Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Nemění se mi hodnost!

Od: mrnousek* odpovědí: 7 změna:

Zdravím.

V hodnostech je napsáno:

hodnostpočet ohodnocených odpovědí% ohodnocených
rektor22022%
děkan15018%
profesor10015%
docent8012%
kandidát věd6010%
doktor458%
magistr206%
bakalář55%
student00%

Já mám 6 ohodnocených odpovědí a jsem pořád student, jak to?

Děkuji předem za odpovědi.

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

0x

protože celkem máš těch odpovědí 123. a 6 ohodnocených je méně než 5%, takže nesplňuješ

muter*
hodnocení

0x

Ono to ,,správce poradny zadá následující den..

ahasver4*
hodnocení

0x

A tohle Vás trápí?To je to nejmenší,mohl bych Vám vyprávět...Jednou určitě budete na špici..Já Vám to přeji!:)

hodnocení

0x

všimni si , že třeba Martinaa na čele má přes 500 hodnocení, už by teda mohla být i 2x rektor, ale protože má jen něco přes 12 %, je stále jen docent...

% hodnocených je poměr mezi celkovým počtem odpovědí a počtem ohodnocených odpovědí... teda těm rádcům, kteří se věnují tazatelům a neustále se ptají třeba na podrobnosti, doplňují svoje odpovědi, v jedné otázce reagují mnohokrát, než tazateli poradí nebo pomohou, těm klesá procento, i když jejich odpovědi a rady jsou kvalitní... většinou...

je pravdou, že po určitém čase ztráveném tu na poradně hodně uživatelů přestane na hodnocení, procenta, umístění v TOP a pod. koukat, přikládají větší váhu těm vydařeným radám a poděkování od potřebných...

mrnousek*
hodnocení

Dobře, děkuji.

mrnousek*
hodnocení

JUPÍ, už jsem bakalář, JOO! *smich*

hop®

Ahoj Prcku, gratuluji! *palec*

Ale nejásej předčasně, stačí pár neohdnocených odpovědí, a může Tě to vrátit zpět na studenta! ;)

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.