Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jak získám vyšší hodnost?

Od: mrnousek* odpovědí: 14 změna:

Zdravím.

Jak získám vyšší hodnost na Poradte.cz? Teď jsem student. Kdy budu např. magistr?

Děkuji.

14 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

0x

V rubrice Registrace si najeďte na podrubriku Hodnosti. Tam je vše napsáno.

solenza*
hodnocení

0x

Na hodnost Magistr potřebujete 20 ohodnocených odpovědí.

poradte.cz/...

Podmínky jsou dvě a rozumím-li tomu dopře, musí být splněny obě současně. Tedy konkrétně magistr potřebuje minimálně 20 ohodnocených odpovědí, a má-li jich přesně dvacet, pak poradoksně musí mít MAXIMÁLNĚ 333 odpovědí (v hodnocených rubrikách) celkem. Kdyby jich měl 334, potřeboval by těch dobrých aspoň 21. Teoreticky by jich stačilo 20,04, což je sice o málo více než dvacet, ale protože si nedovedu představit čtyři setiny ohodnocených odpovědí, tak holt musí přidat jednu celou.

zajímavé počty, takhle z druhé strany jsem o tom nikdy nepřemýšlel. Jen doplním, že se jedná o % ohodnocených otázek, kdy magistr má mít % alespoň 6. Po studentovi je bakalář a magistr až po té.

hodnocení

0x

Mrnousku, o tomhle Ti povím úsměvnou historku. Když jsem se přihlásila, objevila se u mého jména lampička a označení student. Dumala jsem, jak mě mohl kdosi označit za studenta, ale polichotilo mi to, protože tím už dááávno nejsem. Řekla jsem si, aha, no oni mě neznají a podle mých odpovědí si o mě myslí, že jsem ještě nějaká mladá, natvrdlá holka. A byla jsem s tímto označením hodně spokojená, a v duchu si říkalla, kdybyste věděli, kolik mi je let ;) chichichi. No a pak jsem si za nějakou dobu všimla, že už tam nemám napsáno student, ale bakalář. A v tom momentě jsem začala pátrat, položila také nějakou otázku ohledně "zelených hokejek" a bylo mi doporučeno, podívat se do pravidel poradny. A pochopila jsem. Tak tam jukni také. :) Ale možná, žes to už udělal.

cocinkamichalka*

Suzy, na zelené hokejky si dodnes pamatuji *smich*