To je to IQ tak důležitý?

Od: Datum: 19.06.14 21:28 odpovědí: 43 změna: 10.11.14 23:51

Ahoj. U kámoše jsme koukali na ženský na seznamkách a já jsem si tam všimnul toho, že některé dámy tam mezi mnoho různých informací dodaly velikost zřejmě dosaženého IQ. Většina byla určitě nad 140 bodů. Proč to tam ty zoufalky dávají? Že by to pro ně bylo nějak důležité? Nebo tím snad něco sledují? Co myslíte přátelé?


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 19.06.14 21:45
avatar

Myslím, že jste tio vystihl: Zoufalky si zvyšují sebevědomí za každou cenu. I za tu, že svému výsledku místo závorky předřadí jedničku ...

doplněno 19.06.14 22:19:

Myslím že ty opravdu chytré (s nadprůměrným IQ) se výší IQ nechlubí. Ani z mužů neznám (snad s výjimkou "toho, o kom se nemluví") nikoho, kdo by měl potřebu se chlubit nadprůměrným IQ.

doplněno 19.06.14 22:36:

Oprava (to jsem tomu dala! navíc jsem zapomněla odkaz): toho, jehož jméno se nevyslovuje

Datum: 19.06.14 21:50
avatar

Vystiženo dobře, ale někdy se těm hoolkám nedivím. Dnes je leckdy (bohužel) důležitější, jaký má holka kozy a jak je zajímavá pro okolí, než to, co má v hlavě. A osobně znám pár neskutečně fajn, chytrých a pěkných chapů, co mají po boku naprosto tupé a arogantní, ale vystajlované a sexy samice.

A pro ty obyčejné, nebo nedejbože ne tak pěkné zbývá zabodovat jen se svým intelektem, i když jeho zveřejňováním na prapodivných seznamkách není zrovna nejchytřejší.

Od: ben®
Datum: 19.06.14 22:12
avatar

Dobrý den, tak, IQ okolo 140ti je poměrně dost i na chlapa - u ženy je to už přebytek. Zdravím!

doplněno 19.06.14 22:13:

Chtěl jsem tam vrazit smajlíka, ale nevrazil. Ale, měl tam být.

doplněno 19.06.14 22:49:

ivzez - to je superodkaz. Neznal jsem to, ale jsem velmi pobaven. A pak, že máme jen Cimrmana.

Datum: 19.06.14 23:46
avatar

Já jsem ho zastihla v období jeho největší "slávy" a opravdu dobře jsem se bavbila ...

doplněno 10.11.14 03:19:

––– Ještě jeden odkaz: Ten, jehož jméno se nevyslovuje

Datum: 19.06.14 22:31
avatar

Z českých seznamek je tento údaj asi jen na jedné a není zapisován uživatelem, je to výsledek nějakého pochybného testu (dost možná placeného sms nebo tak). Spousta lidí tam má 140 a víc, někteří i o dost víc.

Když se podíváte na rozdělení IQ, je to naprostý nesmysl. Nad 130 mají jen 2% populace, nad 135 je 1% a nad 140 asi třetina procenta.

Jestli je daná osoba nějak "duševně na výši" poznáte z pár odstavců jakéhokoli textu, nepotřebujete k tomu nutně IQ. Ty skutečně (jak vy říkáte) zoufalé případy vypadají úplně jinak.

doplněno 19.06.14 22:34:

;)

Datum: 19.06.14 22:33
avatar

Muhe, 140 to je genialita. Takže tyhle pipky ze seznamky mají v malíku kvantovou fyziku ale připálí i kafe )

Od: axus®
Datum: 19.06.14 22:38
avatar

Podle mne je uvadeni informace o IQ, tedy o Intenzite Qokani velmi dulezite a u zen by mela byt i povinne udavana. Cim vyssi, tim ukecanejsi. 140, to uz je typ ´"Pavlacova drbna".

Vpodstate kazda zena by mela byt povinne vybavena pri seznamovani podobnym stitkem, jako je eko stitek u nemovitosti, lednicek a jinych almar.

Krome IQ by se pak povinne udavala i spotreba, hlucnost a obratnost v kuchyni.

Datum: 19.06.14 23:19
avatar

Vole, teď jsem si vyprsk kafe do klávesnice

Datum: 20.06.14 08:21
avatar

Znám tři mužské s IQ tak vysokým, že by se jeden bál vůbec je oslovit. Ale! Jeden je alkoholik a velké hovado, druhý je těžký mimoň a třetí bydlí stále u maminky a ona je bůh, je nejistý a tápající v jednoduchých životních situacích. Všem je IQ naprd! :-D Dámy si nějak popletly pojmy a preference. ;) Chlapi, vy se přestaňte tvářit jako velcí nepřátelé žen! Blbci se najdou na obou stranách. A klidně mohou mít neuvěřitelně vysoké IQ a blbci stejně zůstanou.

Od: ivik®
Datum: 20.06.14 20:51
avatar

Pro babkazov: To,co jste napsala , to nemá chybu. I zde na poradně se vyskytují někteří,kteří si zde honí triko a tak nějak dávají najevo,že jsou nadsamci.Ale nechme je při tom,ať mají alespoň dobrý pocit,že to tak "opravdu" je...

Datum: 20.06.14 18:26

Ahoj, test na IQ je na seznamce štěstí a nad 140 tam není zdaleka většina, a proč by to měly být zoufalky? I když přiznávám, že na seznamkách je velice obtížná komunikace. Nechápu, proč si všechny ženy myslej, jak jsou šíleně žádoucí a jak je chce každý muž dostat.

Od: ivik®
Datum: 20.06.14 20:52
avatar

Ukulele,chlapy si myslí totéž...

Datum: 20.06.14 21:38

No nevím, já si to nemyslím a stejně mám problémy se seznámit. Pozvaní na kafe berou lady ze seznamek téměř jako znásilnění, ale já v tom vidím 20 - 30 minut na vypití horkého, či studeného nápoje s kofeinem či bez. A větší zájem je o hajzlíky a gaunery, než o hodný a slušný kluky.

Od: petrat
Datum: 20.06.14 23:03

Ukulele, průměrně atraktivní žena na seznamce dostává denně desítky vzkazů od mužů, kteří jí píšou právě to jak je šíleně žádoucí, jak by udělali cokoli proto aby ji mohli mít. Když vy jí napíšete, že žádoucí není, že jí nechcete, žádný sex, jste "slušňák" a že jediné k čemu jste svolný je dvacet minut v kavárně - tak ta žena nemá důvod se s vámi bavit. Chováte se jako slečna, ne jako chlap.

Od: janm
Datum: 20.06.14 23:47

Přeloženo do řeči "přírody" to vlastně znamená asi toto: Mám vysoké IQ mám výborné povolání jsem schopný (á) = mám výbornou genetickou výbavu= dobrý základ pro potomstvo a jeho výchovu a zajištění= ber mně! "Příroda, prozřetelnost", či to co za vším tady stojí (nazvěte si jak uznáte za vhodné) sleduje "čistě pragmatické cíle"= mějte potomky, zachovejte kontinuitu, vše ostatní je nepodstatné, jde o jednoduchý "program", opakuje se to stále dokola u lidí i zvířat sto let, tisíc let, milióny let, jediné co se mění jsou "kulisy kolem".

Datum: 21.06.14 09:17

Petrat - děkuji za objasnění myšlenky seznamování se na seznamkách, přiznám se, že ač již poměrně stár, stále v tom tápu. Mě to připadá, že tam žádná žena nechce sex, neb to skoro v každém inzerátu zdůrazňuje, no nevyznám se v nich !

Datum: 21.06.14 09:25
avatar

1) Ženská není ve většině případů na seznamce proto, že má fungující spokojený vztah.

2) Pokud chce dáma vypadat na profilu trochu normálně, nenapíše si tam, že se nechá ojíždět jako auto.

Datum: 21.06.14 10:40
avatar

Ukulele, je možné, že na ženy působíte antisexuálně. Všimněte si, že všichni chlapi, kteří mají pověst sukničkářů a všechny ženy to o nich vědí, přesto s nimi jdou, Ne pro život, ale pro sex. Bez jakýchkoliv dalších požadavků, :-D Jsou o tom romány, divadelní hry, šeptanda, VIP drbárna pořady v telce, bulvár. Někdo tak na ženy působí, ikdyž je to vpodstatě nehezký chlap. A jak říkávala moje teta, znalkyně mužů, chlap nemá být hezký, chlap má být chutný. :-D

Datum: 25.06.14 10:44
avatar

Pokud tam píše, že "nechce sex", tak to snad znamená, že se nechce seznamovat za účelem sexu, nýbrž s přáním trvalého vážného vztahu.

Datum: 21.06.14 14:54

No, tak , jedna moje kamoška mi říkala, že udělala za totáče na renomovaných testech (nebudu upřesňovat) IQ 130. Nemá VŠ, protože se brzy vdala. Nemá slušnou práci, protože nemá známé. Přesto, když ji blíž poznáte, pochopíte z jejího chování, že je všeobecně chytrá. Ale tak nějak nevhodně do téhle zkorumpované země. Až tak bych se tomu neposmíval.

