Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Nemůžu se přihlásit

Od: nikina odpovědí: 24 změna:

Dobrý den, nemůžu se vůbec přihlásit. I když jsem si nechala poslat nový heslo, nejde to změnit heslo ani se přihlásit. Nevíte, prosím proč? Připadá mi, že jsem zablokovaná. Něco jsem snad provedla? Předem děkuji za vysvětlení.

 

 

24 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x

Na základě tvých údajů nelze odpovědět. Obrať se na Admina, viz Kontakt vpravo nahoře.

 

hodnocení

0x
avatar clayman
Zablokovana nejste. Zkuste smazat cookies z prohlížeče.
nikina
hodnocení

Cookies tam najdu, prosím Vás jak? Jakmile napíšu jméno nikc, tak automaticky se objeví to staré heslo a když chci napsat nové, tak zmizí jméno nad tím. A to staré heslo nefungovalo. To přeposlané už taky neplatí.

No jo.
Když se neví kam se nemůžeš přihlásit a jaký používáš prohlížeč, tak se opravdu nedá přesněji poradit.
V každém prohlížeči je to trochu jinde, jaký máte? Popř zkuste jiný. Ale určitě heslo to nové.
nikina
18.11.17 13:39
hodnocení

Windows

To jako Internet Explorer? Zubaté kolečko vpravo nahoře, možnosti internetu a pak viz obrázky.

Nemůžu se přihlásit
nikina
hodnocení

Takhle mi to tam nevypadá. Ale děkuji. Cookies nemám. Určitě nemám Edge nebo Chrom, Modzillu. Dala jsem internet Explorer jako prohlížeč.

 

hodnocení

0x
avatar gamapolis

Dobrý den. Často to bývá tak, že když požádáte o změnu hesla, přijde e-mail s odkazem na který se musí kliknout. Teprve po tom použijete to nové heslo k přihlášení.

nikina
hodnocení

To jsem udělala a nepomohlo to a to nové heslo už nefunguje.

 

ben®
hodnocení

0x
avatar ben
Dobrý den, také můžete zkusit "fintu", že nejdříve zapíšete heslo (zřejmě to nové) a až potom zapíšete nick. Pokud máte zatrženo trvalé přihlášení (pod nickem a heslem), tak ho nejdříve zrušte (aby tam nebylo zátržítko) a stránku potom znovu načtěte (reload). Zdravím!doplněno 18.11.17 13:28: nikina - cookies a mezipaměť současného prohlížeče si asi vyčistit neumíte, jiný prohlížeč asi nezkusíte, tak třeba ještě zkusit mobilní verzi poradny (přihlášení tam). Zřejmě poslední možnost by byla vytvořit si nový profil (nový nick a nové heslo) a následně požádat admina o převedení původních hodnot do nového profilu a ten starší zrušit.Ovšem, admin z toho asi nadšený nebude.doplněno 19.11.17 09:54: nikc - a co jste tedy zkusila, resp. udělala, že už Vám to přihlášení zase funguje? Na dřívější radu ohledně vyzkoušení jiného prohlížeče (viz výše) jste vůbec nereagovala.
nikina
hodnocení

Dobrý den. To už jsem zkoušela a nepomohlo to. To Přihlásit je neaktivní oproti dříve.

Jak Vy víte, co já zkusím nebo nezkusím?


doplněno 19.11.17 11:41:

Bene můžete mi říct, na koho konkrétně jsem nereagovala? Vždyť jsem odpovídala a reagovala na všechny. Poděkovala Jenikovi, protože on mi dal návod, jak vyčistit cookies. Zato Vy jste mi napsal, že toho nejsem schopna a neporadil, jak to vyčistit. Dopředu jste měl podceňoval a domýšlel se, co já udělám. Proč se staráte o to, na koho já reaguju nebo nereaguju? Není to snad moje věc? Vy taky na vše reagujete a odpovídáte? Divím se, že se mě ptáte, co jsem udělala. Vždyť Vy všechno víte a znáte a troufáte si tvrdit, co já neumím a co nevyzkouším? Aspoň se tak presentujete. Proč bych zrovna Vám odpovídala, když mě tak podceňujete, kritizujete a sledujete, komu odpovídám? Proč se ozýváte za někoho jiného? Připadá mi, že na mě hledáte chyby. Jakoby jste je sám neměl. Nestarejte se o mě. Děkuji a přeju hezký den.

