Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Záhady Ruska

Od: vikacka* odpovědí: 7 změna:

Ahoj všem!

Dost mě baví záhady a protože studuji ruštinu, chtěla bych se něco víc dozvědět i o záhadách Ruska jako jsou Hora mrtvých, Údolí smrti, Jezerní příšery, Tunguzská událost apod. Na internetu je toho opravdu hodně, ale knížek už moc ne. Hlavně ta hora mrtvých (známé taky pod názvem Djatlovova výprava). Neznáte na toto téma nějakou knihu? Nebo člověka, který by se tím zajímal? Vím že u Údolí smrti to je p. Mackerle, ale jinak už tápu. Může to být klidně i v ruštině :). Tak předem díky moc za tipy. *slunce*

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

0x

Já si myslím, že největší záhadou Ruska, je Rusko samo. Jeho vláda, jeho obyvatelé, ruská duše. *plac* Uměli byste z hlavy vyjmenovat státy, se kterými Rusko sousedí? :-D Nepřemýšlejte, je to zbytečné. Rusko sousedí s kým chce. S kým si zamane. *plac*

babkazov:

byla jste někdy osobně v Rusku? Měla jste možnost se setkat s běžnými obyčejnými lidmi? Nebo píšete jen z doslechu nebo ze skušenosti ze setkání s osobami, které žijí zde, nebo ještě hůře s ruskými turisty :)

lmgify

Myslim, ze Babka reagovala na zahranicni politiku Ruska, at uz soucasnou nebo (nedavno) minulou.

Hlas Ruska (jinojazycne verze - ruska, anglicka, nemecka, ...) maji i internetova radia, ktere si clovek muze pustit na pocitaci nebo mobilu.

lmgify

Pokud chcete najit prime streamovaci adresy vsech jazykovych verzi Hlasu Ruska (napr. pro poslouchani na pozadi nebo na mobilu) a nechcete to poustet pres webove stranky, tak se kouknete sem a vzdy kliknete do praveho horniho rohu na m3u nebo xspf. Nacte se vam adresa a tu si pak dejte do zalozek sveho prehravace.

lmgify
hodnocení

0x