1x



Proč jsou chovatelé pejsků bezohlední

Od: Datum: 02.03.14 10:29 odpovědí: 39 změna: 10.03.14 23:29

Proč jsou někteří chovatelé pejsků bezohlední vůči svému okolí a terorizují ho tím, že nechávají po svých miláčcích pozdravy ve formě výkalů a při upozornění na jejich bezohlednost nastupuje arogance a hrubosti? Proč si s tímto problémem nedokáže poradit ani policie? Proč to v jiných státech funguje a u nás ne? Opravdu se s tím nedá nic dělat?


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: cuca®
Datum: 02.03.14 10:41
avatar

Je to smutne, nemuzu bohuzel reagovat jinak, nez ze jsme prasata.

Doma se taky nikdo nev...e na podlahu.

Ale je to pripad od pripadu.

Na vesnici to celkem tolerujeme, jsme tak nejak zvykli, proste je to jine.pokud se

ve meste, kde je park ci hriste mnohdy jedinym mistem pro hry s detmi, je to hnus.

Lidi nepredelate, jsou slusni, co to chapou a uklidi a prave ti arogantni, co preci nebudou sbirat nejake h...o, ikdyz je od jejich milacka.A jiny priklad, vsimate si, jak jsou opet plne prikopy pet lahvi a jineho rozmaniteho odpadu?

Omlouvam se za ta alespon trochu zamaskovana sprosta slova, ale v techto pripadech mi slovo výkal prijde malo vystizne..

takze lidicky, berte si do kapsy pytlik a uklizejte, beztak pak sami nadavate na jine, kdyz do toho slapnete!

Datum: 02.03.14 10:48

Plně s Vaším názorem souhlasím, jen ještě dodám, že u nás na sídlišti někteří rádobychovatelé psích miláčků klidně nechají výkaly podělat dětské pískové hřiště. Ty samé takychovatele vídám, jak si z pískoviště odnáší kbelíky písku do svých bytů, zřejmě jako místo pro močení svých miláčků doma. Hádejte, co dělají s upotřebeným pískem...A není proti tomu legální obrany. Policie to odmítá řešit.

Datum: 02.03.14 10:46
avatar

Šamane, úplně s vámi souhlasím. Je to děs a hrůza. Mám pod okny velkou louku, na kterou si chodí děti hrát. Chodí tady celé rodiny, kluci a tátové čutají s míčem. A nejen to! Chodí tady i pejskaři venčit své miláčky. Babky s malými pejsky uklízejí maličké hromádky, ale dědkové a mladí majitelé psů velké hromady ne. Chodí tady třeba jedna mladá, velice pěkná a dobře oblečená slečna se dvěma psy. U prvního až pátého kraválu, když jsem povykovala z okna, tvrdila, že mají srajdu a to že nejde sebrat. Při posledním řevu jsem jí vypočítala, že když přijde na louku se dvěma velkými psy, zůstane po nich na konci měsíce 60 smradlavých hoven. Minimálně! Dozvěděla jsem se, že jsem stará pí*a a ať se starám o sebe a že ona bude sbírat, když budou sbírat všichni. A že to vadí jen mi, že nic nikdo nikdy neříkal. Je zajímavé, že pod jejich okny je také louka, sice menší, ale je. Stejně chodí na tu naši a její sousedé mají ze mně srandu. Neví nic o hromadách, protože oni mají pod okny čisto. *zed* V každé kapse každého kabátu a bundy mám sáčky a sbírám. Hovina na chodníku, na trávě, na botách, na míčku od psa. To je tragedie! *plac*

Datum: 02.03.14 10:47
avatar

Ano, dobře položená otázka. Psi jsou v pořádku, majitelé někdy nikoliv. A, bohužel, někteří jsou nenapravitelní... Co s tím? Vychovávat upozorňováním stále dokola. Policie na to sice páky má, ale před jejich příslušníky jsou páníčci opatrní...

Datum: 02.03.14 10:51

Přesně! Kolikrát jsem už policajty na tyto věci upozorňoval a jejich odpověď? Museli bysme je přitom chytit a celý hodiny tady hlídkovat nemůžeme, nehledě na to, že si před náma dají pozor. Když jim ukážu fotku, jen se tomu smějou. Tak alespoň upozorňuju na ty chovatele, kteří neopatřili svým miláčkům známku. To už řešit musí.

