Kvůli antidepresivu nezvládám školu

Od: Datum: 22.06.14 18:10 odpovědí: 4 změna: 22.06.14 19:02

Ahoj, bude to nejspíše delší počtení, ale já už prostě nevím jak dál.

Věc se má tak, že asi dva roky zpět jsem propadl do neskutečných depresí. Dopadlo to tak, že jsem se jedné mrazivé noci šel projít na železniční most a čekal jsem. Bohužel (bohudík) někdo zavolal městskou policii. Přijeli, stáhli mi ze zábradlí. Ani jsem se tomu nebránil, už mi byla neskutečná zima. Nechali si mi 5 dní na pozorování na psychiatrické klinice s tím, že se mám hlásit na ambulanci. Tak jsem učinil, nejdřív se zkoušeli psychoterapie, bez výsledku. Jediné co mi opravdu pomohlo, jsou antidepresiva. Mohu normálně žít, normálně dýchat. Už jsme je zkoušeli vysadit, bohužel se mi stavy vrátili, taže se jich asi nikdy nezbavím. Jenže díky nim se ze mě stal absolutní flegmatik. Respektivě takový flegmatik, že jsem začal více myslet na ostatní než na sebe, hlavně na svojí budoucnost. Začal jsem flákat školu, opakuji ročník. Nepoučil jsem se, srpnu jdu k opravným zkouškám. Zklamal jsem tím rodiče, studované vysokoškoláky, vkládali do mě opravdu velké naděje. Sklamal jsem tím přátele, bývalé spolužáky, učitelku, která mi dávala asi milion šancí si to zlepšit. Nevím co mám dělat. Nedovedu si představit, že mě vyrazí, na uplácení nemám povahu. Uvědomuji si, že si neskutečným způsobem seru život, ale je mi to tak nějak jedno. Nevidím žádné východisko. Možná, kdyby tenkrát nepřijeli, že by to bylo lepší. Už nevím. Díky za každou radu.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 22.06.14 18:27
avatar

Tohle budete muset řešit s lékařem. Ne každé antidepresivum je vhodné pro každého. Asi to bude to chtít změnu léku nebo dávkování, ale to musí lékař.

Nedá-li se s lékařem domluvit, je možná čas i na změnu lékaře ...

Od: inkognito
Datum: 22.06.14 18:36

Právě už jsme zkoušeli toho dost. Nejorší je, že tohle jediné z novějších AD, které mi zabrali bez větších vedlejších účinků.

Od: wamp®
Datum: 22.06.14 18:40
avatar

Jakého původu máš deprese? Jakou diagnózu? Je třeba odstranit příčiny,nechat se hospitalizovat v dobré léčebně...Léky třeba nebudou nutné...

Datum: 22.06.14 19:02

Chce to super kamaráda,co tě vyslyší a dodá ti sebevědomí ,,jen nebuď sám se svými problémy ,,ony se ztratí.Potřebuješ přesměrovat na jinou kolej..Snad jsi mne pochopil,,,Psychyatr ti nasadí léky,bez kterých se pak těžko žije a odvyká,, ať nejsi závislý celý život na prášcích. Je to dřina,ale vyplatí se. Znám to.

 

Poslední otázky Poradny volná diskuze
Nejnavštěvovanější otázky v rubrice

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.