Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Pocit pádu při usínání

Od: nameless* odpovědí: 7 změna:

Zdravím, na Facebooku jsem našel tuto fotku (odkaz snad bude fungovat) a nemohl jsem nedostat brouka do hlavy, proč se nám to děje? Proč občas těsně před tím, než usneme máme pocit, že padáme a díky tomu pocitu sebou škubneme a poté ten pocit zmizí? Doteď jsem to neřešil, ale potom, co vidím že se to neděje jen mně, chci znát odpoveď :)

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

0x

Nejsem odborník, ale tipuju obrannou reakci organizmu aby se vám něco nestalo. Prostě tělo vypíná nad sebou kontrolu, tak mozek zapíná obranu.

Já jako dítě míval sen, že lezu na vysoký sloup a pak jsem i se sloupem padal až jsem se vzbudil. Nevím co to mělo znamenat, ale příjemné to nebylo.

hodnocení

0x

Pokud jsme při vědomí, mozek kontroluje svaly v těle prostřednictvím nervových vláken. Jakmile při usnutí mozek vypne, kontrola se přeruší a svaly se náhle uvolní. To se projeví tím cuknutím.

hodnocení

0x

Mně přijde velice zajímavé, jak má každý nějakou verzi tohoto "pádu". Já třeba zakopávám o schod... a je fakt, že to trhnutí je dost nepříjemné :) Myslím, že by bylo velice zajímavé zjistit, jestli se to děje i při kontinuálním braní hořčíku - mně se při něm změnilo dost věcí ohledně pohybu (lepší koordinace pohybů, držení těla, pocit lehkosti při pohybu a větší aktivita celkově).

nameless*
hodnocení

Mně se to děje vždy těsně před tím, než usnu. Jsem sice ještě vzhůru, ale už úplně mimo :) žádnou verzi nemám, nic se mi nezdá... prostě mám pocit, jako kdyby se se mnou převrhovala postel a tím cuknutím/trhnutím bych měl udržet rovnováhu, abych nespadl :) jinak díky za odpovědi, s tím mozkem je to mnohem pravděpodobnější než vcházení astrální projekce *zed*

Mno, ehm, tou "verzí" jsem myslela to, že já zakopávám, a třeba s Vámi s převrhne postel...;) co jsem teď hledala na netu, někdo psal, že leze na mokrou skálu a nakonec spadne zády napřed... je to opravdu různé :)