ben®
Dobrý den, no, Vaše reakce byly, což je fakt. Ovšem nedalo se z nich poznat, jestli něco z těch rad zkoušíte. Na dotaz, jaký máte prohlížeč, jste odpověděla, že Windows - a to zrovna nesvědčí o znalostech. No nic, jak se Vám povedlo opět se přihlásit asi už nenapíšete, tak se Vám hluboce omlouvám, že jsem chtěl pomoci a věnoval jsem svůj čas někomu, kdo o pomoc nestojí a ještě reaguje podrážděně. Zdravím!doplněno 19.11.17 14:54: coklit - díky. Popsala jste to hodně přesně. A navíc, když není uvedeno řešení problému, které pomohlo, tak to je pro ostatní, kteří mají stejný problém, vlákno zbytečné.
Musím se Bena zastat. Snažil se Vám pomoci, jako všichni.. To, že jiný prohlížeč asi nevyzkoušíte a nevyčistíte cookies to nemyslel jako rýpnutí, ale shrnutí toho, co jsme na poradně na dálku schopni udělat s člověkem, který tvrdí, že prohlížeč má Windows - což není prohlížeč, ale operační systém, claymanovi, který Vám dal návod na vymazání cookies v Exploreru jste napsala, že určitě nemáte prohlížeč edge a určitě nemáte v pc cookies (což je další nesmysl) a přitom jste jako prohlížeč dala Explorer a přesto to u Vás nevypadá tak jako na obrázcích a pak Vám přesto pomůže návod, jak vyčistit cookies v Edge.
Nezlobte se, ale z toho by měl hlavu popletenou i jasnovidec. Naopak mi přijde, že jste z nějakého důvodu zpychla jen proto, že se Vám to nakonec očividně podařilo.. Nikdo Vás tu nepodceňoval, jen je těžké snažit se domluvit se znakovou řečí s nevidomým.

 

patronka*
hodnocení

0x

Mám stejný problém, ale už jsem to vzdala. Jednu dobu fungovalo vložit nejprve heslo a až potom nick, teď už ne. Používám prohlížeč Edge, z jiného by to nejspíš šlo, ale to zas nechci já. Tak si tu jen čtu a občas přispěju jako nepřihlášená. Jinak jsem @patronka, teď "patronkaa" :)

nikina
hodnocení

Mám tam taky Microsoft Edge prohlížeč a mám ho doporučen k počítači. Cookies jsem tam neměla. Prohledala jsem ten počítač a nebyl tam. Nevadí, jsem Nikina:-D.

Děvče, jak se mažou cookies se dočteš třeba tady. Rozhodně je v kompu máš.

napoveda.centrum.cz/...

Moc děkuju za radu.

patronka*

OS Win 10 home 64 bit co mám já, si od nedávné domy cookies maže sám, všechno zavře a všude mne odhlásí :)

 

ben®

Dobrý den, to nebude asi dělat OS, ale máte takto nastaven svůj prohlížeč - např. i ve Firefoxu si uživatel může nastavit automatické mazání všech údajů při jeho ukončení. Projděte si nastavení prohlížeče. Zdravím!

patronka*

Dobrý den, to bych si musela nastavit sama a já nic takového neudělala. Zřejmě to bylo v některé z posledních aktualizací, dělá to teprve několik týdnů, nepravidelně :)

iz*

OS Win 10 home 64 bit → to je operační systém, nikoliv prohlížeč. OS by do nastavení prohlížečů neměl zasahovat. Přesto bývá dobré po aktualizaci všechna nastavení znovu projít a případně vrátit podle potřeby.

Já mám Win 10 Pro 32 bit → po aktualizaci jsem musela znovu zakazovat vše, co už jsem měla zakázáno dříve. (Hlavně mi šlo o to, jaké zprávy OS zasílá Microsoftu.)

Patronko, který prohlížeč používáte? Jestli Edge nebo Internet Explorer, tam by snad (?) mohly "Desítky" při aktualizaci něco změnit. Jestli ale používáte jiný prohlížeč (Firefox, Operu, Chrome, Palemoon, ... ), šlo by o výchozí nastavení prohlížeče nebo o Vaše nastavení.

Jak jste s "Desítkami" spokojená? Já přemýšlím o tom, že "zapracuji" na Linuxu a radši přejdu na něj. XPčka mi po přechodu na Desítky už nevyhovují, ale Desítky také ne...

patronka*

Jsem s OS Win 10 home velmi spokojená, ale všimla jsem si, že pro 64 bit jsou úplně jiné aktualizace než pro 32 bit. Jak jsem již výše psala, používám prohlížeč Edge a nemožnost přihlásit se na poradte.cz je asi jediná "vada na kráse". :)

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]