to není jasné více uživatelům a také z toho nejsem moudrý. Snad to jsou virtuální penízky do té hry a dárek od admina. A název HUMPR je stále záhadou.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: dnes 10:28
avatar

Zdravím. Bene ÁHA, tak to jo. Díky za vysvětlení. Ale v tom případě mi "humprovné" zas není jasné. *smich* Ida

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: dnes 13:48
avatar

Zrovna jsem se na to chtěla zeptat... Sice už je to asi vyřešené, ale já z toho furt nejsem moudrá *zmateny*. Proč je pod přihlášením tabulka TOP HUMPR... tři šipky - zkusit humpr? *co*

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: dnes 13:50
avatar

berte to jen jako promo, aby všichni o této možnosti věděli... nic víc. :)

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

Nejnavštěvovanější otázky v rubrice

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2017 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.