Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
prosím znáte někdo přesný postup reklamace na Aliexpress pomocí open dispute.Objednal jsem si telefon a hned po přijetí byl vadný.Tak jsem zahájil otevřený spor a do 4 dnů mi přišlo vyjádření od prodejce co mám ještě vyzkoušet atd.Ve sporu jsem podal žádost o vrácení částky a zaslání telefonu zpět,což prodávající stornoval.Nyní potřebuji prosím poradit co volit dále z nabídky,kde jsou tlačítka PŘIJMOUT ,UPRAVIT, ZRUŠIT SPOR, ESKALOVAT SPOR. Patrně mám na výběr volbu UPRAVIT nebo ESKALOVAT SPOR. Děkuji
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.