1x



MÉNĚ TRIČEK PORADTE.CZ, LEPŠÍ ODPOVĚDI?

Od: Datum: 30.01.13 18:30 odpovědí: 31 změna: 12.02.13 08:19
avatar

Ba ne, to není otázka. Možná řečnická a ještě s velkou nadsázkou. Rozhodnul jsem se, že od teď lze získat maximálně jedno tričko za 365 dnů, tedy rok. Nedotkne se to již objednaných.

Není to abych ušetřil, on zase takový nával na trička není (ačkoliv poslední objednávka zní na 80ks). Jde mi o to, aby nikdo neměl materiální důvod hnát se za spoustou odpovědí (ačkoliv nejde zdaleka o množství) a radil čistě kvůli tomu, že ho to baví. Nepochybuji, že tomu tak není. Rozhodně ne. Je to trošku trnem v oku konkurence a padlo lehké konstatování, že se tu uživatelé kupují.

Takovou vizitku určitě nechceme. Trička tedy budou dál jako malé (milé) poděkování za vaši účast nikoliv něco za čím je potřeba se hnát... myslím, že všichni budou mít dost ohodnocených odpovědí v přebytku.

Ještě uvažuji nad úplným zrušením mikin, jejich poptávka je velmi malá. Jen mě mrzí, že někteří z vás na ni dlouho "škudlí" a najednou by to bylo "pryč", což není fér. Ještě popřemýšlím.

Kritiku prosím jen konstruktivní... nebo drbárnu, jen ne pomluvy. *palec*


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 30.01.13 18:38
avatar

Jsem pro jedno triko za rok, proč ne?:) Jak říkáš, je to milé malé poděkování, ne honba za pokladem.

Ale mikiny bych nerušila:( Jsou krásné, hřejí...;) Co třeba taky jednu za rok, dva?:)

Datum: 30.01.13 18:39
avatar
Ono to nikdy nebude úplně objektivní. Někde se kliká Dobrá odpověď za pitominy a někdy se člověk nedočká hodnocení ani když tazateli opravdu vytrhne trn z paty. Así není způsob jak objektivně zjistit který příspěvek má opravdu odpovědět a který je jen od sběratele bodů.
Datum: 30.01.13 18:42
avatar

ano, je to často nespavedlivé... v průměru je to nastaveno tak nějak spravedlivě, aby dosáhnutí nebylo zrovna nejsnadnější, ale ne na dlouhé lokte. Občas se tu objeví někdo koho znám a vím, že tu nemá své koně a hodnocení mu rostou celkem dobře, ačkoliv ne ze dne na den. Poměr celkových a ohodnocených je v jejich případech v pořádku. :)

Od: askmenow*
Datum: 30.01.13 20:18

Tak to je i na každém z nás, abysme dobrá odpověď hodili tam, kde vidíme, že šlo o dobrou radu )i když třeba dotaz nebyl náš) a naopak to neklikali jen na nějaké vtipné hlášky apod.

Od: hop®
Datum: 30.01.13 20:11
avatar

Souhlas! *palec*

Je upřesňující dotaz, lze si tričko u Tebe schovat třeba do příštího kalendářního roku, nebo při neobjednání propadá? :)

Datum: 30.01.13 20:17
avatar

nepochopil jsem otázku, ale jinak: tričko lze objednat 1x za rok, dříve tě to nepustí - těžko si ho tedy u mě schováš, "jakmile" jej objednáš doputuje k tobě... nebudu ti ho přece syslit další rok, abych poslal 2 :)

Od: hop®
Datum: 30.01.13 20:20
avatar

Ano, tak jsem to myslel, když jeden rok budu mít nárok na tričko (a neobjednám) a druhý rok na druhé, jestli si je můžu objednat obě až ten druhý rok. Ale otázku jsi pravděpodobně zodpověděl, tričko z prvního roku propadne, protože ho nebudeš rok syslit...

Datum: 30.01.13 22:28

Hope, zkuste adminovi nabídnout, jestli by vám nedal tričko třeba na leasing. Třeba že by ho poslal hned a vy byste se zavázal, že každý den dáte třeba 10 rad. :D

Od: krkovicka*
Datum: 30.01.13 20:14
Mikiny bych nerušila.Spousta radcu zde uvedla že na ně šetří.i kdyby měli čekat další dva roky.Tričko doma mají jen chtějí dokonat pomyslnou pyramidu.Je úplně jedno zda se honime za body jsme tu tak často že mi je šumák zda mi to tam někdo odklikne.Až budu mít nárok tak tu mikinu objednám.Rozhodně nebudu čekat a doufat v růstu bodů.V tom se hodně mýlite.
V archivu jsem našla milanacukrare vyfoceneho s lupou.Nechcete se vrátit k tomuto malému dárku?
Datum: 30.01.13 20:18
avatar

bohužel, to byl příspěvek od jednoho z rádců a vše bylo rozdáno.

