Nejste přihlášen/a.
Dobry den,ke vše ucte vaši firmě,chci vam oznamit,ze si nepřeji zasilat produkt vaši firmy-OmegaMarine Forte z duvodu fin.těživych,za pochopení děkují s pozdravem.
Mám to vyřešit za Vás?
tak jinak. V pondělí (tj. pracovní den) zavolejte na zákaznickou linku, kterou máte uvedenou na složence (tam, kde vidíte své zákaznické číslo). Call centra u této firmy naštěstí fungují dobře, dovoláte se. Budou se Vám snažit nabídnout oddálení zasílání, snadno se to dá v jejich řeči přehlédnout (a pak se nebudete stačit divit, až Vám za půl roku přijde "nečekaně" další zásilka). Tedy striktně opakujte svůj požadavek - "Chci ZRUŠIT zasílání Omega Marine Forte, nepřeji si, aby mi to ještě někdy přišlo" (v případě změny názoru, objednat si zboží znovu můžete vždy). Ty hovory nahrávají, takže pokud se VYJÁDŘÍTE PŘESNĚ, musí Vaší žádosti vyhovět. Stojí to jeden telefonický hovor a tento "problém" budete mít vyřešen. Soudím, že tento web Poradny nemá s touto firmou nic společného
pro jistotu upřesňuji. Zákaznickou linku nehledejte na složence, nýbrž na faktuře, případně průvodním dopisu. Složenku mějte u toho telefonování při ruce, najdete na ní své zákaznické číslo, které je potřeba operátorovi nadiktovat - jedná se o Vám přidělený variabilní symbol - hledejte zkratku "v.s."
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.