Nejste přihlášen/a.
Jak najdu bývalé spolužačky,které chodily v Hronově na OÚSD v letech 1961-1964
děkuji za radu Martinová
www.spoluzaci.cz
Hronov, 1964, tam nějaké třídy jsou. Akorát nevím, která škola je ta OUSD.
Mohly by to být tvoje spolužačky? Bernardová, Dostálová, Floumová, Fujera, Gottwald, Hrnčířová, Chrástková, Jiroušová, Jíšová, Koblížková, marvanova, Nosková, Prouzová, Šitlerová, Ulrychová, Vachová, Vaňková, Vrzalová, Zajíčková...
Taky nevím co je OUSD . Tedy Odborné učiliště, ale čeho. Prostě bývalá hotelovka. Proč bývalá, no protože tato vyhlášená a kvalitní škola v dnešním režimu nepřežila. Měli se inspirovat v Plzni na právech.
Takže jedině oslovit někoho z bývalé 3A prodavač na Spolužácích. Znal jsem i dost učitelů, jenže kolik jim je, když absolventům je přes 70. Za chvíli začnou sjezdy. To by ale neděli mít po dvou letech jako my.
Oprava. měli mít
A jak vidím permanentní rádci jsou k ničemu. Nic nového. Shodou okolností nějaká Martinová rozená Nosková ukončila 3A prodavač hotelové školy v Hronově v roce 1964. Pokud jste to Vy tak snad stačí oslovit jmenované z prvního příspěvku (chlapce Fujera a Gottwalda vynechal) Heslo do třídy je odpověď na otázku "Nosková" . Zajímavá shoda.
Pokud znáte jména a stará bydliště, tak já oslovila obecní úřady, adresy mi nedaly ale předaly moji adresu. "Spolužáky" můžete zkusit ale tam jsem úspěch neměla.
hledáme tyto spolužačky podle rodného jména a dřívější bydliště
Aichingrová Marie Milžany 19 pošta Kadan /n s háčkem/
Sieberová Jaroslava Polní 1049 Kadan
Vrzalová Ludmila Bečov u Mostu 91
Švihlíková Jana Korozluky 38 pošta Obrnice u Mostu
Koblížková Blažena Kundratice 219 okr.Chomutov
Burešová Eva Mostecká 3899 Chomutov
Punzetová Hana Holešice 5 okr.Most
Kalíková Miloslava Pětipsy 54 okr. Chomutov
Hlubíková Jarka Gottvaldova 321 Nový Most
Dostálová Alena Vrchlického 1231 Most
Křížková Jarka Bečov 160 okr.Most
Vanková Edita Podžatecká bl.43 Nový Most
Šitlerová Hana Ulička 109/2 Chomutov