Datum: 30.01.13 20:32
avatar

Zdravím Pavla i kolegy.

Pavle, stále koukám až se objeví červená mikina v nabídce. Zatím jen hnědá. Číhám a stále nic...

Na trička, osobně si myslím, že konkurence bud vždy tvrdit něco, čím druhým nějak ublížit, pošpinit...

Jsou poradny, kde nedávají vůbec nic, ale to nechám na jiných...

Díky za každé dobré ráno,... tedy za každý dárek...

Datum: 30.01.13 22:43
avatar
Píšeš konkurence. Tak je posílej tajně ne?! Já jimi šatím celou rodinu!
Datum: 31.01.13 07:42
avatar

pokud si tě pamatuju správně, tak ti to fakt nevěřím *smich*

Datum: 30.01.13 22:49
avatar

Jo, hodnocení je problematické. Osobně mě dost štve, že někteří tazatelé neohodnotí vůbec, jen třeba napíšou "díky" (nebo se neozvou vůbec). Taky mě mrzí, že tu někteří uživatelé sbírají body "za blbosti" a jiní za dobré odpovědi nedostanou nic, protože tu nejsou známí a nemají tu "jméno" (třebaže odpověděli dřív a stejně/lépe). Pak si tu někdo "machruje" (prosím, nezačánat nějaký flame - je to v uvozovkách), že má XY triček a mikin a kdovíčeho a kvůli nim se tu musí zavádět takováto omezení, a pak tu jsou někteří, kteří si na to "jedno blbý triko" střádají bodíky i několik let. Jasně, není to o "dárku zadara", je to právě to "poděkování" nebo jak to říct - člověk má dobrý pocit, že dobře radí. Jenže pak tu vidí, že ani tak (občas) nejde o dobrou radu, ale o to napsat rádobysuper komentář o ničem se spoustou smajlíků a psát to ke každému dotazu, aby šel člověk "hodně vidět". Což je podle mě dost škoda.

Doufám, že se nikdo neurazí, nechci se do nikoho navážet nebo tak. Píšu jen, co si myslím.

Datum: 31.01.13 07:45
avatar

jak jsem psal nejde o kvantitu odesílaných triček, ono se to z 90% nezmění. Většina lidí chce první nebo druhé tričko. Těch co dosáhnou na více triček je opravdu málo, takže ve výsledku jde o prd. Je to skoro jen na oko :-D

Je to tak. Někdo nehodnotí vůbec a jiný docela hodně. Je to v mezích nastavených pravidel a lidského chování a tak to je. Jsou tu i tací, kteří jsou registrovaní aby mohli hodnotit a nikdy nenapsali ani žádnou otázku ani odpověď. Jo, tohle je teprve oříšek jak na to pohlížet... ale na vše je pamatováno.

Datum: 31.01.13 14:59
avatar

Jinak mi taky nejde o ta trička, mikiny atd., ale o to "1x" nebo "2x" u odpovědi. Tohle zahřeje nejvíc, protože člověk má dobrý pocit, že poradil správně a bylo to užitečné. Jenže pak právě zamrzí, když je u odpovědi, která není ani věcná ani originální a ani opravdu vtipná, že by spravila den, několik bodů hodnocení (a to jen kvůli jménu). :/

Datum: 31.01.13 15:53
avatar

Jojo, nejlepší je, když dobře odpoví někdo nový a pod ním téměř stejně někdo ze "starousedlíků". Kdopak získá více bodů?:-P

Datum: 31.01.13 08:56
avatar

Myslím si, že ten, kdo tady chce být, tady bude dál. I bez triček a podobných (i když milých) pozorností. Věřím, že většina lidí sem chodí z jiného důvodu a konkurence se mýlí ve svém úsudku. Já osobně jsem nikdy o žádnou takovouto pozornost (trička, mikynu ..) nežádala a jsem tady i bez toho...Odpovědi dávám takové, jaké umím a jaké jsou v mých silách. Líbí - nelíbí, ber nebo nech být...To ponechávám vždy na uvážení druhým a žádná opatření to nezmění. Myslím, že spousta lidí to má nastaveno stejně...Pěkný den všem!

Od: ron*
Datum: 31.01.13 09:38

Souhlasím.

Dárky jsou vždy milé, to přiznávám. Jedno červené tričko už mám, mikinu mám objednanou. Pokud už ale nepřijde, dokážu se s tím vyrovnat.;) Plánuju sem chodit nadále i bez dárků, líbí se mi tu a jde už spíše o zvyk. Prostě mě zajímá, co se tu děje a co se řeší.

Krásný den přeji všem.*slunce* Ron.

Datum: 31.01.13 09:54
avatar

myslím, že máš naopak kliku - že tu mikinu mám, takže na ní nebudeš muset dlouho čekat :)

Datum: 11.02.13 18:28
avatar

už jsem dospěl k rozhodnutí: Mikiny lze objednávat do 10/2013, pak je hromadně objednám (barvy budou na přání, všem pak napíšu mail, kdo se neozve dostane standartní, někdo se již vyjevil) a dále je ruším.

Předpokládám, že budeme dělat HURÁ akce - při objednání triček budeme jednou ročně umožňovat jakoukoliv barvu. Vzhledem k tomu, že většina bude mít přebytky ohodnocení určitě si vybere nejlepší barvu hned. :)

Datum: 11.02.13 19:56
avatar

Pavle, souhlas, zruš mikiny. Tričko stačí... ale lepší by byla řízková pochoutka..

Datum: 11.02.13 23:36
avatar

Já chci řízek! Krásně čerstvě usmaženej a za tepla Pavlem dodanej.

Datum: 11.02.13 22:45

Zrušil bych mikiny, zrušil bych trička, zrušil bych bodování.

Od: hop®
Datum: 11.02.13 22:59
avatar

Tesyku, já bych zde zrušil nebo změnil spoustu věcí, ale hodnocení bych nechal...

Datum: 11.02.13 23:05

Hope, máte pocit, že to hodnocení je objektivní? Vždyť to jsou kolikrát ohodnocené úplné bláboly a odpovědi, které nemají s otázkou co dělat.

Datum: 11.02.13 23:16

Hodnocení bych nechal a zavedl bych i minusové hodnocení, aby se mohly ohodnotit i ty bláboly.Jen by přibyla další kolonka ve statistice.

 

Od: hop®
Datum: 11.02.13 23:16
avatar

Ne, hodnocení objektivní není, a asi ani být nemůže. Nicméně je to pro někoho určitá motivace, proč vůbec odpovídat. Prostě v lidech je určitá soutěživost, a i když je hodnocení někdy nespravedlivé, přecejen je to určitá měřitelná hodnota...

doplněno 11.02.13 23:57:

Mimochodem dárky s logem, trička, miciny i samolepky, jsou určitou reklamou této poradny, někteří místní tazatelé i rádcové se zde veřejně "přiznali", že na poradnu prvně zavítali právě díky této reklamě. A pokud tyto dárky chce Admin omezit nebo zrušit, je to opět jeho svobodná volba, kterou my můžeme okomentovat, a pochopit nebo nepochopit...

Datum: 11.02.13 23:33
avatar

Hodnocení objektivní není a být nemůže. Částečně však ostatním něco napovídá. Pro někoho možná motivace, pro někoho zpestření, stejně jako drobné dárky. Nemusí to být zrovna tričko, stačí jakákoli blbost, kterou jen tak někdo nemá. (Třeba tepelná koule s logem poradny.) A mínusové body? Proč? To by se velice rychle zvrhlo na vyřizování osobních sporů.

Datum: 12.02.13 07:23
avatar

kluci kluci kluci, ladin má pravdu v těch mínusech, to už taky bylo před pár lety. Všechny otázky, které jste vytáhli na světlo byly diskutovány ne tak dávno. Nemá smysl je znovu vytahovat :) Berte to jak to je ;)

Datum: 12.02.13 08:19
avatar

Nerad se do toho hodnocení míchám,ale pokud něco hodnotím,nejde jen o objektivitu,ale také motivaci.Jak ta hodnocení motivují rádce?Kdyby se to zrušilo,nic by se nestalo.

JABRAKA

 

 

 

Nejnavštěvovanější otázky v rubrice

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.