Reklamace židlí

Od: Datum: 27.02.14 17:40 odpovědí: 2 změna: 27.02.14 18:07

Dobrý den, zdravím WF. Rád bych se s Vámi podělil o svou zkušenost se židlemi ( http://www.heureka.cz/?h[fraze]=zidle-F131-2). V roce 2012 jsme si koupili jídelní židle, provedení kůže+ chrom.. kožená část má v opěradle výřezy ve tvaru obdélníčků, po necelém roce se kůže v rozích těchto obdélníků roztrhla, chromované nohy se začínají loupat? Židle jsou reklamované se stejnou závadou již podruhé a teď je po čase ten stejný problém takže třetí reklamace. Podle nového občanského zákoníku jsou nějaké změna ale jen co se tyče e-shopu. Proto se ptám zda-li je možné již rovnou žádat vyplacení celé částky? Děkuji za odpověď.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: asd*
Datum: 27.02.14 17:51

Kupní smlouva je podle starého OZ = reklamace podle něj = můžete odstoupit od smlouvy.

Od: robin84*
Datum: 27.02.14 18:07

Děkuji za odpověď. Netušíte jaký paragraf má zvolit při psaní odstoupení od kupní smlouvy? Děkuji za odpověď.

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.