Nejste přihlášen/a.
Dobrý den.Nemáte někdo zkušenost z jistou společností NaturaMed Pharmaceuticals? Nabízí tabletky Omega marine forte...Nejdřív jsem svolila s "nějakou" objednávkou...2x mi přišla krabička jen jako vzorek...pouze za poštovné..ale pak jsem si měla objedat celou krabici za asi 500,- Bohužel jsem finančně pohoršila a prostě jsem nic nezaplatila(samozřejmě že jsem nic nedostala,jen že to musím zapaltit...) Později mi přišla upomínka už něco kolem 800,- a asi za měsíc mi přišel dopis,že mám poslední šanci zaplatit,jinak se to dá na právní vymáhání...prosím poradte...už jednou jsem ztrozkotala na podobné věci...jakýsi pony club...když už jsem to nechtěla tak sem nezaplatila...šlo o balíček okolo 400,- pak mi přišlo že mám zaplatit 800,- a pak ty vyhrůžky...a když jsem zapaltila tak jsem nic nedostala...a nešlo se ničeho dovolat..800,- jsem vyhodila...sviním zlodějským...
Pokud Vám někdo něco pošle bez objednání,klidně si to můžete bez zaplacení ponechat. Ale nesmíte reagovat na jakoukoliv nabídku odesilatele.Pokud tak učiníte,již je to bráno jako souhlas s podmínkami jeho zásilkové služby. V běžné praxi platí,že pokud nic nedostanu,nic neplatím.Ale protože neznám podmínky,na které jste zřejmě přistoupila nějakou objednávkou,nemohu dát konkrétní odpověď. Doporučuji obrátit se na Sdružení obrany spotřebitelů,kde zcela určitě mají s tímto "prodejcem - vyděračem" své zkušenosti. Telefon : 900 10 10 10 (10,- Kč/min.) nebo e-mail :poradna@asociace-sos.cz
Ty vzorky jsem zaplatila (bylo to jen za poštovné),ale pak přišel šek na 549,- a to už sem nezaplatila...ale ani nic nedostala...pak přišel další šek..už s penálem..kolem 800,- to už mě nasr...a ted přišel dopis že mám poslední šanci zapaltit,jinak to budou právně vymáhat...to je naposledy,co jsem na něco kývla,,jsou to jen svině vyděračské a zákeřné
Dobrý den, nevím kdy proběhla vaše komunikace, ale s platností nového občanského zákoníku je i souhlas v nahrávaném telefonickém rozhovoru považován za uzavření smlouvy, tak pozor na to.
" Svolit s objednávkou"je právní i jazykový nesmysl. Buď jste svolila, že Vám zašlou nějakou nabídku, nebo jste si něco objednala. (Tipuji spíše to druhé, protože jste byla ochotna zaplatit poštovné.) A co znamená věta: "Pak jsem si měla objednat celou krabici za asi 500,-."?
-------
V obchodních podmínkách zmíněné firmy jsem našla toto:
2. První 30ti denní balení za akční cenu + věrnostní program
Získáte 30ti denní balení OmegaMarine Forte za 0,- Kč.
Ve Vašem uvítacím balíčku dostanete OmegaMarine Forte balení zdarma, zaplatíte jen 49,- Kč za poštovné a balné. Za měsíc Vám automaticky zašleme balení obsahující 120 kapslí, což je dávka na dva měsíce užívání a poté stejné balení každý druhý měsíc. Cena tohoto dvouměsíčního balení je 549,- Kč, poštovné a balné je zdarma.
Cena zahrnuje DPH a platí do vydání aktualizovaného ceníku.
--- A dále:
Zásilky můžete kdykoliv přerušit, změnit, zásilku přeskočit, či zásilky zrušit. Zavolejte nám na naše zákaznické centrum, rádi Vám poradíme a pomůžeme.
Vrácení zboží a reklamace
Na neotevřené zboží máte 14ti denní vratnou lhůtu ode dne jeho dodání. Po dodání produktu ho prosím prohlédněte a ujistěte se, že kvalitativně odpovídá zakoupenému produktu. Eventuální chyby či nedostatky musí být neprodleně oznámeny buď písemně, či přes telefon. Při vracení zboží musí být produkt v původním obalu a zákazník zaplatí zpáteční poštovné sám. Důležité: při rušení abonentního programu musí zákazník zaplatit obdržené zboží a za zboží které mu bylo v době před momentem odhlášení zasláno.
------- Podle mne jste měla minimálně lhůtu 14 dnů, kdy jste mohla zboží vrátit, a ukončit smluvní vztah.
Pokud si něco objednáte, nestačí si říct, že už to nechcete, a nezaplatit. Každou smlouvu je nutné řádně vypovědět - ukončit smluvní vztah. Pokud tak neučiníte, je poskytovatel v právu a skutečně po Vás může vymáhat nezaplacenou částku.
------- Protože odhaduji, že jste si VOP neopročetla, upozorňuji ještě na osobní údaje. Obejdnávkou jste souhlasila s uchováváním a správou svých osobních údajů a se zasíláním "výhodných unikátních nabídek od pečlivě vybraných obchodních partnerů".
Vaše osobní údaje nyní spravují minimálně čtyři společnosti (ale tipuji, že je již mají k dispozici i zmínění "pečlivě vybraní partneři"): 1. Společnost NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o., IČ: 26106965, 2. UniCall Communication Group s. r. o. 3. AIMÉ s. r. o. 4. Postavdelingen s. r. o.
Pokud s tím nesouhlasíte, máte neprodleně kontaktovat společnost NaturaMed Pharmaceuticals. (Cituji: V případě nesouhlasu s tímto postupem, či v případě požadavku na výmaz či úpravu Vašich osobních údajů, nás prosím neprodleně kontaktujte.)
A já bych doporučila si po pár týdnech ověřit, že žádná ze zmínených společností už Vaše nemá k dispozici (že je zlikvidovali).
Více najdete ve VOP NaturaMed Pha/....
------- Pokud jste objednávala přes web, měla jste všechny tyto informace k dispozici před odesláním objednávky. Před odeslání objednávky bylo nutné zaškrtnout, že jste byla s VOP seznámena ...
Pokud jste objednala telefonicky a pokud Vás volající s neseznámil s VOP, možností reklamace a ukončení "věrnostního programu", byla by samozřejmě situace jiná.
Ani v takovém případě však nestačí jenom nezaplatit.
Děkuji za reakci. Ano to je přesně ono-30-ti denní balení za akční cenu+věrnostní program.Bylo to přes telefon a paní říkala že mi přijde dopis s pokyny atd...jenže manžel mi to omylem vyhodil a na jejich wstránkách jsem nic nenašla..Budu muset zavolat na jejich číslo a vše vyřešit...jo za blbost se platí...ale to že dnes platí i slovo po telefonu jako smlouva,to mě šokuje...moc děkuji za Váš čas
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.