Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Excel, tabulka

Od: ork* odpovědí: 29 změna:

Dobrý den, mám tabulku, kde mám například sloupec D1 až D 400, a potřeboval bych k číslům co jsou v něm, přidat 25%, jak to udělat, aby se přepsala hodnota na vyšší o 25%. Když jde o buňku tak to vím... např když je D30 21kč, tak do řádku zapíši =suma(d30*1.25) a mám přepsáno, ale na celý sloupec?

Děkuji za rady

29 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

0x

Když to umíte pro buňku. tak přetažením nakopírujte vzorec do celého sloupce.

ork*
hodnocení

bohužel nevím, jak, jsem laik, samouk, Poraďte, děkuji

Najeďte kursorem na pravý spodní roh aktivní buňky, kde máte upravený vzorec - je třeba, aby se Vám kursor změnil na černý útlý křížek.

Potom už jen stačí stisknout a držet levé myšítko a táhnout směrem dolů (nebo i nahoru, když je nejhůř). Vzorce ve sloupci se Vám zkopírují, ale přizpůsobí se formátování v řádcích. Je to jeden z nejzákladnějších úkonů v excelu.

ork*
hodnocení

Chápu, ale opravdu jsem v tom nikdy nepracoval a potřebuji jen opravit toto, zatím se nedaří. Když si vezmu D1 - v buňce nemám nic, v D2 mám čístlo 21,1 / D3 81,2 / D4 31,7 . Který vzorec mám tedy uplatnit a kam jej napsat? .

To číslo v D2 je jen napsaný a nebo to je výsledek nějakýho vzorce? To samý buňky D3, D4, atd...

ork*
hodnocení

Je jen napsáno ,

Jak píše inžinýrka. Do buňky musíš napsat vzorec a ten se pak dá tažením roztáhnout do ostatních buněk.

hodnocení

0x
Tak jsem si to kvůli Vám zkusila, jsem samouk, ale tohle zvládnu.vedle D1 (čili do E1) si hodíte vzorec, tedy =D1*1,25. Přepočítá se Vám cifra v D1 na vyšší o 25 %. Zkopírujete E1 a tažením myši ve sloupci E se Vám nahodí vzorec až po E400 a přepočítají se hodnoty, které máte ve sloupci D. Tedy v D zůstanou, v E budou o 25% větší.Snažila jsem se, snad pochopíte.
ork*
hodnocení

Dobrý den, ale v E, mám jiné čísla, která musím zachovat. :/

doplněno 06.08.14 21:41: