Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

VOLNÁ DISKUZE jinak

Od: admin® odpovědí: 37 změna:
avatar admin

Dobrý den,
jak už tu dva dny zní, nastává konfliktní situace dvou názorů. Poradna VS volná diskuze (povídání).

Není mi milé potlačovat volnou diskuzi, protože není proti pravidlům a na druhou stranu nechceme, aby poradte jako poradna skončilo. Chtěl bych, aby původní poslání bylo stále naplněno.

Rozhodnul jsem se pro jednoduché řešení. Oddělit Volnou diskuzi od poradny, ale stále ji zachovat na poradně lehce přístupnou. Na hlavní straně se (mezi poslední otázky, odpovědi) nyní nezobrazuje nic z Volné diskuze. Změnila se však záložka NEJNAVŠTĚVOVANĚJŠÍ na DISKUZE : ). Pokud ji nevidíte použijte CTR+F5.

Nyní máme volnou diskuzi zcela oddělenou a již není potřeba hlídat její případnou převahu. Můžete to brát jako opravdu volnou diskuzi o čemkoliv snad i v libovolném množství. Jen prosím o dodržování pravidel ve smyslu nadávek, urážek a jiného chování, které pravidla zakazují.

Věřím, že to uvítáte a ubude zbytečných dohadů.

 

 

37 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x

*placni**palec**palec**palec* Tak to jste vymysleli fakt dobře. Smekám!*slunce*

 

sebod*
hodnocení

0x

Ty s námi máš teda nervy ;). Vždycky bude někdo nespokojený, s tím se nic neudělá. Jak říkával můj tatínek : "Není na světě člověk ten, aby se zalíbil lidem všem ". Děláš to dobře, Pavle *palec*

 

hodnocení

0x
avatar jmlc

Kvalitní řešení *palec*

 

still10k*
hodnocení

0x

Vypadá to dobře, snad se to ujme :) *palec*

 

72mona3*
hodnocení

0x

*uf*

"ženiální"

*palec2*

 

hodnocení

0x

Výborně, skoro přesně tohle jsem měl na mysli*palec2*

 

culdabulda1*
hodnocení

0x

asi "su blbá" - ale to už tak bylo, ne? Vždycky jsem si klikla v záhlaví na Seznam rubrik a tam pak na Volnou diskuzi. V čem je to teď jinak? - I když stisknu CTRL+F5 - dostanu se do stejné rubriky - je to tak, nebo tomu nerozumím?


doplněno 07.08.17 23:46:

Mona

- dík za vysvětlení - tak to já asi vlastně ani nepoznám, protože chodím jenom do Volné diskuze - jde mi o to, aby mi nic takříkajíc "neuniklo" .

72mona3*

Jiné je hlavně to, cituji: Na hlavní straně se (mezi poslední otázky, odpovědi) nyní nezobrazuje nic z Volné diskuze.

iz*

K doplnění:

Chodíte-li jenom do volné diskuze, uniká Vám všechno ostatní → to podstatné, proč tu poradna vlastně je.

culdabulda1*

ivzez

- opravuji se - nahlížím samozřejmě do všech rubrik - ale "realizuju se" vlastně jenom ve Volné diskuzi, protože teď - v důchodu - už nic podstatného nedělám, jenom tak lelkuju u PC a TV, takže vlastně moc praktických rad ani nepotřebuju.

Jen jednou jsem se pokusila "opravit si" nějakou chybu v nastavení PC a skončilo to tak, že jsem si nakonec koupila nový. Ale stejně jsem tam měla nějaká nelegálně stažená XP-čka - tak se nic moc nestalo !


doplněno 09.08.17 17:42:

- a vlastně - když potřebuju něco praktického, tak se jdu zeptat na příslušný úřad, nebo k lékaři, anebo si to nejdřív vyhledám na internetu - sem chodím fakt jenom spíše "žvanit" - a jelikož úroveň i uživatelé Poradny se mi líbí, tak jsem ráda, že není volná diskuze zrušena.

