Nejste přihlášen/a.
Ahoj, poslední dobou mě zaráží, že každý (nejen) Čech má názor na vše. Každý ví, že euro je fuj. Každý ví, že Nečas je lump. A nejvíc mě zaráží, že každý ví, že Kájínek je nevinej. Jde o to, když se mě někdo zeptá, jestli mám názor na tu a tu věc (euro, Kájínek, ..), tak pokaždý odpovídám nevím - nejsem odborník, nevidím do té kauzy, nejsem ekonom abych rozuměl ekonomice, popřípadně euru, nejsem soudce, který vidí Kájínkovi do duše.
Drtivá většina z vás čerpá názory z medíí, které jsou vždy subjektivě zabarveny(!). Záleží odkud taky čerpáte. Stačí vás zásobovat články o škodlivosti mléka a vy ho přestanete kupovat.
Podle mě může mít občejný člověk názor například na novou Škodu Fábii a to pouze - líbí/nelíbí. Jinak řečeno, mít názor na to, co sami vidíme (ne zprostředkovaně pomocí medií) a to pouze v rovině - líbí/nelíbí. Ale nikoliv na její motor (pokud nejste špičkový automechanik a motor jste si vážně neprohlídli).
Samozřejmě, že mám názory na nějaké věci, ale přejímám je pouze od pár lidí, kterým věřím, jsou pro mě morálními vzory a také špičky ve svém oboru. Takže ano, věřil bych někomu, kdo rozumí motorům, je pro mě garant a hlavně mu věřím po lidské stránce. Nikdy nepřejímám názory od novinářů či televize, kde je autor víceméně anonymní a jeho pohnutky jednání můžou být skryty. Takže, neodsuzuju, vás všechny, ale velmi mě rozočiluje, když lidé se hádají o (ne)vině Kajínka atd. Myslete hlavou!