Od: bmbx®
Datum: 21.06.14 15:06

No jo - no, papír na vzdělání a nasledně haldu titulů lze získat buď dřinou nebo za úplatu. IQ má člověk vrozené, to se prostě ovlivnit ničím nedá, leda si jej můžete snížit, chlastem nebo drogami :-D

Od: lotus*
Datum: 23.06.14 20:48

Já osobně bych to tam nedala, takže těžko odpovídat, proč tak dělají jiné... snad je to opravdu hlavně zoufalost, snaha dostat body aspoň za inteligenci, pokud chybí jinde, možná trošku informace o tom, jaký typ muže se k dané hodí.

Datum: 23.06.14 21:01

Ahoj. Třeba to není nějaká zoufalost. Třeba to tam strká nějaký podprográmek tý seznamky jako nějaký doplněk. To, co mě taky na těch dámách děsí je to, jak se nechají fotit se svýma čtřnohýma mazlíčkama. Tzv. mezikozníma mazlíkama. Nejhorší jsou ty, co si je berou ssebou do lože. To je pak nutné mít pod kontrolou i toho čokla. Jinak se ti prevíti neostýchají klidně přidat k nějakému postelovému skotačení. Brr. Co se všechno na tom světě dá zažít?

doplněno 24.06.14 13:01:

Nechte Babku prosím na pokoji. Asi tomu nemůže uvěřit. A jako hňup jsem se teda asi tvářil. Ten bílej mrňavej darebák byl s paničkou její vůdce smečky. Nechtěl jsem to nejdřív sem psát, ale já to fakt párkrát zažíval. Musel jsem toho vandráka drbat na hřbetě před ocáskem, jinak měl nutkání se přidávat a za dveřma nevydržel ani chvíli. Na to nebyl zvyklý na svém území. To by paničku sousedi vynesli v zubech i s pesanem. Zdá se to asi divné, ale panička byla jinak docela zručná a šikovná po všech směrech. Rád jsem proto něco skousnul. Jinak, pejsek prý udělal něco, co neudělal nikomu jinému, než dceři-majitelce. Že mi skočil na klín u stolu. Asi jsem pro něj měl nějaké kouzlo. Bože!

Datum: 24.06.14 06:30
avatar

Humbucker, ale no tak, no tak, nebuďte za hňupa! Dávat pozor na mezikozního čokla, aby se v posteli nepřidal ke skotačení?! Co to je za šílenou fantaz? *sok*

doplněno 24.06.14 10:55:

Sebod, znáte více takovýhle příkladů? Na miliony psů v milionech domácností? To, že jeden chlap má rád děti, ještě neznamená, že všichni chlapi jsou pedofilové.

doplněno 25.06.14 11:29:

Humcker, děkuji *pusa* Je moc dobře, že jste to vzal jako přátelské šťouchnutí. Přesně tak, jak to bylo myšleno.

Datum: 24.06.14 10:12

Babčo. Tady se musím humbuckera zastat. Kamarád, který byl hodně moc na ženský, si kdysi chtěl s jednou užít. Ona taky měla nějakýho ratlíka doma. Kámoš nám potom se smíchem vykládal, jak to dopadlo. Při jakékoliv poloze při milovaní s onou dotyčnou se pes přidával. Nejvíce si oblíbil kamarádovu dolní končetinu. Takže kámoš se věnoval oné dámě a přitom neustále zkopával psa ze své nohy. Nevím, zda si pes užil, ale kámoš teda ne.

doplněno 24.06.14 12:40:

Babčo, ano znám víc takových příkladů. Doma jsme měli psa, který nám sice do postele nelezl, ale byl schopen si sednout k posteli a čučet. To byl hrozně upřený pohled. Při tom se fakt nedalo oddat se milostným hrátkám. Navíc při jakémkoliv mém hlasitějším projevu hned zavrčel... Takže preventivně nebyl do ložnice vůbec brán.

Od: bmbx®
Datum: 24.06.14 11:04

babakzov:

o co vám vlastně jde? Humbucker má pravdu a nechápu jakým právem jej označujete za hňupa a to vaše doplnění je úplně "mimo mísu" :-D

Datum: 24.06.14 11:42
avatar

Vyhodit psa za dveře, "sedni" a nazdar :)

Takové kočky.. ty jsou taky zvědavé, co se kde děje. Občas pauza, nejbližší kočku čapnout a přemístit. Ale při vyhození za dveře tam natruc začnou dělat neskutečnej bordel *ee*

Datum: 24.06.14 12:24

bab...vy něco hulíte, že jste vyplodila tento váš vejšplecht? Déle přemýšlet a pomaleji psát ! Já znám víc takových případů, i když asi ne přímo se zapojením zvířete do sexuálního aktu, ale lezení do postele za párem, s tím, že to je jeho půlka postele a že je pejsek hodnej. Což jsou úžasný slova při ,,tom.. . A vůbec takový ty řeči, neseď v tom křesle, to je hafíka, na na ten polštář si nesedej, tam spí mici, ne v úterý se nemůžeme vidět, to chodíme s kámoškou s pejskama a nejhorší je, když se na první schůzku vezme obtěžující pes s sebou, zažil jsem to s boxerem, pořád mě oslintával a obtěžoval, no hnus.

Datum: 25.06.14 09:53

Nemyslím, že by bylo tak důležité.

Mimochodem bratranec mého manžela využil jednu placenou seznamku a ta mu našla několik pro něj super adeptek. Hodně si ji chválil. Tak si není seznamka jako seznamka ;)

Datum: 25.06.14 19:33

Ahoj. A jak hodně super potom byl, pan bratranec, pro ty super adeptky? Taky si ho chválily.

Od: karelmarinec*
Datum: 29.06.14 17:50

Lžou i v tomto...:-D

Datum: 30.06.14 16:43

Ahoj. Tak jsem se vzmužil a dovolil jsem si jedné slečně (asi 35 let), napsat, co zrovna ji k tomu vedlo, že si to tam, to IQ o velikosti 128 dala. Podotýkám, že to byla oproti jiným jedna z mála informací, které tam měla. ,,Pokud člověk nepoužívá hlavu, jsou mu čísla k ničemu., ,,V pořádku, radši nenapíšu nic, než nějakou přiblblou odpověď...,,

A tak teď nevím, co si z těchto odpovědí přebrat? Dotazy kolem IQ byly si myslím docela jednoduché. Jen na ty odpovědi asi se svým IQ nestačím. A to mě ani nevynadala za nějakou drzost. Co si o tom myslíte teď?

Od: lujs®
Datum: 30.06.14 17:00
avatar

Asi byla doopravdy inteligentníííí. :-D :-D :-D

Datum: 30.06.14 22:07

Ahoj, Ty jsi tím IQ úplně posedlej ! Na Štěstí, co se to IQ zveřejňuje, tak to není o vědomostech, ale spíše o logice, jak zařadit různě šrafovaný čtverečky, který mezi ně patří a který ne. A je tam spousty lidí, jelikož máme stejný okruh zájmů, tak uvedu žen, které ač mají uvedený vysoký IQ, tak si pletou vibrátor a vibrafon, a o da Vincim si myslej, že je to značka parfémů, Leonardo, vidíš to?

Datum: 01.07.14 16:59
avatar

IQ o vědomostech ale není, je o "výkonu" s tím, co máte k dispozici.

Od: jik
Datum: 08.11.14 14:58

Ano, je důležité. Kdyby místní diskutující nebyli tak blbí, ačkoliv by jim stačilo se druhým do jejich záležitostí neplést, věděli by, že inteligentní lidé mohou mít problém s interakcí s jinými lidmi, a to z toho důvodu, že si hůř hledají sobě rovného - kamaráda, přítele - je jich totiž mnohem míň. Nicméně je již údajně potvrzeno, že čím je někdo blbější, tím víc si myslí, že je chytřejší, takže příspěvky zde nejsou tak překvapivé.

Takže jednoduchá rada, jak i blbec se může rozumně vypořádat s tím, že si lidé dávají do profilu na seznamce IQ, zní: prostě se do druhých nevsírejte, když víte ho*no.

Od: petr02
Datum: 09.11.14 10:30

A Ty si zase myslíš, že když se těch s "vysokým IQ" zastaneš, tak z Tebe už nebude blbec, ale genius.

A na IQ se nedá odpovědět jestli je důležité nebo není. Krajní meze IQ můžou být výhodou, ale můžou být také nevýhodou. Záleží na tom, jak se s tím člověk popere. Nadprůměrě chytrý člověk většinou i během dětství potřebuje speciální zacházení, aby něco v životě dokázal, pokud se mu dostane, může pak být velmi úspěšný. Průměrně chytrej člověk nepotřebuje žádné speciální zacházení, má život jednodušší a pokud chce, tak může dokázat i téměř stejné věci jako ten nadprůměrně chytrý.
Na těch seznamkách by se mělo spíše vyplňovat EQ, protože spousta jedinců má docela nízký emoční kvocient, který je pro život důležitější.