 

hodnocení

0x
avatar ildika

*palec2*


doplněno 08.08.17 03:22:

Já si myslím, že Volná diskuze zde na Poradně (teď už tedy oddělená) je velmi užitečná, protože na internetu je kritický nedostatek prostoru, kde je možné si SLUŠNĚ povykládat (to znamená, že někteří jedinci musejí být moderováni) na témata všeho druhu. Většinou jsou v provozu buď úzce specializovaná fóra, anebo všeobecné diskuze na takové "úrovni", že se slušný člověk obává do nich byť jen nahlédnout.

culdabulda1*

ildika

- souhlasím s Vámi, pokud jde o tuto Poradnu - ale pokud se týká oněch "diskuzí" , které máte na mysli - tak do nich já naopak s nadšením nahlížím, neboť někdy tam je docela sranda a jsou mazány jenom příspěvky, které se vyjadřují proti oficiální politice státu.


doplněno 10.08.17 14:24:

- jéžiš - člověk už nemůže ani "zašpásovat" !


doplněno 10.08.17 14:30:

- a navíc - "čert" aby se v té dnešní politice vyznal ! - žádná levá ani pravá už neexistuje - chybějí lidi.

prosím, jaká to je "oficiální politice státu."

levicová, pravicová či středová?

To jsem si nevšiml, že se mazalo dle politiky


doplněno 10.08.17 18:04:

Takže jste jen zpřeházela slova?

tam je docela sranda a jsou mazány jenom příspěvky,

jsou mazány příspěvky je to jen sranda?

výtka
Upozornění od sys clayman 10. 08. 2017 14:16:30
ups, já bych se raději vůbec neptal. *ticho* Hrozí přednáška...

asi bych to nerozdmýchával...

Taky nemůžu zapomenout, že mi jeden sysel smazal komentář prý "na žádost autora" - a já místo toho nahlašoval příspěvek jiného na můj text, který byl nějaký hrubý či urážlivý... Ale nemám funkci, tazatel dostal odpověď správnou, tak to neřeším. Jsme jen lidi - jde tu o dobrou věc, neměli bysme se navzájem štengrovat...;)


doplněno 10.08.17 18:29:

nene - byl to jiný... ale je zbytečné řešit - není to žádoucí :) spíše zbytečné...

Jsou důležitější věci k řešení - a proto jsme tu, ne?

jmlc, já jsem jednou mazal příspěvek na žádost, že bych to byl já a popletl to?


doplněno 10.08.17 18:31:

Uf, to se mi ulevilo, já se snažím každému pomoc "jak můžu, tak pomůžu, i když dotyčný nechce"

Někdy to nevyjde.

Hezký den.

culdabulda1*

milancukrar

- to byl pokus o jakýsi situační fórek - nic hlubšího bych v tom nehledala. *andel*


doplněno 10.08.17 19:37:

jo pardon - nějak mi to splývá... ale už si dám pozor !

výtka
Upozornění od sys ladinpraha 10. 08. 2017 19:35:04
Marcelko, koukni se pořádně, volná diskuze je kousek vedle.

 

ben®
hodnocení

0x
avatar ben
Dobrý den, omlouvám se, že naruším všeobecné nadšení, ale kromě toho, že nebudou otázky z Volné diskuze viditelné na hlavní stránce, tak nevidím změnu, resp. jestli by toto opatření mělo uživatele donutit odpovídat hlavně v otázkách tématických a Volnou diskuzi ignorovat, tak jsem k tomu skeptický. Kdo se chce věnovat hlavně Volné diskuzi, tak si ji najde jako dříve a nic se nezmění (možná naopak neuvidí otázky tématické). Já mám názor, že důvody, proč někteří uživatelé neradí v otázkách tématických jsou jinde. Ovšem, musím si je nechat pro sebe, aby to nebylo opětovně pochopeno jako kritika poradny, což by nutně vedlo k uzavření této otázky. Jsem fakt zvědav, jak se nyní "rozjedou" rady mimo Volnou diskuzi. Zdravím!doplněno 08.08.17 04:42: still10k - k rozpoznání dotazu volnodiskuzního od dotazu tématického by měla postačit běžná inteligence uživatele poradny. Ovšem, skutečnost je zatím taková, že řada uživatelů je schopna z otázky tématické udělat svým názorem, tlacháním, "palcováním" a reakcí na jiný příspěvek otázku volnodiskuzní. Doufejme, že se to nyní už nebude stávat.doplněno 08.08.17 04:52: pepr - uvidíme, co to přinese za zlepšení. Fakt je, že náhodný návštěvník poradny najde nyní na hlavní stránce jen rady (což byl zřejmě ten záměr). Ovšem, zkušený uživatel si to své najde. Ne, já nejsem proti - jen se z toho (zatím) neveselím a počkám si na výsledky.
still10k*

Tento krok chápu jako kompromis mezi zastánci omezení obsahu webu jen na konkrétní rady, a volnomyšlenkáři, kteří tlachají kdekoliv o čemkoliv. Obě skupiny jsou potřeba, jsou to v podstatě dva extrémy, které vymezují bezpečný prostor té tzv. "normální většině".
Tedy oddělení ´Volné diskuze´ od ostatního obsahu je vlastně taková pomyslná čára, která tématicky odděluje smysluplný obsah od tlachárny. Rozdělení ve smyslu: tady se radí a tady se tlachá.

Bene, podle toho co jsem pochytil (nečetl jsem všechno okolo této záležitosti) se tim vyřeší hlavně to, aby převaha otázek "o ničem" z Volné diskuze neodrazovala náštěvníky (ať už náhodné nebo stálé) od toho, aby se sem vraceli. Tímhle opatřením se zamezí tomu, aby si náhodný navštěvník řekl: "Proc bych se sem mel vracet, když se tu jen kecá o ho**ě a nikdo tu neradí."

A stálí uživatelé Volné diskuze si ji najdou i tak. Tam at si staví a navzájem bouraji bábovičky jak uznají za vhodné :)

culdabulda1*

pepr, ben -

- nepodceňujte "stavění a bourání báboviček" ! podstatnou částí života živočicha, který se nazývá člověk - jsou právě ty "drby" .

Ostatně otázky politické se většinou (pokud vím) vyskytovaly stejně jenom ve Volné diskuzi, proto jsem se naučila chodit vlastně jenom do této rubriky. A jsem ráda, že se v podstatě nic nezměnilo. Je naprosto úžasné, že se člověk nebude muset bát něco říct, aby nebyl blokován třeba i jen kvůli vtípku. A sprostě a vulgárně stejně nemluvím.

Navíc si člověk v této rubrice trochu potrénuje logické myšlení i schopnost fabulace. Je to lepší, nežli tupě luštit křížovky !

iz*

S tím trénováním logického myšlení se ve volné diskuzi moc nesetkáte. Ve volné diskuzi to příliš nehrozí. Spíše se tam v poslední době setkáte s kňouráním, hloupostí, neschopností porozumět přečetenému textu, odkazy do bulváru (se zkopírovanými titulky z bulváru)... malicherností, propagací nesmyslů a manipulací.

Ovšem schopnost fabulace Vám upřít nelze. Ani smysl pro humor...

Každý to máme jinak. Já jsem tu rádcem již přes 10let a v žádné jiné rubrice nežli POČÍTAČE mě neuvidíte radit. Tento server beru jako skutečně poradnu : dotaz -> co nejrychleji dostat odpověď. Pokud bych si chtěl s někým povídat, tak jdu někam na diskusní server, případně na sociální sítě, chaty atd atd. Politickou hádku o těch správných názorech můžete vyvolat koneckonců i v diskusi na idnesu. Ono často hledám i já na cizích diskuzních portálech a to je potom žůžo, když se na technickém webu najde pár takovýchle vypravěčů a místo toho, abych se hned na první, druhé stránce dostal ke správné odpovědi musím "překládat" třeba 55stránek vlákna o tom že Donald Trump to stejně vyhraje...

bate

ben: S tím co píšeš se dá celkem souhlasit. Nemyslím si, že se touto změnou a "oddělením" volné diskuze něco zásadně a znatelně na Poradte.cz změní. Radit a diskutovat o všem možným se bude dál asi tak jako doposud.

Pokud jde o tu volnou diskuzi tak bych k tomu měl jednu připomínku. Nejedná se o nic důležitého, ale možná by se ji mohlo ještě trochu víc odlišit změnou stylu těch stránek s volnou diskuzi, tak aby na první pohled bylo poznat, že je to něco jiného než poradna. Nemusela by to být nějaká zásadní velká změna, ale stačilo by např. alespoň trochu pozměnit barvy pozadí.

 

hodnocení

0x
avatar babkazov

Bezva! Líbí se mi to, protože mnohem snadněji budu vyhledávat staré otázky. Když jsem zadala např. Co na blechy, otázka mohla být buď ve Zvířata anebo v Diskuzi. Teď to bude jasné. Blecha je zvíře, bude ve Zvířatech a ne v podivných hádkách. *palec2*

 

hodnocení

avatar admin

díky všem za názory. Uvidíme po čase, jaký to má efekt. Pro začátek to myslím splnilo očekávání - poradna se vyčistila a kdo chce může drbat až se bude záložka Diskuze : ) červenat a rádcům/poradně to může být vcelku jedno. :)

culdabulda1*

-admin-

je to dobrý počin - rozumím tedy tomu správně tak, že byly "diskuze" zatím blokovány jenom proto, že se objevovaly mezi dotazy "solidními"? a teď, pokud jsou odděleny - už cenzurovány nebudou? (kromě vulgarit ovšem). To je fakt úžasný - a přeju vám, aby se Poradně tento krok vyplatil !


doplněno 08.08.17 19:46:

hm

- nezlobte ! ;)

 

hm*
hodnocení

0x

Hmm ..., no ..., dobrá.

Škoda, že si v "Moje poradte.cz --- nastavení uživatele" nemůžu zaškrtnout "Volnou diskusi míchat do otázek na hlavní straně". Že bych občerstvoval a sledoval dvě stránky ("seriózní" a "volnou"), to se mi nebude chtít. Takže budu sledovat jen jednu a ta druhá ..., přitom bych rád viděl obojí.

Výchozí stav ať je klidně "odděleno", ale mně by se líbila možnost si vše zas smíchat.

72mona3*

No, a je to tady *smich2*

hodnocení

jj, *smich2*

Ono to bude hlavně o zvyku. Pak možná převáží i kladná stránka věci - přehlednost. *palec2*

 

hodnocení

0x
avatar maahra
Mně to nijak netrápí, ale jen tak pro zajímavost, zdali jsem to pochopila dobře - v posledních příspěvcích by se tedy neměla rubrika volná diskuze vůbec zobrazovat a všechny příspěvky z této rubriky by měly být vyfiltrovány? Je-li to tak, informativně hlásím, že v mobilním zobrazení to nefunguje.
VOLNÁ DISKUZE jinak
hodnocení

díky, je to opraveno. Zapomněl jsem, že mobilní verze se filtruje trochu jinak, protože nemá zaškrtávání rubrik. :)

 

pt®
hodnocení

0x

vidím to, jako dobrou změnu...

 

hodnocení

0x
Já pořád nemůžu přijít na to, aby se otázky řadily podle času založení a ne podle posledního příspěvku. Kde se to dá změnit?
výtka
Upozornění od sys ladinpraha 10. 08. 2017 20:27:52
Místo Poslední příspěvky si dej Poslední otázky.

 

Když dám poslední otázky, tak se zobrazí otázky, kde právě volná diskuze není, takže to nepomůže.
výtka
Upozornění od sys clayman 10. 08. 2017 20:56:29
Tak to zkuste přímo v rubrice Volná diskuze... :)

 

hodnocení

0x

Takže ve volné diskusi je oficiálně nyní potvrzeno, že si tam může dávat každý co chce a nikdo nemá právo ho peskovat a vychovávat. A tak je to dobře! Každý má jiný smysl pro humor a spousta lidí se potřebuje jen odreagovat nedůležitými věcmi, "ze kterých se nestřílí". Vždyť těch vážných věcí je v životě i tak už dost.*palec*

ben®

Dobrý den, já doufám, že toto nové opatření neznamená rezignaci vedení poradny na udržení určité úrovně i ve Volné diskuzi a neznamená to, že se to tam bude blížit žumpě nebo ke konspiračním webům. Volná diskuze má i své rubriky, tak je dobré je respektovat už při vkládání příspěvku, resp. dotazu. Takže, možná tam patří i "blbostě", ale stále tam nepatří lži, neověřené "pravdy" a teorie. Snad tam bude nyní méně Upozornění rádcům, ale k názorovým střetům bude docházet stále - a je třeba je nějak "ukočírovat" a neprosazovat agresivně jen ten svůj názor. Zdravím!

Admin 7:44. Neověřené zprávy mohou patřit mezi blbosti, ne?

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]