Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
chci se zde vyzpovidat, protoze věřim že většina lidí zde jsou inteligentni.
Zamiloval jsem se do své učitelky a to až po uši, pořad na ni musim myslet, co asi v tu chvili dělá, představuji si jak ji představim rodině nebo jak se prochazíme po parku. Jsem hodně citlivý, takže hodně kvůli tomu brečím, a dělá mi problém abych se nerozbrečel i na veřejnosti. Teď u nás bude pouť, jak rad bych ji tam měl a pozval ji na oběd, nebo kamkoliv jinam. Jsem idealista a jednou bych chtel dokazat něco velkeho, jako Steve Jobs nebo N.Lauda. Mám strach že jak začnou prázdniny, už ji nikdy neuvidím, pokud ji nepozvu na tu pouť nebo kamkoliv jinam, musim aspon vyznat své city k ní. Chce se mi z toho brečet. Chci ji a strašně ji miluji. Moc vas prosim, nepiste jak je to nemozne protoze je ucitelka nebo protoze je o 13 let starsi, protoze je blaznum co věří že dokažou změnit svět se to opravdu podari. Me je 15.
Dobrý den, krásný příběh mladého hocha plného ideálů. Chudák paní učitelka, která ke své práci musí ještě čelit láskám svých žáků. Pokud je to žena normální, tak Vás (citlivě) odmítne, ale asi ji to zvedne sebevědomí a udělá radost. Tak, tu radost ji udělat můžete, ale tím to skončí. A kdo nemiloval svou učitelku? Jejda, nás bylo. Zdá se to být trochu cynické, ale je to upřímné - nechte si na paní učitelku krásné vzpomínky a podívejte se po holkách svého věku. Když najdete tu správnou, která Vás bude motivovat, tak snad i něco v životě dokážete. Zdravím!
doplněno 04.06.14 09:25:miloko - v pohádkách také vítězí dobro nad zlem. A v realném světě=? Snad bude lepší, aby ten chlapec prozřel hned a neměl trauma. To, že chce slyšet něco jiného, není podstatné. Podstatná je realita, ne fantazie.