Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Kde si jako student vydělat 20tisíc

Od: nick0082 odpovědí: 10 změna:

Zdravím

chci se zeptat, jestli nevíte jak a kde si nejlépe vydělat jako student 20tisíc, nejlépe za 2-3 měsíce.

Děkuji

10 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

joi
hodnocení

0x

Dotaz by měl znít asi takto - hledám práci a nabízím tyto znalosti, dovednosti a přednosti a hledám práci v těchto oborech... Na váš dotaz by se totiž dalo klidně odpovědět, že zméněné peníze si můžete vydělat třeva ve filmech pro dospělé a to za pár dní.

nick0082
hodnocení

Jsem student, 15 let, mám znalosti a dovednosti v IT.

zvidavajanca*

Ono dost záleží, jaké dovednosti v IT - on je to obor docela rozsáhlý.

ukulele*

Studente s IT znalostmi, jak si na tom s rukama? Co makat na stavbě, nebo ve skladu? Mě to připadá, že skoro každý se ohání jen IT a myslí si že pomocí IT se vše vyrobí a postaví, doveze a udělá.

nick0082
hodnocení

Tak samozřejmě že manuálně zručným jsem a trochu zkušenosti mám i v polygrafii, ale ta IT se mi zdá jako nejjednodušší a baví mě.

iz*
hodnocení

0x

Kolik podniků/firem/obchodů už jsi obešel? Kolik sis dal inzerátů a kolik pracovních portálů už jsi prohledal? Tady práci nenajdeš ...

hodnocení

0x

Takovéhle peníze jsem vydělával jako student přes léto o žně, odvážel jsem obilí, vozil díly a naftu...je k tomu ale potřeba Téčko v řidičáku...

buss
hodnocení

0x

Student něco studující by měl už mít nějaké znalosti a mít co nabídnout, snad šel do školy už s nějakým zájmem, A co pak po ukončení školy? Když neví, co bude dělat?

host*
hodnocení

0x