Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Reklamace židlí

Od: robin84* odpovědí: 2 změna:

Dobrý den, zdravím WF. Rád bych se s Vámi podělil o svou zkušenost se židlemi ( heureka.cz/... V roce 2012 jsme si koupili jídelní židle, provedení kůže+ chrom.. kožená část má v opěradle výřezy ve tvaru obdélníčků, po necelém roce se kůže v rozích těchto obdélníků roztrhla, chromované nohy se začínají loupat? Židle jsou reklamované se stejnou závadou již podruhé a teď je po čase ten stejný problém takže třetí reklamace. Podle nového občanského zákoníku jsou nějaké změna ale jen co se tyče e-shopu. Proto se ptám zda-li je možné již rovnou žádat vyplacení celé částky? Děkuji za odpověď.

 

 

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

asd*
hodnocení

0x

Kupní smlouva je podle starého OZ = reklamace podle něj = můžete odstoupit od smlouvy.

robin84*
hodnocení

Děkuji za odpověď. Netušíte jaký paragraf má zvolit při psaní odstoupení od kupní smlouvy? Děkuji za odpověď.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]