Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Bublinka ve vodováze

Od: olaf71* odpovědí: 15 změna:

proč nemá bublinka ve vodováze jasně dané okraje, kdy je váha v rovině. jsou tam čárky, ale pár milimetrů od okraje bublinky ve váze. pokud by byl okraj bublinky na čárku, tak by bylo měření přesnější. mám doma tři vodováhy a všechny to mají takhle blbě

15 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

mirek80
hodnocení

1x

Zdravím vás,

na toto vlákno jsem narazil úplnou náhodou, ale z chutí jsem se začetl, zavzpomínal a trochu se i pousmál, a to nad tím, že jsem minulý rok řešil něco podobného.

Montoval jsem s bratrem kuchyň a několik jdoucích skříněk za sebou nám stále nešlo dobře doštelovat, než jsme zjistili, že vodováha měří z každé strany jinak.

Nejbližší otevřený obchod v pokročilé hodině bylo OBI. Tam ovšem začala ta pravá zábava, kdy jsme pokládali vodováhy na litou podlahu a sledovali, co udělá bublinka otočením měřidla horizontálně o 180°. Lituji, že jsem již smazal fotografii, kdy jsme na sebe naskládali i 10 vodovah, ale jejich bublinky byly naprosto rozhazené.

Nakonec jsme vzali tu nejdražší vodováhu, která ukazovala nejpřesněji i oboustranně a na tu jsme postupně pokládali ty cenově dostupné a tu, která měla bublinku v identických polohách jsme koupili. Byla to LUX do 3 stovek a měří dobře dodnes, ale jak vyplývá z této přílohy, kdo přijde do obchodu a první vodováhu popadne, se zlou se pak doma potáže :).

Hodně zdaru.

hodnocení

0x

To bude dáno technologií výroby.

Řekl bych, že nejdřív se udělají "čárky", pak se naplní kapalina, pak uzavře, pak namontuje do "prkénka" a seřídí.

Váš požadavek by znamenal dělat čárky až poslední.

Moje rada - přilepte si tam kroužky z drátu sám.

lmgify
hodnocení

0x

Rekl bych, ze to bude vlivem vyrobnich toleranci pri vyrobe nadrzky, zapekani okraju a objem nalite tekutiny. Podivej se, jak to vyrabeji. Vyroba bublinek zacina v 1:42.

patchis*
hodnocení

0x