Datum: 02.03.14 10:52
avatar

Protože celá společnost je sobecká a proč se zabývat co je za dveřmi bytu. Já si doma uklidím a venku to nějakej hlupák (já dodoávám dobrák, kterému záleží co je za dveřmi jeho bytu) uklidí a zítra to půjdu zase zadělat. Je to určitý druh sobeckosti.

Od: justanswer
Datum: 02.03.14 10:59

a proc bych to mel delat? muj pes o velikosti 40cm ma kralici bobky co se do druhyho dne rozlozej.. bezne tu chodej velci psi co maj s prominutim hovna jak kone a nikdo to nesebere.. dalsi vec jsou kuraci, frajer dohuli a spacka flakne na zem.. takovej spacek tady bude o rok dyl jak mikro bobek myho psa.. takze tak

Datum: 02.03.14 11:07

A jsme u toho. Nikdo nezačne sám u sebe. Hlavní argument je, proč bych to měl dělat...Smutný argument. Proč bych měl dodržovat rychlost, kdož ostatní jezdí taky jak prasata, proč bych neměl krást, když krade polovina politiků, proč bych neměl vraždit, když je tolik vraždt. Proboha co jste zač? Přesně kvůli tomuhle společenství, které právě svými argumenty zastupujete jsem založil tuto debatu. Proč byste to měl dělat? Třeba aby vám policie nedala pokutu, nebo někdo naštvaný přes nos...

doplněno 02.03.14 11:08:

Nebo třeba jen pro dobrý pocit, že nejsem stejný dobytek, jeko někteří z nás...

Od: justanswer
Datum: 02.03.14 11:10

hold takovy jsou cesi.. a myslim ze cesko ma daleko vetsi problem nez jsou psi bobky

Datum: 02.03.14 11:16

Jasně, tak budem houfně znečišťovat veřejné prostory výkaly, krást a zabíjet. Česko má přece daleko větší problémy...Opakuji...Co jste vy vůbec za tvora?

Od: justanswer
Datum: 02.03.14 11:19

Nesbiram bobky.. nekradu, nezabijim, nic nehazim po zemi a tridim odpad i pres to ze u nas se plati popelnice 500kc na osobu. Po psovi bobek nikdy neseberu a kdyz si me nejakej vul bude chtit fotit.. zkusit to muze.

Datum: 02.03.14 11:22

Proč mi nadáváte? Pokud bych vás viděl a měl fotoaparát, ihned vás vyfotím. Co mi uděláte? Hrdino? 500 korun na osobu se vám zdá hodně, když už nesbíráte bobky, určitě si s odpadem taky poradíte. Vy na to máte. Věřím vám!

Od: justanswer
Datum: 02.03.14 11:24

Pane, muzete mi prosim ukazat kde Vam nadavam?

Datum: 02.03.14 11:26

Jak vám to mám ukázat?

Datum: 02.03.14 11:12
... třeba pro to, že se na sebe ráno podívám do zrcadla... Vlastně lze jen litovat ty, kteří neslyší své svědomí a musí se jim to vysvětlovat. M
Od: radimre*
Datum: 03.03.14 09:40

Plně souhlasím sváma saman47 je to jednoduché...jako na vojně (Kdysy) pokud se budou buzerovat mezi sebou vojáci důstojníci mají klid pro své lumpárny.

Dneska je to to samé ale v masovějším rosahu a jidi to žerou...Většina jsou ovce...Kdyby mi někdo řekl před cca 23 lety řekl jak se dokáže společnost změnit,nevěřil bych...mám na tuto společnost svou filozofii a myslím že se spousta lidí bude brzo divit pokud se nezmění k lepšímu...

Takže přátelé hádejte se,nestarejtese o druhé a jen si stěžujte a nic proto nedělejte, to vám přinese jistě "klidnější a šťastnější život"

Od: cuca®
Datum: 02.03.14 11:11
avatar

Ano, ted jste vlastne timto prispevkem vyresil celou zahadu! Takhle to prave v nasi mysli pracuje, proc ja, kdyz oni ne, a pak to tak vypada.

Samane, fotte, zvetsena co jejvic nechutna h...a tem pejskarum, co to neuklidi rozdavejte, na cigaretach budou prohulene plice, tak vy budete mit svoji vlastnikampaň :)

doplněno 02.03.14 11:29:

Ja nemyslela ty lidi, ale ta h...a :) proste nafotit ta nejvetsi a nejnechutnejsi a rozdavat je, jako policajti za rychlost obrazky, vy za h...o taky h...o *haha*

Datum: 02.03.14 11:14

Ono to zase není s tím focením tak jednoduché, v takové chvíli, kdy je vyfotíte si velmi rychle vzpomenou jaká mají práva a vysloví s focením jejich osoby nesouhlas. I přesto fotím a podle jim lžu že nefotím je, ale přírodu kolem nich. Někdy nastupuje agrese, ale zatím jsem to vždy ustál.

Datum: 02.03.14 11:51

Proc byste to mel delat? Protoze je to vas pes a mate zodpovednost za to, aby neobtezoval okoli. Ze ma male bobky neni argument, porad je to vykal a neverte tomu, ze se rozlozi do druheho dne. Stejne jako jste zodpovedny za sveho psa a musite zajistit aby nebehal na detske hriste, neotravoval lidi kolem, nenapadnul jineho psa atd., tak jste zodpovedny i za to aby po nem nezustaval venku bordel. Presne kvuli takovymhle lidem se pak musim potykat s neprijemnymi recmi a apriornim podezrivanim, ze moji psi muzou za to co se venku vali. Mam dva velke psy, uklizim po nich, hlidam je, snazim se byt k okoli co nejohleduplnejsi a fakt me pak stve kdyz musim poslouchat nektere komentare. Nemluve o tom jak me dokaze vytocit kdyz jdu uklidit po svem psovi a pritom do neceho slapnu.

Datum: 02.03.14 11:08
Zdravím. Máte stoprocentní pravdu. Bohužel bezohledností je tato doba prosáklá. A není to jen u chovatelů pejsků. Všude jsou ohleduplní lidé a ti bezohlední. Jen ti ohleduplní nejsou tolik vidět. M
Datum: 02.03.14 11:28
avatar

Se divím, že se na vás nespustila smršť nadávek. Pes je v této republice už něco jako bůh. Dokonce víc než dítě. Pokud se ve zprávách bude mluvit o opuště ném či týraném psu a zároveň i o takovém dítěti, tak pes bude mít mnohem víc reakcí.

Od: xixi*
Datum: 02.03.14 11:40

Někde na youtube je video, myslím ruské, jak pán v parku číhá na nepořádné pejskaře, nejdřív je upozorní a pak jin nesebrané výkaly rozmaže po zádech. Měl bych sto chutí to někdy udělat.

Co mám vypozorované, tak po psech neuklízí namachrovaní mladíci, potom zmalované slečinky a pak se neuklízí po "rodinných" psech, které venčí pokaždé někdo jiný stylem "vyběhnout před barák - popohánět psa ař už udělá potřebu - za dvě minuty domů". A nejhorší je to v zimě, kdy hromádku zahrnou sněhem a mají svědomí čisté. Pak na jaře je to k zblití sprominutím.

doplněno 02.03.14 11:43:

koukám, že je i české video


Datum: 02.03.14 12:50
avatar

Venku je pěkně blíží se jaro a tak chodíte určitě všichni na procházky do přírody. Okolo přehrad,rybníku,po lese,i po různých cyklocestách.Čeho je tam více? Psích výkalu nebo plastových lahví, sklenek od různých nápojů,igelitek,papíru. Kolem silnice pytle s odpadky asi od chatařů,staré matrace,pneumatiky.Každý by si měl svůj nepořádek uklidit včetně psích výkalu ale vy tady vidíte jen ty psi.Po těch se uklízet musí.ale co to ostatní? Odpad po člověku ne? Kdo tu tento člověčí zlozvyk kdy zkritizoval? Zeptal se, proč lidé po sobě neuklízejí v přírodě? Okolo naší přehrady v létě je lidských výkalu plný les ač je zde plno restaurací i veřejných WC.

Datum: 02.03.14 15:04
avatar

naprostý souhlas - ze zkušenosti vím, že se lidé k přírodě chovají bezohledně a jako "čuňata" - a možná jsou to právě takoví lidé, kteří neuklízejí ani po svých psech. Ale - přece jenom kolem sebe vidím stále více lidí, kteří hromádky po svých psech sbírají (zatímco v přírodě zatím takový trend zatím moc nepozoruji.)

doplněno 02.03.14 16:51:

-mám například známého, který psa a žádné zvíře nemá, takže tedy nikomu "neškodí" - ale s přehledem při jízdě (i jinde v přírodě) vyhazuje z okénka na silnici v autě nastřádané odpadky, včetně neuhašených nedopalků, obalů od potravin, i lahví od nápojů.

To mně tedy "bere čert" ! - vždy, když s ním náhodou jedu, tak se snažím mu vyhazované věci včas sebrat, ale kouká na mne jako na blbce, vůbec nechápe, proč to dělám a protože je hrubec, tak mi ještě nadává. To si pak říkám - zlatá "hovna". Naštěstí s ním jedu jen zřídka.

Myslím ovšem, že je to bohužel naše národní povaha, protože v civilizovaných zemích (např. v Německu) toto neuvidíte. Takže nevím, proč nadávat jenom na pejskaře, protože mezi "prasata" patří celý národ.

doplněno 02.03.14 16:53:

-mám například známého, který psa a žádné zvíře nemá, takže tedy nikomu "neškodí" - ale s přehledem při jízdě (i jinde v přírodě) vyhazuje z okénka na silnici v autě nastřádané odpadky, včetně neuhašených nedopalků, obalů od potravin, i lahví od nápojů.

To mně tedy "bere čert" ! - vždy, když s ním náhodou jedu, tak se snažím mu vyhazované věci včas sebrat, ale kouká na mne jako na blbce, vůbec nechápe, proč to dělám a protože je hrubec, tak mi ještě nadává. To si pak říkám - zlatá "hovna". Naštěstí s ním jedu jen zřídka.

Myslím ovšem, že je to bohužel naše národní povaha, protože v civilizovaných zemích (např. v Německu) toto neuvidíte. Takže nevím, proč nadávat jenom na pejskaře, protože mezi "prasata" patří celý národ.

doplněno 02.03.14 16:59:

- omlouvám se, že jsem příspěvek vložila dvakrát - ne omylem, ale protože mi blbne počítač - ale zase na druhou stranu jsem tím svůj názor jenom potvrdila. Zamyslet se nad sebou bychom měli všichni.

Od: ma*
Datum: 02.03.14 13:47

Proč jsou lidé tak bezohlední, proč mamča v lese přebalí mimino a plenku hodí za strom, proč si lidi udělají na louce piknik a odpatky nechají na místě, proč si chlap sní tatranku a obal odhodí za sebe? Proč je rybník plný pneumatik. Každý musí začít u sebe.

Datum: 02.03.14 16:36
avatar

Každý by si po svém psovi měl uklidit, a jedno, jestli je to vlkodav nebo pinč. Argument, že malé hovínko se rozloží samo, je opravdu hodně, ale hodně trapný a takové prase, co po svém psovi neuklidí, bych také s chutí nafotila. Všem stejnou měrou.

Co mi ale vadí stejně, tak jsou flusance, vajgly, papírky a podobné nádhery. Před chvílí jsem vystupovala z auta, vedle v autě cigán a odplivl odporný chrchel skoro až na chodník před vchod. Tak jsem se ho hlasitě zeptala, jestli to to prase půjde taky uklidit, protože na podobné dementy jsem silně alergická.

Od: ivik®
Datum: 02.03.14 16:50
avatar

To máte všichni úplnou pravdu, ale kdy si po sobě začnou uklízet taková prasata jako kuřáci, ti, kdo flusají žvýkačky kde se dá, ti co vozí pytle odpadků a jiných sraček do lesů a na divoké skládky.Proti tomu jsou psí hovínka někdy úplné prd.

Datum: 03.03.14 07:49

Takže vlastně znečistěné chodníky od psích miláčků jsou roztomilé a je třeba je ještě více znečisťovat psími výkaly. Tím netvrdím, že flusači a odpadky v lese jsou OK...

Datum: 03.03.14 09:03
avatar

Každý by si měl uklízet svůj nepořádek i po psovi.Ale většina lidí vidí jen ty psí hovínka ostatní je normální. Uklízet se musí vše.Jestli vyhodím pytel odpadku někde v lese do toho přeci doma nestoupnu.Jsou špatní jen ti pejskaři.

doplněno 03.03.14 15:29:

Vážená saman kdo neuklízí okolo sebe neuklízí ani po psovi. Jedno souvisí s druhým.Vám zřejmě vadí jen ti psi ostatní ne.Doma ovšem máte uklízeno.Píchl jsem asi do živého,že? Takových diskuzí o psích exkrementech je tady na poradně plno. Tak ne Vaše diskuze ale kopírování otázky.Stačí použít vyhledávač.

Datum: 03.03.14 14:30

Já vidím jak hovínka psích miláčků tak i ty odpady v lesích, obojí je špatně, ale tady se řeší hovínka psích miláčků. Pokud chcete řešit bordel v lesích, založte nový příspěvek. Proč každý řekne: Můj pes sice kaká po veřejných prostranstvích, ale ostatní plivou žvýkačky a hemry. Proč si nezaloží svojí diskuzi o žvýkačkách a žlutozelených, žilkami protkaných hemrech? V některých při bližším zkoumáních ještě tepá život... To neuspěje ani jako chabá výmluva. Řešme zde hovínka psích miláčků.

Datum: 03.03.14 16:34

Máte pravdu. Jsem proradný padouch, kterému vadí JEN hovínka psích miláčků na veřejných prostranstvích a kopíruji otázky. Doufám, že jsem vás uspokojil čistotou svých myšlenek, stejně, jako tyto karty uspokojily moji touhu po slově Božím. Spokojen, nebo ještě něco?

Datum: 02.03.14 16:50

Je to jinak.

Někteří bezohlední lidé si pořizují psy.

Datum: 03.03.14 18:02
avatar
Řešení bych viděl takové že pokud se pes vyprazdní a majitel to nesebere tak kopnout majitele do hlavy a psa taky.
Jaký pán takový pes!
Datum: 04.03.14 07:22

V takovém případě by majitelé psů velice rychle využili zákony, které je ochraňují. Kdo ale ochrání nás, kteří denně absolvujeme na chodnících slalom mezi výkaly od psích miláčků?

Datum: 04.03.14 14:59

Zajímavý názor mi přišel od tvora Jirka2 vnitřní poštou:

Velká praxe u STB Jen podotýkám pes nemusí mít známku na krku. Stačí když ji mám v kapse.Na louce pes muže kálet jak chce.Jste starej žlučovitej dědek.

Je zajímavé, že v mém konkrétním případě majitel psího miláčka známku neměl vůbec, natož v kapse a poplatek zaplatil i s přirážkou a pozdravem ode mně. A pokud je louka soukrommá, či si na ní hrají děti, je to věc toho majitele louky, nebo rodičů dětí, jak se s majitelem čokla vypořádají. Jsem 45 letý, sportovně založený člověk.Co jste vy?

 

Datum: 04.03.14 15:17
avatar

Tou velkou praxi Stb jsem myslel Vás a to vaše udávání,volání policajtu.pro prkotiny.že jste žlučovitý o tom svědčí vaše příspěvky. Já jsem normální člověk který se snaži se spoluobčany rozumně domluvit a jednat.bez emocí,udávání,vyhrožování.Na to nepotřebuji svaly ale hlavu s dobře fungujicím mozkem.

Datum: 04.03.14 15:23

Po půl roce snahy o domluvu a doprošování aby po mě a manželce pravidelně neskákal sousedův dobrman jsem ho dnes na policii UDAL. To jsem ale lump. To víte...Ta STB se na mně podepsala...

Datum: 06.03.14 19:36

Tož tak...

Datum: 10.03.14 23:29

To nevím, proč to tak je. Já sama to nechápu.

Jednou v centru Prahy šla paní kolem 50 se psem, který se vy... na chodníku před vchodem do restaurace a před ní stáli 2 číšníci a povídali si a nejprve paní slušně upozornili. Ona je ignorovala. Tak jí řekli, ať si po psovi uklidí, že se tam vy... (Už si nevzpomenu na přesný výraz, ale byli slušní). Ona dál ignorovala. Tuto výzvu opakovali celou dobu, co paní šla ulicí. No trvalo to celkem dlouho, protože si pomalu vykračovala a bohužel s tím nic nenadělali. Dáma si z toho nic nedělala, ani jí nevadilo, že na ni postupně kouká více a více očí. Já to zkusila jen jednou někoho upozornit, a setkala jsem se také s ignorací.

Já mám Yorkshira a poctivě sbírám i ta jeho minihovínka. Setkala jsem se mnohokrát s udivením lidí, proč to vůbec sbírám? Navíc jsem byla naivní a myslela si, že takto bezohlední jsou jen lidé v Praze, teď bydlíme s rodinou přes rok ve vesnici za Prahou a je to tu stejné. Ba ne horší, protože si tu můžete půjčit koně na vyjížďku a po nich bývá pěkná pohroma :(

Psímu výkalu se s kočárkem dá ještě vyhnout, ale koňské hromadě přes celou pěší stezku už ne :(

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.