Nejste přihlášen/a.
Zpráva pro Jendax...
Tak dnes nám namontovali ty slavný kamna, po dlouhém přemýšlení jsme si objednali Jotul 162 CB, ale jen kvůli tomu, že mají připojení vzduchu z exteriétu...no tak si představte, že nám dovezli dnes ty kamna a to připojení nám neudělali, že by nám to ochlazovalo kamna a komín by špatně táhnul, přesto že jsem do poptávky uváděla, že chci to připojení z exteriétu (když na to máme komín - CIKO Tec, mimochodem stál 60tis.) a aby byla ta trubka krytá.
Nikdo z toho obchodu se mi k tomu nevyjádřil, že by to nešlo, tak jsem počítala s tím že je vše v pohodě. A dnes ti machři na mě koukali co po nich chci, že to krití se sice dělá, ale k nám se nedováží a na tento komín to vůbec nejde, že nám to bude kouřit do vnitř apod.
Tak nevím co mám dělat, teď se mlátím do hlavy, že jsem Vás neposlechla a nešla do těch Dovrů 360CB.
Jo holt, za blbost se platí, ještě zkusím do toho obchodu zavolat...
Eva
Pokud jste měla to připojení z exteriéru zahrnuté v objednávce prací u té firmy, a ne jen v poptávce, tak máte šanci urgovat neukončenou zakázku. Pokud jste jim ještě nezaplatili všechno, tak máte v ruce dost silnou páku na to, aby udělali vše, co bylo v objednávce.
Jestli to v objednávce nebylo, tak je problém, pokud bylo a peníze jste už dali, i tak můžete reklamovat a dožadovat se dokončení prací v zmyslu Obč. zákoníku...
Já bych do toho obchodu nevolal, ale osobně zašel a jednal s tím, s kým jsme zakázku projednávali a dohodli a uzavřeli. Jinak se jedná s pracovníkem obchodu, jinak s montážními pracovníky.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.