Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, toto je šance pro vás všechny, kdo máte rádi vzrušení a rádi chodíte po úřadech. Pusťte se do toho také, výsledek je zaručen!
Od října 2011 jsem bez jakéhokoliv příjmu. Manžel je ČID a pracuje jako vrátný. Známá mi proto poradila, ať si zažádám o příspěvek na bydlení, že budu mít jistě nárok. Zašla jsem na sociálku, byla jsem v čekárně jediná "bílá", jinak asi 12 opálených. Paní byla velice příjemná, vše mi vysvětlila, co si musím zařídit a doložit:
1/ vyplnit 5 různých tiskopisů, které mi dala
2/přinést výpis z katastr. úřadu, že nám domek na zmíněné adrese patří /KÚ je 25 km od nás, kolek stál 100 Kč/
3/ze sousedního městyse ze stavebního úřadu donést potvrzení o proběhlé kolaudaci /v roce 1976!/ a o tom, že vlastníme samostatnou bytovou jednotku /v domku má byt ještě tchyně/
4/ dohledat a přinést všechny složenky SIPO za 4. čtvrtletí 2011
5/ dokázat, že SIPO bylo skutečně vždy uhrazeno /výpisy z účtu či potvrzení pošty/
6/ manželův důchodový výměr
7/ potvrzení o manželově mzdě za 4. čtvrtletí 2011
6/potvrzení z ÚP o tom, že již nepobírám žádnou podporu
7/ čestné prohlášení, že opravdu, vážně a dozajista nepobírám NIC
8/ potvrzení od starosty obce, že žijeme s tchyní ve dvou domácnostech /v jednom domě/
9/ roční rozpis plateb za plyn, případný doklad o přeplatku či nedoplatku
10/roční rozpis plateb elektřiny, případný doklad o přeplatku či nedoplatku
11/ z plynáren potvrzení o tom, kterého data přesně byl přeplatek za plyn vrácen /jednalo se zhruba o 800 Kč/. Protože to posílají složenkou, na účtu jsem to dohledat nemohla, takže zase shánění.