Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
právě jsem se vrátila od zubaře a myslím, že mě okradl. Za dvě blomby si naúčtoval 800,-. Jsem studentka VŠ a teď budu asi bez obědů. Je to vůbec možné?
Zubař vám má udělat vyšetření zubů a říct vám, co je potřeba opravit a jaké jsou možnosti. Jaká je cena za lepší materiál a za standard. Celkovou cenu, kterou zaplatíte. Tak to dělá můj zubař.
doplněno 02.03.12 13:13:1000,- Kč za dvě plomby a prohlídku, OK. Bude ještě hůře.
Moje mamka s taťkou prý tolik neplatili za 20let, co chodí k zubaři, tak se divím. A taková blomba nemá žádnou záruku, tu před tím jsem tam měla asi půl roku. Tak to ze mě bude kolozubec, nejsem z bohaté rodiny a 800 si vydělám za týden na brigádě, tak proto mi to přijde fakt hustý. Jo a předem se mnou nic neprobírala, kolik to bude stát. Fakt mě to dost rozhodilo, ale už chápu z čeho staví už druhý barák. Fuj, fuj, fuj!
"Blomba" má od loňského roku záruku jako každé jiné zboží 2 roky. Takže jestli vám vypadne, máte možnost ji reklamovat. Fakt je, že u takových výrobků se těžko prokazuje a dokazuje, že plomba vypadla vinou nekvalitní práce nebo nešetrným zacházením ...
A můžu se zeptat, zda máte plombu bílou nebo amalgánovou? Můj zubař např. dělá obyč plombu zadarmo, nebo za nějakou směšnou cenu, ale bílou právě taky asi za čtyři, pět stovek. Taky už se mě neptá, ale asi proto, že ví, že jsem si vždy nechala dělat bílou...
Amalgán mám zdarma, bílou na přední zuby 200kč, umrtvovací injekci zdarma, ultrazvukové odstranění kamene zdarma, manžel u své zubařky za 200 a injekci za 50kč -pojiš´tovnu máme stejnou a obě zubařky s ní mají smlouvu. Pokud jde 2x za rok o praventivní prohlídku já regulační poplatek 30kč neplatím, manžel platí vždy. Asi vás neokradli ale co zubař to jiná platba, chce to se hodně vyptávat. Dělám to i u lékaře když mi píše léky-chci vědět kolik činí doplatek a zda je nějaký lék bez doplatku, ne že mi do papíru napíše větu pacientka byla poučena o možném doplatku a já bych nevěděla nic.