Datum: 09.11.14 10:38
avatar

Petře *palec*

Od: jik
Datum: 09.11.14 14:43

Já vám řeknu, co je IQ: iq je, že budu mlčet jako hrob, až budete luštit jednoduchoučké obrázky a bude vám dělat problém spoustu těch jednoduchých obrázků vyluštit. IQ je, že vy budete nejspíš taky mlčet jako hrob, až někdo hloupější než vy sám bude tyhle obrázky luštit a vy se budete potichu divit, že i ty nejtriviálnější vyluštit nemůže. Tohle je IQ v praxi.

Přestože vás neznám, dovolím si vás tipnout na průměrné IQ, z toho co tu píšete, Dovolim si taky tipnout, že se opravdu běžně nekamaradíte s lidmi s lehkou mentální retardací, tj. IQ 70. Předpokládám přitom, že se s nim nekamarádíte sám od sebe, aniž byste znal jejich IQ - podle wiki jsou to lidé, kteří s potížemi zvládnou zvláštní školu.

Potom člověk s IQ 130 se taky nebude běžně kamarádit s někým s IQ 100, a to aniž by hodnotu jeho IQ znal. Jaksi si nebudou moc rozumět ;) někdo s IQ 100 bude mluvit a ten s IQ130 se bude držet za hlavu a říkat si "Božeeee..."

Takže tohle je IQ, IQ znamená co znamená, no a vy to možná i doposud nevíte, a pakliže to nevíte jako ostatní většina diskutujících, tak se aspoň nevsírejte druhým do toto, že si jej na svůj seznamkový profil dávají.

 

Od: petr02
Datum: 09.11.14 22:59

Přikládáte tomu IQ moc velkou důležitost, koho ve skutečnosti zajímá nějaké luštění obrázků? Mě je jedno, co si kdo dává na seznamkovej inzerát, jen jsem dal tip, že EQ je pro život podstatnější, protože vaše EQ se projevuje neustále a ovlivňuje vaše okolí. EQ se narozdíl od IQ dá i celkem dobře odhadnout.
Tipovat můžete, ale to je asi tak všechno, co můžete, možná vás překvapí, že z běžného projevu nepoznáte výši IQ, maximálně tak u lidí s velmi malým IQ. Já si nikdy u odborníka IQ neměřil, dělal jsem si několik online testů, ve většině případů jsem se pohyboval kolem 110 a někdy i kolem 120, ve skutečnosti mi je to ale celkem jedno.
Vím, co je to IQ v praxi, ale pokud mám mluvit za sebe, tak na IQ bych při seznamování skutečně nekoukal. Já vycházím dobře s lidmi napříč celým IQ a i oni se mnou i když maj třeba IQ pravděpodobně výrazněji odlišné. Možná vás zase překvapí, že to, jestli s někým dokážete vycházet nebo ne, závisí především spíše na tom EQ. Není náhoda, že lidé s vysokým IQ mají často nízké EQ, což jim pak dělá značné potíže ve společnosti. Ale generalizovat se nedá, každej jedinec je individuální a kromě vrozeného IQ má na něj vliv spousta faktorů, takže říkat, že člověk s IQ 130 se nebaví s člověkem, kterej má IQ 95, to je hodně přestřelené, je to naprostej nesmysl, kterej se nedá nijak prokázat. I přes ten rozdíl v IQ je může celkem snadno spojovat nějaký stejný zájem, koníček či životní zkušenost, podobný (špatný) osud, apod..

Od: jik
Datum: 10.11.14 19:32

Nebudete se zlobit, když jsem si to nepřečetl? Je to totiž moc dlouhé a mě se neche.

Jestli si někdo dá do profilu na seznamku takové věci, jako je znamení horoskopu, barvu očí, nebo odškrtá povahu: bavící, rozverná atd., tedy věci, které neříkají vůbec nic, potom nevidím rozumný důvod, proč si tam jiní lide nemohou dát IQ, z kterého se alespoň dá něco hmatatelného usoudit.

Od: petr02
Datum: 10.11.14 23:51

Ne, nebudu se zlobit, mně je to celkem jedno, taky bych to už nečetl.

Datum: 09.11.14 11:29
avatar

Já souhlasim. Nechápu proč by někdo, kdo uvede hodnotu IQ měl být zoufalec O.o Ať už u mužů nebo u žen...Když tam lidé píšou věk, možná výšku atd., tak proč ne IQ? Nedokážu si předtavit, že by si člověk s IQ 140 mohl rozumět s tím, kdo má IQ okolo stovky...

 

 

 

Poslední otázky Poradny volná diskuze
Nejnavštěvovanější otázky v rubrice

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.